بعد از انجام مراحل کدگیری و دریافت کد معاملاتی و کاربری آنلاین، نحوه پرداخت و ارتباط ایمن با کارگزاری چگونه است؟ در ادامه راه چه باید کرد؟

  • تاریخ درج ۱۱ خرداد ۱۳۹۵
  • تاریخ ویرایش ۱۴ شهریور ۱۳۹۵
  • ۳۷۶ نظر
  • ۱۱۱۸۶۵ مشاهده

پس از دریافت کد آنلاین از طریق سامانه آگاه اکسپرس یا شعب کارگزاری آگاه، لازم است مشتری از طریق سامانه معاملات برخط آسا معاملات خود را انجام دهد. برای انجام معاملات هم می توان از نسخه تحت وب این سامانه هم از نسخه اندروید استفاده نمود. راهنمای هر یک از موارد مذکور در بلاگ بآشگاه و همینطور صفحه نخست سامانه معاملات برخط آمده است.

  • امیر گفت:

    سلام
    من سجام ثبت نام کردم ، احراز هویت غیر حضوریشو انجام دادم ، اگاه ثبت نام کردم ، احراز هویت غیر حضوریه اگاه رو هم انجام دادم ، users و pass دارم ، کد معاملاتی هم به گوشیم اسمس شد ، مسعله اینه که وقتی وارد سایت اگاه میشم زیر اسم کد معاملاتیمو نمینویسه! ، الان میتونم بدون کد معاملاتی سهام بخرم ؟؟ سایت برام بازه!

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که احراز هویت آگاه را انجام دهید بعد از حدود یک هفته حساب معاملاتی شما با ارسال نام کاربری و کلمه عبور فعال می شود و کد بورسی شما در زیر نام و نام خانوادگی شما قابل مشاهده خواهد شد و قادر به انجام معاملات خرید و فروش سهم خواهید شد.

      ۰
  • علی گفت:

    رمز عبور نیومده واسم چیکار کنم؟؟

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      درصورتی که احراز هویت آگاه را انجام داده اید بعد از حدود یکهفته حساب معاملاتی شما با ارسال نام کاربری و کلمه عبور فعال می شود.

      ۰
  • مرتضی گفت:

    برای ثبت نام کاربری و کلمه عبور در سایت کارآمد شماره موبایل رو وارد میکنم ولی ارور میده که شماره موبایل وارد نشده فارسی و انگلیسی وارد کردم ولی ارور میده بیزحمت راهنمایی کنید

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      جهت پیگیری لطفا در ساعات اداری با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ داخلی ۱ بخش اکسپرس تماس حاصل فرمائید.

      ۱
  • فرزانه گرگیج گفت:

    سلام ببخشید من روش غیر مستقیم هستم استان گلستان با نماد وسگلستا که کد بورسی دارم و تغییر کارگزار ناظر رو هم انجام دادم نام کاربری و رمز عبوری برای من ارسال نشده و با همون نام کاربری و رمز عبوری که خودم تعیین کردم وارد میشم اوایل که میرفتم زده بود ازمایشی ولی بعد از چند روز از حالت ازمایشی در اومد گفتم حتما ایرادی نداره و با همون نام کاربری و رمز عبوری که خودم انتخاب کردم میتونم معاملات رو انجام بدم به هر حال الان یه هفتست که دارم تلاش میکنم سهامم رو بفروشم چند بار درخواس فروش دادم اما فرداش که میومدم یا پاک شده بود یا خطا داده بود بالاخره دیروز درخواس دادم و نوشته تایید شده در بورس الان تا کی باید صبر کنم که به حسابم واریز بشه؟؟؟لطفا جواب بدین من به پولش خیلی احتیاج دارم...خواهش میکنم جواب بدید

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که از حالت آزمایشی خارج شده اید ، دسترسی شما به سامانه معاملاتی آنلاین فعال شده است.اما در ارتباط با فروش سهام عدالت (شرکت های استانی ) برای بررسی دارایی شما نیاز به اطلاعات هویتی شما است ، لطفا در ساعات اداری با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ داخلی ۲ بخش پذیرش آنلاین تماس حاصل فرمائید.

      ۰
  • karim گفت:

    سلام. من احراز هویت کردم ولی کد بورسی هنوز نیومده چقدر طول میکشه تا کد بورسی ارسال بشه برام؟

    ۰
    • Agah7 گفت:

      سلام دوست عزیز
      برای دریافت کد بورسی لازم است هم در سایت آگاه اکسپرس و هم سجام ثبت نام و احراز هویت آگاه و سجام را انجام دهید. بعد از انجام این مراحل کد معاملاتی صادر و بعد از ۵ الی ۷ روز دسترسی به سامانه معاملاتی با ارسال نام کاربری و کلمه عبور فعال می شود.

      ۰
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    376 پاسخ به “بعد از انجام مراحل کدگیری و دریافت کد معاملاتی و کاربری آنلاین، نحوه پرداخت و ارتباط ایمن با کارگزاری چگونه است؟ در ادامه راه چه باید کرد؟”

    1. سمانه گفت:

      سلام
      ۸روز هست احراز هویت کردم ولی هنوز کد بورسی واسم نیومده.
      دقیقا شنبه هفته پیش احراز هویت کردم

      ۲
    2. جواد دامغانی گفت:

      سلام من کد بورسی برام اومده ولی از طریق اساتریدر اقدام خرید کردم ارور میده
      اینه متن
      توافق نامه ای وجود دارد که توسط کاربر امضا نشده

      ۰
      • Agah گفت:

        سلام دوست عزیز
        برای خرید سهام قابل معامله در بازار پایه فرابورس به دلیل دارا بودن ریسک و نوسان زیاد و نبود ضامن نقدشوندگی، خریداران باید بیانیه ریسک بازار پایه فرابورس را مطالعه و تایید کرده تا بتوانند اقدام به معامله نمایند.
        برای مطالعه و تایید این توافق نامه در سامانه آنلاین آگاه، در قسمت سمت چپ و بالای صفحه ، بر روی نام و نام خانوادگی باید کلیک کرد و به قسمت توافقنامه ها مراجعه کرد.
        باتشکر

        ۲
      • arezo گفت:

        سلام من تهران هستم چند وقت بعد از دریافت کد معاملاتی میتون خرید و فروش رو شروع کنم. سهام اصلی منظورمه

        ۰
        • agah9 گفت:

          سلام دوست عزیز
          در صورتی که احراز هویت آگاه را در دفاتر پیشخوان طرف قرارداد با آگاه انجام دهید کد بورسی و حساب معاملاتی با ارسال نام کاربری و کلمه عبور فعال و از حالت آزمایشی خارج می شوید و قادر به انجام معاملات خرید و فروش خواهید شد.

          ۰
    3. امیر رضا کلیدری گفت:

      سلام من دوشنبه هفته پیش رفتم کار گزاری ولی امروز شنبه هست هنوز کدی برای من ارسال نشده

      ۰
    4. محمدرضا گفت:

      سلام.من تایید ثبت نامم دردفاتر خدماتی۱۴ انجام شده ولی هنوز کدبورسی برام نیومده.آیا پیامک میشه یا به ایمیل ارسال میشه؟ممنون.

      ۰
      • Agah گفت:

        سلام دوست گرامی
        درصورتی که برای احراز هویت به شعب کارگزاری آگاه مراجعه کنید صدور کد بورسی ۲ روز کاری و زمانی که به دفاتر پیشخوان مراجعه نمایید، ممکن است تا ۵ روز کاری زمان ببرد.
        باتشکر

        ۰
    5. محمد حاتمی گفت:

      روز دوشنبه ۹/۲/۹۸ احراز هویت کردم در کارگزاری هنوز کدی واسم نیومده چرا؟؟

      ۱
      • Agah گفت:

        سلام دوست عزیز
        زمانی که برای احراز هویت به دفاتر کارگزاری مراجعه می‌کنید، صدور کدبورسی تا ۲ روز کاری زمان خواهد برد.
        درحال حاضر دسترسی سامانه آنلاین آساتریدر آگاه برای شما صادر شده است.
        باتشکر

        ۱
      • Hasan2900 گفت:

        سلام.من تمام مراحل ثبت نام انجام دادم کد بورسی هم پیامک شده ولی تو نرم افزار بعد دو روز هنوز میزنه ازمایشی کی از حالت ازمایشی در میاد..

        ۳
        • agah9 گفت:

          سلام دوست عزیز
          بعد از انجام مراحل ثبت نام در سایت آگاه اکسپرس و احراز هویت حضوری در دفاتر پیشخوان ، کد بورسی صادر می شود اما دسترسی به سامانه معاملاتی کمی زمان بر می باشد. در صورتی که دسترسی برای شما فعال شود نام کاربری و کلمه عبور برای شما ارسال و از حالت آزمایشی خارج می شوید و قادر به پرداخت شتابی و انجام معاملات خود خواهید شد.

          ۲۳

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید: