بعد از انجام مراحل کدگیری و دریافت کد معاملاتی و کاربری آنلاین، نحوه پرداخت و ارتباط ایمن با کارگزاری چگونه است؟ در ادامه راه چه باید کرد؟

  • تاریخ درج ۱۱ خرداد ۱۳۹۵
  • تاریخ ویرایش ۱۴ شهریور ۱۳۹۵
  • ۳۷۶ نظر
  • ۱۱۱۸۱۵ مشاهده

پس از دریافت کد آنلاین از طریق سامانه آگاه اکسپرس یا شعب کارگزاری آگاه، لازم است مشتری از طریق سامانه معاملات برخط آسا معاملات خود را انجام دهد. برای انجام معاملات هم می توان از نسخه تحت وب این سامانه هم از نسخه اندروید استفاده نمود. راهنمای هر یک از موارد مذکور در بلاگ بآشگاه و همینطور صفحه نخست سامانه معاملات برخط آمده است.

  • علی گفت:

    سلام من ثبت نام کردم احراز هویتم قبول شده کد معاملاتی هم دریافت کردم پیاما پاک شدن کد معاملاتی من تو سایت سجام هست آیا؟

    ۲
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      جهت پیگیری لطفا در ساعات اداری با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ داخلی ۱ بخش کد گیری و اکسپرس تماس حاصل فرمائید.

      ۰
  • حمداله گفت:

    با سلام
    من دو عدد کد بورسی دارم یکی قدیمی هست و دیگری جدید . چطوز میشه دو تا کد در آگاه فعال باشه و یا سهام کد قدیمی به جدید انتقال پیدا کنه ؟
    با تشکر

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که دو کد بورسی دارید لازم است تجمیع کد بورسی انجام دهید.برای انجام فرآیند تجمیع کد یا اصلاح مشخصات می‌توانید با همراه داشتن مدارک شناسایی به یکی از دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنید و درخواست خود را مبنی بر تجمیع کد و یا اصلاح مشخصات ثبت کنید. دقت داشته باشید برای ارسال درخواست باید حتما در سامانه سجام ثبت‌نام و احراز هویت خود را نیز انجام داده باشید.
      علاوه بر مراجعه حضوری به یکی از دفاتر پیشخوان دولت می‌توانید درخواست خود را از طریق درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه نیز ارسال کنید. برای انجام این کار، به راحتی پس از ورود به سامانه ذینفعان که زیرمجوعه شرکت سپرده‌گذاری مرکزی است. باید درخواستی مبنی بر "تجمیع کد یا اصلاح مشخصات" ارائه دهید.بعد از اینکه تجمیع کد بورسی انجام شد ، در سامانه معاملاتی آنلاین بر روی سهام های قبلی خود "تغییر کارگزار ناظر" انجام دهید.

      ۰
  • Faeze گفت:

    سلام من در سامانه سجام ثبت نام کردم و بعد از احراز هویت کد معاملاتی خود را دریافت کردم ولی هنوز به کار گزاری مراجعه نکردم که نام کاربری و رمز عبور دریافت کنم باید به کدام سایت مراجعه کنم برای انتخاب کارگزاری؟

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      لطفا به سایت "آگاه اکسپرس"مراجعه ، ثبت نام و احراز هویت غیر حضوری انجام دهید.بعد از انجام این مرحله نام کاربری و کلمه عبور برای ورود به سامانه معاملاتی آنلاین برای شما ارسال می شود.

      ۰
  • jwnfcnddqb گفت:

    بعد از انجام مراحل کدگیری و دریافت کد معاملاتی و کاربری آنلاین، نحوه پرداخت و ارتباط ایمن با کارگزاری چگونه است؟ در ادامه راه چه باید کرد؟ - بآشگاه مشتریان کارگزاری آگاه

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      شما به دو روش می توانید حساب معاملاتی خود را شارژ نمائید. از طریق "پرداخت شتابی" در سامانه معاملاتی آنلاین و راه دیگر از طریق بانک و "واریز وجه نقدی" به حساب معاملاتی.

      ۰
  • فرزاد گفت:

    سلام من دیروز احراز هویت الکترونیکی در آساتریدر انجام دادم. نتیجه کی مشخص میشود؟

    ۱
    • سحر جمشیدی گفت:

      سلام دوست عزیز، پس از انجام احراز هویت سجام و احراز هویت آگاه، کد بورسی ظرف ۳روز کاری فعال می‌گردد. جهت بررسی بیشتر لطفا با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ تماس بگیرید و یا تیکت پشتیبانی ارسال نمایید.

      ۰
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    376 پاسخ به “بعد از انجام مراحل کدگیری و دریافت کد معاملاتی و کاربری آنلاین، نحوه پرداخت و ارتباط ایمن با کارگزاری چگونه است؟ در ادامه راه چه باید کرد؟”

    1. فرید گفت:

      سلام من امروز احراز حویت شدم از طریق پیشخوان چقدر طول میکشه تا کدم بیاد دقیق چون میخام عرضه اولیه بخرم

      ۴
      • agah5 گفت:

        سلام دوست گرامی
        درصورتی که احراز هویت از طریق دفاتر پیشخوان صورت پذیرد، معمولا بین ۵ تا ۶ روز کاری برای صدور کد بورسی زمان خواهد برد
        از صبوری شما سپاسگزاریم

        ۲۳
    2. Souken گفت:

      سلام و خسته نباشید
      من کد معاملات برخطم الان رسیده اما هرکار میکنم وارد نمیشه و میگه یا نام کاربری و یا رمز اشتباه است چیکار باید بکنم؟

      ۲۵
      • agah5 گفت:

        سلام دوست عزیز
        لطفا این موارد را در ساعات اداری با شماره ۰۲۱۸۲۱۵۴۰۰۰ واحد خدمات پشتیبانی آنلاین اعلام نمایید تا در اسرع وقت پیگیری شود.
        باتشکر

        ۱۴
      • صادق میکاییلی گفت:

        باسلام من برای پسرم چند روزپیش درآگاه وسجام ثبت نام کردم تمام مراحلشو هم به اتمام رسوندم پیامک کدمعاملاتی هم برایش ارسال شده ولی توآساتریدرهمچنان مینویسه کاربر مهمان نمیتونم براش معامله انجام بدم چیکارکنم؟

        ۰
        • agah9 گفت:

          سلام دوست عزیز
          در صورتی که احراز هویت سجام را انجام دهید کد بورسی توسط سازمان بورس صادر می شود و بعد از احراز هویت آگاه در دفاتر پیشخوان طرف قرارداد با آگاه حساب معاملاتی با ارسال نام کاربری و کلمه عبور فعال می شود و از حالت آزمایشی و کاربر مهمان خارج می شوید.

          ۰
    3. خسروی گفت:

      سلام ,ممکنه من غیرحضوری ازسایت کدبورسی ازیک کارگزاری بگیرم ,ولی درحالت احرازهویت ومدارک به کارگزاری مدنظرم برم وشروع به کارکنم؟مشکلی تومعاملات پیش نمیاد؟ممنونم

      ۳
      • agah5 گفت:

        سلام دوست گرامی
        سوال شما واضح نیست.
        اگر منظور این است که فرمهای کدگیری کارگزار را پرکنید و برای احراز هویت به کارگزار دیگری مراجعه کنید. لازم است عرض کنیم که هر کارگزاری، فرم کدگیری مخصوص به خود را دارد و فرم کارگزار دیگر را برای احراز هویت و صدور کد قبول نمی‌کنند.
        لذا در صورتی که بخواهید از کارگزاری آگاه اقدام به دریافت کد کنید لازم است به سایت ex.agah.com مراجعه کنید و نسبت به احراز هویت خود اقدام نمایید.
        با تشکر

        ۱۱
    4. مهران گفت:

      سلام خسته نباشید....بعد چه مدت کد معاملاتی میاد؟ چند روز طول میکشه ممنون از آگاه اکسپرس

      ۱۹
      • Agah گفت:

        سلام
        اگه روش احراز شما حضوری بوده و برای احراز هویت به شعب کارگزاری مراجعه کرده‌اید، صدور کدبورسی ۲ روز کاری و صدور نام کاربری آنلاین ۱ روز کاری زمان می‌برد.
        در روش های مراجعه به پست یا کدگیریدر محل شما، رمان بیشتری نیاز است.

        ۲۴
    5. مهران گفت:

      سلام من تازه ثبت نام کردم... و هنوز کد بورسی نیومده.....برنامه ی آسا تریدر رو نصب کردم که وارد نمیشه .....منظورش از اون کاربری همون کد معاملاتی هست؟ لطفا خیلی زود جواب بدین ممنون....نمیدونم اون کاربری یعنی چی

      ۱۱۸
      • Agah گفت:

        سلام
        منظور از نام کاربری، نام کاربری سامانه آنلاین است. زمانی که مراحل احراز هویت شما در هر کارگزاری به پایان می رسد، برای استفاده از سامانه آنلاین یک نام کاربری و رمز برای شما ارسال می شود که با آن می توانید از سیستم معاملات برخط استفاده کنید.

        ۸۹
        • میلاد گفت:

          سلام وقت بخیر من سایت سجام رو ثبت نام کردم کد رهگیری واسم اومد و رفتم کارگزاری واسه احراز هویت اونجا هم ثبت نام کردم و فرم هارو حضوری امضا کردم و یه کدمعاملات بورسی هم بهم داد وگفتن که دیگه نام کاربری و رمز عبور ایمیل یا پیامک میشه لطفا میشه بگید کی ارسال میشه ؟؟چون هم کدرهگیری سجام هم کد بورسی رو گرفتم از کارگزاری حضوری و امضا همه چیز انجام دادم

          ۱۳۶
          • agah9 گفت:

            سلام دوست عزیز
            فعال شدن دسترسی به سامانه معاملاتی کمی زمانبر است و طبق اولویت ارسال می شود . در صورتی که دسترسی به سامانه معاملاتی برای شما فعال شود نام کاربری و کلمه عبور برای ورود به سامانه معاملات ارسال می شود و می توانید خرید و فروش خود را انجام دهید.

            ۱۰۱
            • لیلا گفت:

              سلام ببخشید .من کدمعاملاتی خودمو گم کردم چطور میتونم دوباره بازیابی کنم؟

              ۱
            • agah9 گفت:

              سلام دوست عزیز
              شما میتوانید کد بورسی خود را از طریق زیر مشاهده نمایید.
              در سامانه معاملاتی نسخه ویندوز، قسمت بالای صفحه سمت چپ، روی علامت چرخ دنده کلیک کنید.در زیر نام و نام خانوادگی کد بورسی شما نوشته شده است.در نسخه نرم افزار آساتریدر نیز در قسمت "بیشتر" ، کد بورسی شما در کنار نام ونام خانوادگی شما قابل مشاهده است.

              ۰
        • رضا درجی گفت:

          سلام من داخل سامانه سجام احراز هویت شدم دیگ لازمه ک برای کارگزاری هم احراز هویت بشه؟ چون نوشته بود سیستم یکپارچه سازی اطلاعات الان داخل اگاه ثبت نام کردم کد معاملاتی هم دریافت کردم از طریق سجام الان چکار کنم

          ۱۲
          • agah9 گفت:

            سلام دوست عزیز
            در صورتی که احراز هویت سجام شوید کدبورسی صادر می شود و در صورتی که احراز هویت آگاه را در دفاتر پیشخوان طرف قرارداد با آگاه انجام دهید کد بورسی و حساب معاملاتی شما با ارسال نام کاربری و کلمه عبور فعال
            می شود.

            ۱۰
        • ندا گفت:

          سلام کد بورسی برام ارسال شده ولی رمز و پسورد برای ورود به کارگزاری برام رسال نشده، کارگزاری دیگه ای هم که وارد میشم مینویسه کاربر مهمان، چیکار کنم رمز برام ارسال شه، احراز هویتم کامل انجام شده

          ۱۸
          • agah9 گفت:

            سلام دوست عزیز
            در صورتی که احراز هویت آگاه را در دفاتر پیشخوان انجام دهید کد بورسی و حساب معاملاتی شما با ارسال نام کاربری و کلمه عبور فعال می شود. از حالت آزمایشی خارج می شوید و قادر به انجام فعالیت خواهید بود.

            ۴
      • علی گفت:

        سلام من دو هفته پیش برای اخراز هویت اگاه به دفتر پیشخوان رفتم ولی هنوز وارد سایت میشم میزنه در انتظار تایید احراز هویت چقدر طول میکشه؟

        ۳۵
        • agah9 گفت:

          سلام دوست عزیز
          جهت پیگیری لطفا در ساعات اداری با شماره تلفن ۰۲۱۴۱۷۹۲۰۰۰ یا ۸۲۱۵۴۰۰۰ ۰۲۱ داخلی ۲ بخش آنلاین تماس حاصل فرمائید.

          ۲۹
          • مسلم گفت:

            سلام وقت بخیر چکار کنیم منم کد بورسی ثبت نام کردم هنوز زده آزمایشی

            ۱۵
            • agah9 گفت:

              سلام دوست عزیز
              در صورتی که نام کاربری و کلمه عبور برای ورود به سامانه معاملاتی برای شما ارسال شود ، از حالت آزمایشی خارج و قادر به پرداخت شتابی و انجام معاملات خواهید شد که البته فعال شدن دسترسی کمی زمان بر است .

              ۳۴
      • مجید گفت:

        سلام.کد۱۰رقمی سجام اومده برام رفتم دفتر پیشخوان احراز هویت کردم ولی برای احراز هویت اگاه رفتم میگه هنوز ثبت نشده تو سیستم.رفتم پیگیری کردم نوشته در انتظار احراز هویت.آیا برای تایید احراز ه ویت سجام برام پیام میاد؟چقدر طول میکشه؟ایا باید ثبت نام دوباره کرد در صورت مشکل یا با کد ۱۰رقمی باید دوباره رفت احراز هویت کرد؟

        ۱۴
        • agah9 گفت:

          سلام دوست عزیز
          در صورتی که کد ده رقمی سجام را دریافت نموده اید ، نیازی به دریافت مجدد کد ده رقمی نمی باشد و در صورتی که احراز هویت سجام را انجام داده اید فقط احراز هویت آگاه را در دفاتر پیشخوان انجام دهید.

          ۷
      • حمزه گفت:

        باید بری پست بانک مشخص شده ثبت نام کنی ک کد بورس بهت بدن

        ۷
      • اشرف گفت:

        سلام و خسته نباشید ببخشید واسه من کد معاملاتی اومده ولی ایزی تریدر رو نصب میکنم میرنه مهمان ولی کاربری و رمز نیومده واسم باید کجا برم یا زنگ بزنم ممنون از پاسخ گویی

        ۶۷
        • هما گفت:

          سلام . من ثبت نام انجام دادم و احزار هویت الکتریکی انجام دادم و کد معامداتی برای من ارسال شدا . اما متاسفانه هنوز به صورت ازمایشی داخل تریدر هستم و اجازه خرید و فروش را ندارم چیکار باید کنم

          ۲
          • agah9 گفت:

            سلام دوست عزیز
            در صورتی که احراز هویت آگاه را در دفاتر پیشخوان طرف قرارداد با آگاه انجام دهید کد بورسی و دسترسی به سامانه معاملاتی آسا با ارسال نام کاربری و کلمه عبور برای شما فعال می شود و از حالت آزمایشی خارج می شوید .

            ۶

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    1 2 3 33