آموزش بورس در زرین شهر

  • تاریخ درج ۲۹ دی ۱۳۹۹
  • تاریخ ویرایش ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
  • ۴ نظر
  • ۷۲۲ مشاهده
آموزش بورس زرین شهر

این روزها، توجه مردم به سمت بازار بورس جلب شده است و این بازار از محبوبیت زیادی بین عوام و خواص برخوردار است. در چند ماهه اخیر نیز با حمایت دولت این بازار رنگ و بوی تازه‌ای به خود گرفته است. در نتیجه، با افزایش درخواست کد بورسی و اقبال مردم به این بازار، فعالیت‌های جانبی در این حوزه افزایش یافته است.

فعالیت‌هایی مانند تهیه ویدئوهای آموزشی، دوره‌های حضوری و مجازی آموزش بورس رایگان، ارائه انواع مشاوره‌های تخصصی و… . از مهم‌ترین دغدغه‌های تازه‌واردان این حوزه سرمایه‌گذاری، فراگیری تکنیک‌های مربوط به انجام معامله در این بازار است. در این مقاله به بررسی ضرورت مراحل یادگیری بورس برای مبتدیان و حتی فعالان بازار سرمایه‌گذاری بورس می‌پردازیم و خدمات و امکانات آموزش بورس در زرین شهر را معرفی خواهیم کرد.

 

فهرست مطالب

 

چرا باید بورس را بیاموزیم؟

اصلی‌ترین نکته‌ای که برای لزوم آموزش بورس باید در نظر داشته باشیم این است که، اگر بدون آموزش وارد بازار شویم ضرر می‌کنیم. هیچ شخصی در هیچ جای دنیا، با هدف ضرر کردن، سرمایه‌گذاری نمی‌کند. در واقع؛ نه تنها در بورس بلکه در هر زمینه‌ای که قصد سرمایه‌گذاری داریم، به امید سود و منفعت است و بدون شناخت و دانش هیچ‌گاه به هدف‌مان نمی‌رسیم. زیرا بورس هم مانند هر بازار دیگری پیچیدگی‌ها و فوت‌وفن‌های مخصوص خود را دارد. بنابراین آموزش بورس، یادگیری تکنیک‌های سرمایه‌گذاری و روش‌های تحلیلی، باید در رأس کار یک معامله‌گر بورس قرار بگیرد.

برخی از افراد تنها با تکیه بر سیگنال‌هایی که از دوست و آشنا دریافت می‌کنند به خرید و فروش در این بازار مشغول هستند، که این کار کاملاً اشتباه است. شاید در ابتدا طعم شیرین اندکی سود را بچشند، اما در ادامه به علت اینکه نمی‌دانند چرا سهام این شرکت را خریداری کردند؟ نمی‌دانند روال انجام معاملات چیست؟ نمی‌دانند تحلیل بازار چه معنایی دارند؟ و صدها مطلب ندانسته دیگر، در نهایت با ضرر از بازار خارج می‌شوند.

زیرا همان‌طور که گفته شد فرآیند سرمایه‌ گذاری در بورس پیچیده است و برای گذر از این پیچیدگی شما دو راهکار دارید یا باید به آموزش بورس مشغول شوید و یا با انتخاب یک کارگزاری مطمئن و سپردن سرمایه خود به سبد گردان و یا صندوق کارگزاری کار خود را ساده کنید.

در همین راستا، کارگزاری آگاه، به عنوان یکی از سه کارگزار برتر کشور، علاوه بر برگزاری دوره‌های آموزشی در تمامی شهرها از جمله زرین شهر، خدمات متنوع و نوینی را ارائه کرده است. امکان دریافت کد بورسی رایگان، انتشار بیش از ۵۰۰ مقاله آموزشی رایگان، تهیه فیلم‌های آموزشی، معرفی (سامانه آوای آگاه) برای تبادل اطلاعات کاربران، ارائه نسخه‌های مختلف وب، ios و اندروید برای سامانه معاملاتی خود (آساتریدر)، نمونه‌ای از این خدمات هستند.

آموزش بورس آگاه در زرین شهر

همان‌طور که گفته شد دوره‌های آموزش بورس در شعب مختلف تمامی شهرها، توسط کارگزاری آگاه برگزار می‌شود و این کار تنها با هدف هر چه بالاتر بردن سطح دانش بورسی علاقه‌مندان بازار سرمایه صورت گرفته است. خوشبختانه این دوره‌ها با استقبال خوبی نیز مواجه شده است.

کارگزاری آگاه دوره‌های آموزش بورس را در زرین شهر به‌ صورت حضوری و مجازی برگزار می‌کند. لیست این دوره‌ها به شرح زیر است:.

 

 

مبانی سرمایه‌گذاری در بورس اوراق بهادار در زرین شهر (رایگان)

در این دوره شما، با کلیات بازار بورس آشنا می‌شوید، روش سرمایه‌گذاری را یاد می‌گیرید و با اصطلاحات بازار آشنا خواهید شد.

 

تابلو خوانی و فیلتر نویسی در وب سایت TSETMC در زرین شهر

برای تبدیل شدن به یک سرمایه‌گذار موفق، تابلو خوانی را هم باید بیاموزیم. در حقیقت تابلو خوانی، اولین روش پیش‌بینی قیمت در بازار بورس است. تابلو خوانی، آموزش فیلتر نویسی و چگونگی استفاده از اطلاعات سایت TSETMC مقدمه‌ای برای گذراندن دوره‌های دیگر است.

 

مدیریت سرمایه و روانشناسی بازار بورس در زرین شهر

برای پیش‌بینی رفتار سرمایه‌گذاران دیگر و فهمیدن هیجانات بازار قطعاً به دوره، روانشناسی بازار احتیاج دارید. این دوره به شما کمک می‌کند که با توجه به شرایط بازار، بهترین رفتار را در آن بیاموزید و از تصمیم‌های احساسی و عجولانه در زمان نوسانات دوری کنید.

 

تحلیل بنیادی در زرین شهر (همراه با ارائه مدرک)

در تحلیل بنیادی صورت‌ها و نسبت‌های مالی و تاریخچه شرکت بررسی می‌شود و ارزش ذاتی سهام آن تخمین زده می‌شود و در نهایت فرد تصمیم به خرید سهم می‌گیرد.

 

تحلیل تکنیکال مقدماتی و پیشرفته در زرین شهر (همراه با ارائه مدرک)

تحلیل تکنیکال یکی از کاربردی‌ترین روش‌های تحلیل بازار بورس است. به علت پیچیده و گسترده بودن مطالب تحلیل تکنیکال، در دو دوره مقدماتی و پیشرفته برگزار می‌شود. با یادگیری این روش، شما با تشخیص آینده سهم‌، به سود ده یا زیان ده بودن آن پی خواهید برد.

 

مبانی سرمایه‌گذاری در آتی سکه، زعفران و اختیار معامله در زرین شهر

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های بازار بورس، بورس کالاست. دانشجویان این دوره نحوه دریافت کد معاملاتی مربوط به بازار کالا و روند سرمایه‌گذاری در این بازار را می‌آموزند.

سخن آخر

قابل ذکر است که الویت‌بندی و ترتیب در یادگیری نقش مهمی دارد. زمانی شما در سطح پایه و مبتدی یادگیری هستید و زمانی ممکن است شناخت و اطلاعاتی در مورد بازار داشته باشید. کلا‌س‌های آموزش بورس آگاه از سطح پایه آغاز و در نهایت شامل دوره‌های پیشرفته می‌شود.

متقاضیان در هر سطح از دانش و مهارت باشند می‌توانند از این دوره‌ها بهره ببرند و با گذراندن ‌آن‌ها صفر تا صد بورس را آموزش ببینند. برای ثبت نام در کلاس‌های آموزش بورس کامل در شهرستان زرین شهر، می‌توانید از طریق آدرس زیر اقدام نمایید.

 

آدرس و شماره تماس شعبه زرین شهر

 

 

فرم تماس

استان اصفهان

4 پاسخ به “آموزش بورس در زرین شهر”

  1. هدیه گفت:

    سلام خسته نباشید
    کلاس اموزش کی برگزار میشه

    ۱
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      جهت پیگیری دوره های آموزشی به آیدی زیر پیغام دهید و یا با آموزش تماس بگیرید.
      آیدی پشتیبانی کلاس مجازی آموزش Eduagah@
      شماره تماس پشتیبان کلاس مجازی ۰۲۱۸۲۱۵۴۱۱۶

      ۰
  2. محسن گفت:

    سلام
    آموزش بورس آگاه چند در صد باعث موفقیت در بورس میشود ؟

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      "آموزش بورس" را می توان اولین قدم ورود به بورس و بازار سرمایه دانست که می تواند تضمینی برای موفقیت در سرمایه گذاری بورسی شما باشد. آموزش بورس به زبان ساده شامل یادگیری مفاهیم بورسی، آموزش گام به گام سرمایه گذاری در بورس، آشنایی با تحلیل تکنیکال، درک مفاهیم تحلیل بنیادی و کسب دانش کافی در این حوزه است. حضور در "کلاس های آموزشی" در تهران و سایر شهرها، استفاده از "فیلم های آموزشی رایگان"، بسته های آموزشی آنلاین، مقالات و کتاب های بورسی مرجع از جمله روش های آموزش ورود به بازار بورس است. آموزش خرید سهام در بورس، آموزش روش های سرمایه گذاری در بورس، کسب درآمد (سود) از بورس، آموزش معاملات آنلاین و نظایر آن در مجموعه اموزش بورس اوراق بهادار قرار می گیرد. برای طی کردن مسیر کسب سود لازم است اولین گام سرمایه گذاری در بورس را صحیح بردارید.

      ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: