Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=37488

دریافت کد بورسی برای افراد زیر ۱۸ سال در اگاه اکسپرس چگونه است؟

سلام،درصورتی که بخوام برای فرزندان زیر ۱۸سال خودم کد بورسی وکد آنلاین بگیرم. از طریق آگاه اکسپرس مشخصات بچه‌ها رو ثبت بکنم وشناسنامه شون رو اسکن کنم کفایت میکنه یا باید شناسنامه وکارت ملی خودم رو هم بفرستم. ضمنا حساب بانکی که معرفی میکنم حتما باید بنام بچه‌ها باشه یا همون حساب بانکی خودم قابل قبول است؟

  • ۲۲۰پاسخ
  • ۲۸۷۷۰۹بازدید
پاسخ
اشتراک

۲۲۰پاسخ

220 پاسخ به “دریافت کد بورسی برای افراد زیر ۱۸ سال در اگاه اکسپرس چگونه است؟”

  1. امیر گفت:

    با سلام ایا امکان دریافت عرضه اولیه برای فرزند کمتر ۱۸ سال امکان پذیر است؟

    ۱۳

    بهترین جواب

    • Agah گفت:

      سلام
      بله دوست گرامی ابتدا لازم است برای دریافت کد بورسی اقدام نمایید.
      دریافت کد بورسی برای افراد زیر ۱۸ سال به این صورت است که ابتدا در سامانه سجام و آگاه اکسپرس ثبت نام می‌کنند و پدر فرزندان جهت احراز هویت با مدارک شناسنامه و کارت ملی به همراه مدارک فرزندان به دفاتر پیشخوان یا محل کارگزاری مراجعه میکند.
      باتشکر

      ۲۴
  2. AX8003 گفت:

    سلام.حتما باید پدر به همراه فرزندان برای احراز هویت باشه یا مادر هم میشه؟

    ۳۲
  3. AY4286 گفت:

    برای دریافت کد بورسی افراد زیر ۱۸ سال، حضور فرد الزامی است؟ یا حضور ولی کفایت میکند؟

    ۱۸
    • Agah گفت:

      سلام دوست گرامی
      دریافت کد بورسی برای افراد زیر ۱۸ سال به این صورت است که ابتدا در سامانه سجام و آگاه اکسپرس ثبت نام می‌کنند و پدر فرزندان جهت احراز هویت با مدارک شناسنامه و کارت ملی به همراه مدارک فرزندان به دفاتر پیشخوان یا محل کارگزاری مراجعه میکند.
      باتشکر

      ۶۵
  4. محمد گفت:

    با سلام میخواستم بدونم ما که با شعبه های شما فاصله داریم برای خرید فروش افلاین افراد زیر۱۸ سال نمیتونیم به شعبه ها بیایم که بتونیم خرید و فروش انجام بدیم شاید افرادی باشند که با شعبه فاصله داشته باشند و نتوانند افلاین خرید و فروش کنند هیچ راهی برای خرید فروش انلاین افراد زیر ۱۸ سال نیست؟؟

    ۲۲

    بهترین جواب

    • Agah گفت:

      سلام دوست گرامی
      برای افراد زیر ۱۸ سال دسترسی پنل آفلاین صادر می‌شود که از این طریق می‌توانید خود، بدون مراجعه به شعب کارگزاری آگاه، سفارش خرید یا فروش خود را ارسال نمایید.
      نحوه انجام معاملات آفلاین به این روش است که مشتری سفارش را به قیمت درخواستی، قبل از زمان عرضه اولیه، میتواند ثبت کند و معامله گر کارگزاری در اولین فرصت ساعت بازار، معامله را انجام می دهد.

      ۵۳
  5. Agah گفت:

    سلام
    برای افراد زیر ۱۸ سال و کسانی که مدرک تحصیلی دیپلم ندارند، کد آنلاین صادر نمی شود. این افراد می توانند درخواست های خود را به صورت اینترنتی یا حضوری به کارگزاری اعلام کنند.
    برای فرزندان زیر ۱۸ سال، ارائه مدارک شناسایی پدر یا قیم الزامی است. یعنی در زمان مراجعه نماینده کارگزاری به محل مشتری، علاوه بر شناسنامه فرزند، مدارک شناسایی پدر نیز رویت خواهد شد. علاوه بر این یک مسخه کپی از تمام صفحات شناسنامه پدر و کارت ملی ایشان به همراه کپی مدارک شناسایی فرزند دریافت می شود. حساب بانکی معرفی شده حتما باید به نام فرزند باشد.

    ۱۵۲
    • Khodam6750@gmail.com گفت:

      سلام، ضمن تشکر از پاسخگویی سریع ، جسارتا از آنجایی که پدر بعنوان ولی وقیم حق هرگونه دخل وتصرف مالکانه در دارائیهای فرزند صغیر(زیر ۱۸ سال )خود را دارد، آیا باوجود داشتن مدرک تحصیلی ودیگر شرایط لازم برای دریافت کد آنلاین نمیتواند برای فرزندان تحت ولایت وقیومیت خود کد آنلاین بگیرد؟

      ۴۰
      • Agah گفت:

        با سلام مجدد
        انجام وظیفه است.
        در مورد کد آنلاین خیر؛ طبق قوانین موجود، صدور کد آنلاین صرفا برای افراد بالای ۱۸ سال امکان پذیر است.

        ۴۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید:

1 2 3 23