Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=42316

نحوه تغییر کارگزاری از کارگزاری دیگه به کارگزاری آگاه

من کد بورسی خود را از کارگزاری مفید دریافت کردم (کد افلاین) چطور می توانم کارگزاری خود را عوض کنم؟با تشکر

سلام دوست عزیز برای کسب اطلاعات جامع در این زمینه مطلب کارگزار ناظر چیست؟ چگونه می توان کارگزار ناظر را تغییر داد؟ را مطالعه کنید.

  • ۲۶پاسخ
  • ۳۲۰۳۰بازدید
پاسخ
اشتراک

۲۶پاسخ

26 پاسخ به “نحوه تغییر کارگزاری از کارگزاری دیگه به کارگزاری آگاه”

  1. پیمان گفت:

    با سلام من الان از کارگزاری مفید میخوام برم کارگزاری آگاه در ضمن در دفتر پیشخوان ثبت نام کردم و کد کارگزاری آگاه رو هم گرفتم یعنی هم مفید دارم هم آگاه پس مشکلی نداره تغییر ناظر؟تو یه روز انجام میشه؟

    ۰

    بهترین جواب

  2. حسینی گفت:

    سلام
    من از طریق تغییر کارگزاری ناظر و علامت + در کارگزاری اگاه،، سهامم رو از مفید به اگاه درخواست انتقال دادم، چند روز در حال بررسی بود و امروز انجام شد، اما سهام به سبد سهامم اضافه نشده چه کنم؟

    ۰

    بهترین جواب

  3. عباس جعفری گفت:

    باسلام. دوستم ازمفید کد بورسی گرفته ولی میگه میخواد تغییر بده به آگاه باید دوباره سجام و احراز هویت بشه؟

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      به منظور انجام معاملات در کارگزاری آگاه ابتدا در سایت آگاه اکسپرس ثبت نام و در صورتی که در سجام ثبت نام نموده اید ، نیازی به ثبت نام مجدد در سجام نیست و برای احراز هویت آگاه به دفاتر پیشخوان طرف قرارداد با آگاه مراجعه بفرمائید. بعد از انجام این مراحل کد بورسی و دسترسی شما به سامانه معاملاتی با ارسال نام کاربری و کلمه عبور فعال می شود.

      ۰
  4. سامانی گفت:

    یعنی اگر کارگزاری مفید باشیم و بخواهیم به کارگزاری آگاه تغییر بدیم، حتما لازمه دوباره به صورت حضوری به دفتر پیشخوان دولت برویم؟امکان تغییر کارگزاری به صورت اینترنتی و‌غیرحضوری وجود ندارد؟

    ۱۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      احراز هویت بهاین جهت که شما به عنوان مشتری کارگزاری آگاه شناخته و هویت مشتری یابید لازم است که حتما احراز هویت انجام دهید و تنها راه در حال حاضر مراجعه حضوری به دفاتر پیشخوان طرف قرارداد با آگاه است.

      ۰
  5. مهران گفت:

    من میخوام کارگذاریمو از مفید به اگاه تغییر بدم،چیکار باید کنم؟
    قدرت خریدم انتقال پیدا میکنه؟؟

    ۱۰

    بهترین جواب

    • agah8 گفت:

      سلام دوست عزیز
      به منظور انجام معاملات و تغییر کارگزاری به آگاه ابتدا از طریق سامانه آگاه اکسپرس ثبت نام کرده و به منظور احرازهویت به دفاتر پیشخوان مراجعه نمایید. بعد از صدور کد معاملاتی دسترسی "کاربر تستی" شما به دسترسی "مشتری" تبدیل خواهد شد. بعد از این فرآیند از طریق منوی اصلی سامانه و انتخاب گزینه "تغییر کارگزار ناظر" می‌توانید دارایی خود را به کارگزاری آگاه انتقال دهید.

      ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: