Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=42316

نحوه تغییر کارگزاری از کارگزاری دیگه به کارگزاری آگاه

من کد بورسی خود را از کارگزاری مفید دریافت کردم (کد افلاین) چطور می توانم کارگزاری خود را عوض کنم؟با تشکر

سلام دوست عزیز برای کسب اطلاعات جامع در این زمینه مطلب کارگزار ناظر چیست؟ چگونه می توان کارگزار ناظر را تغییر داد؟ را مطالعه کنید.

  • ۲۶پاسخ
  • ۳۲۰۳۳بازدید
پاسخ
اشتراک

۲۶پاسخ

26 پاسخ به “نحوه تغییر کارگزاری از کارگزاری دیگه به کارگزاری آگاه”

  1. نعیم گفت:

    سلام
    من کد بورسیم رو در کارگزاری دیگه ای ثبت کردم و تا الان هیچگونه خرید و فروشی انجام ندادم و الان میخوام تغییر کارگزار ناظر انجام بدم و برم کارگزاری آگاه تو قسمت تغییر ناظر کارگزاری آگاه میگه نماد خود را انتخاب کنید در حالی که من هنوز هیچ خریدو فروشی انجام ندادم چطور میتونم تغییر بدم؟
    لطفا جوا بدید.
    ممنونم

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      به منظور انجام معاملات در کارگزاری آگاه لازم است در سامانه آگاه اکسپرس ثبت نام و جهت انجام احراز هویت به دفاتر پیشخوان طرف قرارداد با آگاه مراجعه بفرمائید.بعد از انجام این مراحل حساب معاملاتی آساتریدر با ارسال نام کاربری و کلمه عبور فعال می شود و درصورتی که سهامی خریداری ننموده اید، نیازی به اعمال تغییر کارگزار ناظر نیست و می توانید در سامانه معاملاتی آنلاین اقدام به خرید و فروش سهام نمائید.

      ۰
  2. جواد گفت:

    سلام..من تغییر کارگزاری از مفید به آگاه رو انجام دادم..تو قسمت تغییر کارگزاری نمادها رفتم و نمادهارو نوشتم و اوکی کردم..الان بعد از چند روز نمادها تو پرتفوی آگاه اومده ولی همه چی و صفر نشون میده..
    از کارگزاری پرسیدم گفتن باید یکی یکی نمادهارو دستی وارد کنم..
    تو قسمت دستی رفتم ولی نمیدونم چطوری وارد کنم

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      مشتری می‌تواند دارایی هایی را که به دلیل تغییر کارگزار ناظر و انتقال سهام از کارگزاری دیگر یا اضافه کردن آن دسته از دارایی هایی را که در کارگزاری دیگر خرید شده است، از طریق ثبت تراکنش دستی در سامانه معاملاتی خود اعمال نماید. برای درج تراکنش دستی می‌بایست روی گزینه + در بالا سمت راست صفحه کلیک کنید تا پنجره ثبت تراکنش دستی نمایش داده شود.در این بخش با وارد کردن اطلاعاتی از قبیل نماد، تاریخ معامله، قیمت و حجم می‌توانید تراکنش مورد نظر را ثبت کنید. چنانچه گزینه آستانه مجاز قیمت در تاریخ معامله انتخاب شده باشد، بازه قیمت روز (قیمت‌ نماد که در تاریخ تعیین شده مجاز به انجام معامله بوده است) توسط سیستم محاسبه می‌شود و قیمت وارد شده باید در آن محدوده باشد؛ در صورت انتخاب نکردن گزینه، می‌توانید قیمت دلخواه خود را وارد نمایید.

      ۰
  3. الهام رحمانیان گفت:

    با سلام، من در هر دو کارگزاری آگاه و مفید مشتری هستم و برخی سهم ها را در کارگزاری مفید خریداری کردم و مجددا مقداری از همان سهم را در کارگزاری آگاه خریداری کرده ام، ولی الان میزان سپرده گزاری در کارگزاری آگاه صفر نشان داده میشه و کل سپرده گزاری در مفید نمایش داده میشه، ممنون میشم بفرمایید آیا امکانش هست که من یک بخش از یک سهم را در آگاه و بخش دیگری را در مفید داشته باشم؟ یعنی در هر دو کارگزاری یک سهم مشترک داشته باشم؟

    ۰

    بهترین جواب

    • agah12 گفت:

      سلام دوست عزیز
      شما می توانید در دو کارگزاری یک سهم را داشته باشید ولی تعداد سپرده گذاری نماد در کارگزاری که ناظر آن می باشد نمایش داده میشود و درصورتیکه میخواهید ناظر سهام شما کارگزاری اگاه باشد برای نماد مورد نظر تغییر کارگزاری ناظر اعمال نمایید.

      ۱
  4. مهدی عبدی گفت:

    سلام وقت بخیر من هم مشتری آگاه هستم و هم مفید بخشی از سهم های مفید رو میخوام به آگاه انتقال بدهم . در بخش تغییر کارگزار ناظر آگاه گزینه (آخرین معامله این نماد را در کارگزاری آگاه انجام دادم) انتخاب کنم؟؟؟ من معامله ایی در آگاه روی اون نماد انجام ندادم و فقط میخوام دارایی اون نماد رو از مفید به آگاه تغییر بدهم

    ۰

    بهترین جواب

    • agah12 گفت:

      سلام دوست عزيز
      لطفا گزينه، آخرين معامله اين نماد را در كارگزاري آگاه انجام داده ام، را انتخاب فرماييد و نيازي به وارد كردن كد نقل و انتقال نيست.

      ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: