بعد از انجام مراحل کدگیری و دریافت کد معاملاتی و کاربری آنلاین، نحوه پرداخت و ارتباط ایمن با کارگزاری چگونه است؟ در ادامه راه چه باید کرد؟

  • تاریخ درج ۱۱ خرداد ۱۳۹۵
  • تاریخ ویرایش ۱۴ شهریور ۱۳۹۵
  • ۳۷۶ نظر
  • ۱۱۱۸۶۷ مشاهده

پس از دریافت کد آنلاین از طریق سامانه آگاه اکسپرس یا شعب کارگزاری آگاه، لازم است مشتری از طریق سامانه معاملات برخط آسا معاملات خود را انجام دهد. برای انجام معاملات هم می توان از نسخه تحت وب این سامانه هم از نسخه اندروید استفاده نمود. راهنمای هر یک از موارد مذکور در بلاگ بآشگاه و همینطور صفحه نخست سامانه معاملات برخط آمده است.

  • Mas گفت:

    سلام من در سامانه سجام ثبت نام کردم و احراز هویت هم انجام دادم آیا لازم هست که احراز هویت آگاه هم انجام بدم یا خیر؟ چه مزیت و منافعی دارد؟

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که در سامانه سجام ثبت نام و احراز هویت انجام دهید کد بورسی صادر و بعد از ثبت نام و احراز هویت آگاه حساب معاملاتی شما فعال می شود و قادر به انجام معاملات (خرید و فروش) خواهید بود.

      ۰
  • امیر محمد گفت:

    سلام
    ببخشیدبعد از چه مراحلی کد ده رقمی برای شخص ثبت نام کننده ارسال میشه؟؟

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که ثبت نام شما در سامانه سجام با موفقیت انجام شود ، کد ده رقمی سجام برای شما ارسال می شود که می توانید برای احراز هویت سجام اقدام نمائید.

      ۰
  • محمدرضا گفت:

    سلام من یک هفته پیش (۲۹آذر) از طریق اپلیکیشن آپ ثبت نام سجام انجام دادم و از همین طریق توسط آپ احراز هویت هم شدم و بعد تایید برام کد معاملاتی در بازار سرمایه فرستاده شده ، آیا با همین کد باید وارد خرید و فروش شد یا باید منتظر نام کاربری و رمز عبور باشیم

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که در سامانه سجام ثبت نام و احراز هویت شوید کد بورسی صادر می شود و چنانچه در "سامانه آگاه اکسپرس" ثبت نام و احراز هویت شوید حساب معاملاتی با ارسال نام کاربری و کلم عبور فعال می شود و می توانید اقدام به خرید و فروش سهام و اوراق بهادار نمائید.

      ۰
  • سید جواد موسوی گفت:

    سلام وقت بخیر خسته نباشید من روش غیر مستقیم را انتخاب و بعدا از طریق سجام احراز هویت کردم حالا برام کد رهگیری امده و باز در پایین کد گفته باید برای احراز هویت برم پیش خوان ایا حتما باید باز مجدد احراز هویت بشه ممنونم

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      احراز هویت شامله احراز هویت سجام و احراز هویت آگاه است.در صورتی که در سامانه سجام ثبت نام واحراز هویت شوید کدبورسی صادر می شود و در صورتی که در سامانه آگاه اکسپرس ثبت نام و احراز هویت شوید دسترسی به سامانه معاملاتی آنلاین با ارسال نام کاربری و کلمه عبور فعال می شود.جهت پیگیری لطفا در ساعات اداری با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ داخلی ۱ بخش اکسپرس تماس حاصل فرمائید.

      ۰
  • Mohamad گفت:

    سلام من دوروز پیش ثبت نام و احراز هویت رو انجام دادم بعد امروز برام پیام اومده که میگه کد معاملاتی شما....است وقتی میرم توی آسا تریدر هنوز زده آزمایشی چرا خب مگه فعال نشده؟

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      جهت دسترسی به سامانه معاملاتی لازم است در"سامانه آگاه اکسپرس" ثبت نام و احراز هویت انجام دهید.بعد از انجام این مرحله دسترسی شما به حساب معاملاتی آنلاین با ارسال نام کاربری و کلمه عبور فعال می شود، از حالت آزمایشی خارج می شوید و قادر به انجام معاملات خرید و فروش در بازار خواهید بود.

      ۰
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    376 پاسخ به “بعد از انجام مراحل کدگیری و دریافت کد معاملاتی و کاربری آنلاین، نحوه پرداخت و ارتباط ایمن با کارگزاری چگونه است؟ در ادامه راه چه باید کرد؟”

    1. نگار گفت:

      سلام من در سجام ثبت نام کردم اما کد رهگیری نیومد کی ارسال میشه

      ۶
    2. مهران گفت:

      اقا من از سجام کد رهگیری دریافت کردم...الان باید چکار کنم واسه کارگزاری و خرید اینترنتی

      ۲
      • agah5 گفت:

        سلام دوست گرامی
        برای دریافت کد بورسی علاوه بر ثبت نام در سامانه سجام، لازم است در سامانه آگاه اکسپرس نیز ثبت نام نمایید که پس از احراز هویت کد بورسی برای شما ارسال خواهد شد.
        باتشکر

        ۲
    3. زینب گفت:

      سلام ببخشید برای من پیامک نام کاربری اومده ولی رمز نه چه جوریه قضیه مشکلی هست میشه توضیح بدین ممنون

      ۳
      • Agah گفت:

        سلام
        لطفاً همواره برای اینکه امکان پیگیری وجودداشته باشد، اطلاعات خود را ثبت نمایید. در حال حاضر با توجه به اینکه در کامنت خود اطلاعات هویتی را ثبت نکرده اید، نمیتوانیم وضعیت شما را بررسی کنیم.

        ۱
    4. زینت گفت:

      سلام ببخشید برای من پیامک نام کاربری اومده ولی رمز نه چه جوریه قضیه مشکلی هست میشه توضیح بدین ممنون

      ۲
    5. AF2268 گفت:

      آگاه تورو خدا یه کم سرعت بدیدبه فرآیند کد گیری کلی وام گرفتم و بابدبختی پول جور کردم که عرضه اولیه شرکت کنم یک ماهه درتلاشم سیستمای دفتر پیشخوان مشکل دارن

      ۹
      • agah5 گفت:

        سلام دوست عزیز
        کد بورسی برای شما صادر شده است.
        درصورتی که اطلاعات نام کاربری و رمز عبور را دریافت نکرده‌اید لطفا در ساعات اداری با شماره ۰۲۱۸۲۱۵۴۰۰۰ داخلی ۲ تماس حاصل بفرمایید.
        متشکرم

        ۱۳

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید: