بعد از انجام مراحل کدگیری و دریافت کد معاملاتی و کاربری آنلاین، نحوه پرداخت و ارتباط ایمن با کارگزاری چگونه است؟ در ادامه راه چه باید کرد؟

  • تاریخ درج ۱۱ خرداد ۱۳۹۵
  • تاریخ ویرایش ۱۴ شهریور ۱۳۹۵
  • ۳۷۶ نظر
  • ۱۱۱۹۸۰ مشاهده

پس از دریافت کد آنلاین از طریق سامانه آگاه اکسپرس یا شعب کارگزاری آگاه، لازم است مشتری از طریق سامانه معاملات برخط آسا معاملات خود را انجام دهد. برای انجام معاملات هم می توان از نسخه تحت وب این سامانه هم از نسخه اندروید استفاده نمود. راهنمای هر یک از موارد مذکور در بلاگ بآشگاه و همینطور صفحه نخست سامانه معاملات برخط آمده است.

  • مستوره نوری گفت:

    با سلام من در سامانه سجام ثبت نام کردم و در نرم افزار سیگنال احراز هویت شدم و یک کد معاملاتی برای من ارسال شده ایا باید کارگزاری آگاه نیز این کد را تایید کند؟ یا میتوانم با همین کد وارد بازار بورس شوم؟ تشکر

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      بله ، در صورتی که احراز هویت اگاه را در دفاتر پیشخوان طرف قرارداد با آگاه انجام دهید، کد بورسی و حساب معاملاتی با ارسال نام کاربری و کلمه عبور فعال می شود.

      ۰
  • محمدرضا گفت:

    سلام . من بعد از گرفتن کد بورسی برای احراز هویت به مخابرات مراجعه کردم و کد معاملاتی رو گرفتم و میخواستم ببینم .
    ۱:آیا باید منتظر ماند تا نام کاربری و رمز عبور برایمان ارسال شود .
    ۲:پس از دریافت نام کاربری و رمز عبور باید برای خرید سهام چه کرد ,
    مرسی اگر پاسخ دهید . ممنون.

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که احراز هویت آگاه را در دفاتر پیشخوان طرف قرارداد با آگاه انجام دهند کد بورسی و حساب معاملاتی با ارسال نام کاربری و کلمه عبور فعال و از حالت آزمایشی خارج می شوید.

      ۰
      • Elyas گفت:

        سلام بنده ثبت نام اگاه انجام دادم بعد از طریق اپلیکیشن سیگنال احراز هویت شدم، با نام کاربری و رمز عبور وارد شدم برای خرید عرضه اولیه ولی زمان پرداخت مبلغ پیغام (برای کاربر تستی امکان پرداخت شتابی وجود ندارد) مواجه میشم، من فقط قصد خرید عرضه اولیه دارم، میخواستم ببینم حتی برای عرضه اولیه هم باید توی آگاه احراز هویت بشم ؟

        ۰
        • agah9 گفت:

          سلام دوست عزیز
          توجه داشته باشید که احراز هویت شامل احراز هویت سجام و احراز هویت آگاه است. در صورتی که احراز هویت سجام را انجام دهید،کد بورسی توسط سازمان بورس صادر می شود و بعد از انجام احراز هویت به صورت حضوری در دفاتر پیشخوان طرف قرارداد با آگاه کد بورسی و حساب معاملاتی شما با ارسال نام کاربری و کلمه عبور فعال می شود که البته فعال شدن دسترسی به سامانه معاملاتی زمان بر است. در صورتی که دسترسی شما به سامانه معاملاتی فعال شده باشد قادر به فعالیت در بازار سرمایه خواهید شد.بنابراین لازم است که احراز هویت آگاه را در دفتر پیشخوان نیز انجام دهید.

          ۰
  • بنیامین گفت:

    سلام. من سهام عدالت ام رو آزاد سازی کردم
    بعد داخل سجام ثبت نام کردم و احزار هویت را انجام دادم و کد بورسی گرفتم. میشه بگید الان باید چطوری و از طریق چه اپلیکیشن وارد بورس بشم و سهام عدالت ام را خرید و فروش کنم

    ۳
  • amir گفت:

    سلام
    من هم تو کارگزاری و هم سجام ثبت نام کردم الان برای من کد معاملاتی اومده ولی میرم داخل سایت آگاه یا برنامه اش مینویسه کاربر تستی
    خواستم ببینم من چرا نمیتونم پول واریز کنم یا کد دیگه ای هم میاد
    میشه راهنماییم کنین

    ۲
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورت که احراز هویت آگاه را در دفاتر پیشخوان طرف قرارداد با آگاه انجام دهید کد بورسی و حساب معاملاتی شما با ارسال نام کاربری و کلمه عبور فعال می شود.

      ۱
      • amir گفت:

        یه سوال کد بورسی همون کد معاملاتی هست یا فرق دارن باهم
        کلمه عبور رو هم میشه بگین

        ۱
        • agah9 گفت:

          سام دوست عزیز
          کد بورسی همان کد معاملاتی است و برای بازیابی کلمه عبور می توانید در سامانه معاملاتی خود بر روی فراموشی کلمه عبور کلیک نمائید .

          ۲
  • Bahman گفت:

    سلام
    من تو یه کارگزاری دیگه بصورت آنلاین احراز هویت شدم کد معاملاتی برام ارسال شد
    بعدش تو کارگزاری آگاه اطلاعات ثبت کردم
    باید برم دوباره احراز هویت بشم؟

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      توجه داشته باشید که احراز هویت شامل احراز هویت سجام و احراز هویت آگاه است. در صورتی که احراز هویت سجام را انجام دهید،کد بورسی توسط سازمان بورس صادر می شود و بعد از انجام احراز هویت به صورت حضوری در دفاتر پیشخوان طرف قرارداد با آگاه کد بورسی و حساب معاملاتی شما با ارسال نام کاربری و کلمه عبور فعال می شود که البته فعال شدن دسترسی به سامانه معاملاتی زمان بر است.

      ۰
      • علیرضا گفت:

        سلام وقتتون بخیر
        من احراز هویت رو به صورت غیرحضوری انجام دادم
        امروز کد معاملاتی هم اومد
        الان باید چجور وارد سامانه شم؟
        ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

        ۰
        • Agah7 گفت:

          سلام دوست عزیز
          بعد از احراز هویت سجام کد بورسی صادر می شود و بعد از ثبت نام در سامانه اگاه اکسپرس و انجام احراز هویت آگاه در دفاتر پیشخوان طرف قرارداد با آگاه کد بورسی و حساب معاملاتی شما با ارسال نام کاربری و کلمه عبور فعال می شود.

          ۰
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    376 پاسخ به “بعد از انجام مراحل کدگیری و دریافت کد معاملاتی و کاربری آنلاین، نحوه پرداخت و ارتباط ایمن با کارگزاری چگونه است؟ در ادامه راه چه باید کرد؟”

    1. BE4525 گفت:

      سلام من چهارشنبه در دفتر پیشخوان احراز هویت کردم لطفا یه کم سریع تر از معمول تا یکشنبه کد رو صادر کنید عرضه اولیه رو از دست ندم خیلی حیفه ممنونم. با تشکر

      ۱
    2. BE2240 گفت:

      سلام میشه لطفا تا قبل از عرضه اولیه کد بورسی من را صادر کنید ممنون میشم.

      ۱
      • Agah گفت:

        سلام و وقت بخیر
        مشتری گرامی صدور کد بورسی و کد معاملاتی بین ۳ تا ۷ روز کاری زمان بر بوده و به منظور خرید عرضه اولیه می بایست این بازه زمانی را در نظر بگیرید.

        ۰
    3. fati گفت:

      سلام خسته نباشید امروز مراحل ثبت نامم در دفتر پیشخوان انجام شد من در کلاس بورس شرکت میکنم و برای یادگیری ان لازم است حداکثر تا دو روز دیگر کد بورسی من بیاد ایا امکانش ان هست ؟

      ۰
    4. ب گفت:

      سلام من سجام ثبت نام کردم کارگزاربم رفتم اکسپریم اطلاعاتمو وارد کردم دیروز یوزر پسوورد هم دادن بهم ولی امروز خرید نمیشه کرد چرا؟

      ۰
      • Agah گفت:

        با سلام خدمت شما دوست گرامی،
        یوزر شما برای انجام معاملات در سامانه آنلاین فعال بوده و شما از طریق نام کاربری و پسووردتان همان طور که پیش از این معامله نموده اید، می توانید در سامانه online.agah.com وارد شوید. در صورتی که در این خصوص مشکلی دارید لطفا با شماره ۸۲۱۵۴۰۰۰ داخلی ۲ بخش آنلاین صحبت بفرمایید.
        با تشکر

        ۰
    5. سیاوش گفت:

      سلام من از ۷ روزه احراز هویت رو انجام دادم ولی کد بورسی نیومده مگه چند روز طول میکشه

      ۰

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید: