بعد از انجام مراحل کدگیری و دریافت کد معاملاتی و کاربری آنلاین، نحوه پرداخت و ارتباط ایمن با کارگزاری چگونه است؟ در ادامه راه چه باید کرد؟

  • تاریخ درج ۱۱ خرداد ۱۳۹۵
  • تاریخ ویرایش ۱۴ شهریور ۱۳۹۵
  • ۳۷۶ نظر
  • ۱۱۱۹۸۱ مشاهده

پس از دریافت کد آنلاین از طریق سامانه آگاه اکسپرس یا شعب کارگزاری آگاه، لازم است مشتری از طریق سامانه معاملات برخط آسا معاملات خود را انجام دهد. برای انجام معاملات هم می توان از نسخه تحت وب این سامانه هم از نسخه اندروید استفاده نمود. راهنمای هر یک از موارد مذکور در بلاگ بآشگاه و همینطور صفحه نخست سامانه معاملات برخط آمده است.

  • alireza گفت:

    سلام وخسته نباشد خدمت شما من یکی از دوستان خودم را در کارگذاری اگاه ثبت نام کردم ولی ثبت نامش با مشکل مواجه شد و قصد دارم که در کارگذاری اگاه ثبت نامش کنم ایا امکان پذیر هست لطفا راهنمایی کنید با تشکر

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      جهت پیگیری برای ادامه ثبت نام لطفا در ساعات اداری با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ داخلی ۱ بخش اکسپرس تماس حاصل فرمائید.

      ۰
  • saeed گفت:

    با سلام
    من دوتا سوال داشتم
    ۱.واسه وارد شدن به بورس همین کد معاملاتی کافیه؟
    ۲. آیا الان می تونم ۳۰ درصدی که از سهاممو که آزاد کردم از طریق بورس بفروشم؟
    ممنون از سایت خوبتون که از خیلی از مسئولین بابت جواب دادن به ارباب رجوع بهتره

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      برای ورود به بازار بورس لازم است که حساب معاملاتی در یکی از کارگزاری های مورد تأئید بورس افتتاح و همچنین کد بورسی دریافت نمائید.در صورتی که در مهلت مقرر ، سهام عدالت خود را به روش مستقیم آزاد سازی نموده باشید ، قادر به فروش آن از طریق سامانه فروش سهام عدالت آگاه خواهید بود.

      ۰
  • آرش گفت:

    سلام من سجام ثبت نام کردم و کد برایم ارسال شد مرحله بعد به صورت اینترنتی با گوشی همراه احراز هویت رو انجام دادم و کد معاملاتی رو هم گرفتم لطف بفرمایید الان برای شروع معاملات بورس چه مرحله ای رو باید انجام بدهم ضمن اینکه چون با گوشی همراه احراز هویت کردم تا کانون به هیچ کارگزاری مراجعه نکردم . با تشکر

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      به منظور انجام معاملات در کارگزاری آگاه لازم است در سامانه آگاه اکسپرس ثبت نام و برای احراز هویت آگاه به یکی از دفاتر پیشخوان طرف قرارداد با آگاه مراجعه فرمائید.بعد از انجام این مراحل کد معاملاتی با ارسال نام کاربری و کلمه عبور فعال می شود و قادر به انجام خرید و فروش در بازار بورس خواهید شد.

      ۱
  • وحید گفت:

    من احراز هویت را بصورت اینترنتی و با آی سیگنال انجام دادم و کد معاملاتی گرفتم. حالا دوباره باید حضوری برم دفتر پیشخوان برای ثبت نام تو آگاه؟ راهی هست که فقط اینترنتی ثبت نام کنم و بعد با اپلیکیشن بتونم خرید و فروش کنم؟ یا همه احراز هویت اینترنتی و کد معاملاتی که گرفتم الکی بوده؟

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در حال حاضر احراز هویت آگاه به صورت حضوری در دفاتر پیشخوان طرف قرارداد با آگاه انجام می شود. بعد از انجام احراز هویت آگاه حساب معاملاتی با ارسال نام کاربری و کلمه عبور فعال می شود و قادر خواهید بود در بازار بورس اقدام به خرید و فروش سهام نمائید.

      ۰
  • فاطمه گفت:

    سلام روزتون بخیر
    امروز کد بورسی برای من ارسال شد. نام کاربری و رمز عبور چیه و از طرف کجا باید برام ارسال بشه؟؟یا خودم باید برم دفتر پیشخوان و بگیرم؟؟ چجوری ب دستم میرسه؟؟ من در دفتر پیشخوان احراز هویت رو انجام دادم

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      بعد از انجام احراز هویت در دفاتر پیشخوان حدود یک هفته بعد حساب معاملاتی شما با ارسال نام کاربری و کلمه عبور فعال می شود.

      ۰
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    376 پاسخ به “بعد از انجام مراحل کدگیری و دریافت کد معاملاتی و کاربری آنلاین، نحوه پرداخت و ارتباط ایمن با کارگزاری چگونه است؟ در ادامه راه چه باید کرد؟”

    1. قاسم فیض زاده گفت:

      آساتریدر من مسدود شد چیکارکنم باید کنم

      ۰
    2. تیله گفت:

      سلام و وقت بخیر، من ۵ ام به پیشخوان مراجعه کردم، الان ۲۳ امه و ۱۱ روز کاری شده هنوز کد نیومده برام، در حالی که شما گفتین تا ۵ روز طول میکشه

      ۰
    3. پوریا گفت:

      سلامم. من احزار هویت شدم ولی داخل سجامم ثبت نام نکردمم ایاا ممکنه به این خاطر باشه که کد بورسیم نمیاد؟

      ۱
    4. پوریا گفت:

      سلام.من از رو پنج شنبه هفته پیش احزار هویت شدم ولی هنوز کد بورسی نیامده چه کنم؟

      ۱
    5. علی گفت:

      سلام ۱۲ روزه رفتم پیشخوان اهراز هویت شدم ولی کد بورسی نیومده در ضمن پیگیری ثبت نام را میزنم میگه در انتظار اهراز هویت به دفتر پیشخوان مراجعه کنید

      ۵

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید: