Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=42316

نحوه تغییر کارگزاری از کارگزاری دیگه به کارگزاری آگاه

من کد بورسی خود را از کارگزاری مفید دریافت کردم (کد افلاین) چطور می توانم کارگزاری خود را عوض کنم؟با تشکر

سلام دوست عزیز برای کسب اطلاعات جامع در این زمینه مطلب کارگزار ناظر چیست؟ چگونه می توان کارگزار ناظر را تغییر داد؟ را مطالعه کنید.

  • ۲۶پاسخ
  • ۳۱۹۹۴بازدید
پاسخ
اشتراک

۲۶پاسخ

26 پاسخ به “نحوه تغییر کارگزاری از کارگزاری دیگه به کارگزاری آگاه”

  1. هدی گفت:

    سلام ببخشید میشه از آگاه تغییر کارگزاری بدم به کارگزاری دیگر؟؟

    ۲۲

    بهترین جواب

  2. سینا گفت:

    سلام خسته نباشید.من هم کارگذاری مفید دارم هم آگاه.سهمی را که در کارگذاری آگاه دارم چطور می توانم به مفید انتقال دهم؟؟درخواست تغییر کارگذار را در آگاه باید بدم یا مفید؟؟؟

    ۱۵

    بهترین جواب

  3. حجت الله عبدالملکی گفت:

    باسلام من میخواهم کارگزاری خود را به کارگزار اگاه تغییر دهم خودم میتوانم انجام دهم لطفا راهنمایی کنید

    ۳۶

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      به منظور انجام معاملات و تغییر کارگزاری به آگاه ابتدا از طریق سامانه آگاه اکسپرس ثبت نام کرده و به منظور احرازهویت به دفاتر پیشخوان مراجعه نمایید. بعد از صدور کد معاملاتی دسترسی "کاربر تستی" شما به دسترسی "مشتری" تبدیل خواهد شد. بعد از این فرآیند از طریق منوی اصلی سامانه و انتخاب گزینه "تغییر کارگزار ناظر" می‌توانید دارایی خود را به کارگزاری آگاه انتقال دهید. بعد از دسترسی به سامانه معاملاتی آسا برای ارسال درخواست می‌توانید به قسمت درخواست‌ها و گزینه درخواست انتقال ناظر مراجعه کنید. با استفاده از آیکن + پنجره درخواست جدید باز می شود.
      نماد خود را انتخاب کرده و درخواست خود را برای کارگزاری ارسال کتید. درخواست شما توسط کارشناسان بخش اوراق بهادار بررسی شده و در صورتی که منع قانونی برای انتقال ناظروجود نداشته باشد، کارگزار ناظر شما تغییر می کند و کارگزاری آگاه به عنوان ناظر نماد مدنظر شما می‌شود.

      ۱۷
  4. مریم گفت:

    مفید

    ۱۷

    بهترین جواب

  5. AV1840 گفت:

    کد بورسی یک شاخص برای شماس و فک کنم آنلاین و افلاین نداره ولی توی هر کارگزاری دسترسی شما یا انلاینه یا افلاین بسته به نوع کاری شما و میزان سواد شما(بالای دیپلم)
    برای اینکه کد بورسی از اگاه برای معاملات انلاین انجام بدید اگر سجام رو انجام دادید و قبلا اهزار هویت شدید از طریق سایت اگاه ثبت نام کنین و کد بورسی انلاین رو دریافت کنین و مجدد اهزار هویت با سه روش درب منزل (بستگی به شهر محل سکونت) یا روش حضوری به شعب یا دفاتر خدماتی طرف قرار داد با سجام میتونین این کارو انجام بدید و راحت ازش استفاده کنین
    اگر توی مفید هم شما سهمی رو خریداری کردید و دارید میتونین بعد از تکمیل ثبت نام در آگاه از گزینه تغییر ناظر سهامتونون از مفید به اگاه در یک روز کاری انتقال بدید

    ۲۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: