آموزش بورس در آباده

  • تاریخ درج ۲۵ بهمن ۱۳۹۹
  • تاریخ ویرایش ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
  • ۰ نظر
  • ۷۷۶ مشاهده
آموزش بورس آباده

یکی از فعالیت‌های اقتصادی که در سال‌های اخیر توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است، سرمایه‌گذاری در بازار بورس و اوراق بهادار می‌باشد. بورس در بین عموم مردم به عنوان یک بازار با سوددهی بالا شناخته شده است و با همین دیدگاه سرمایه‌گذاران زیادی در این مدت بورس را به تمامی بازارهای دیگر مانند طلا، مسکن و… ترجیح داده‌اند.

اما نکته‌ای که در این بین وجود دارد، میزان شناخت افراد نسبت به بازار بورس و چگونگی سرمایه‌گذارای آنها است. در واقع سودده بودن این سرمایه‌گذارای، مشروط بر شناخت بازار و داشتن دانش بورسی می‌باشد.

 

فهرست مطالب

 

همه ما بارها شنیده‌ایم که شخصی توانسته با سرمایه گذاری در بورس، دارایی خود را چند برابر کند؛ اما هیچ کس نمی‌گوید که فرد مذکور چگونه توانسته سهام مناسب را تشخیص دهد؟ چگونه زمان مناسب برای انجام معامله را شناسایی کند؟ آیا تمامی این روند از روی شانس انجام شده؟! آیا شخص فقط با تکیه بر شانس، دارایی خود را وارد بازار بورس کرده و از بخت و اقبال خوش، سرمایه‌اش چند برابر شده است؟

بدیهیست که این چنین نبوده و تنها سرمایه‌گذاری می‌تواند در بازار بورس موفق باشد، که به کسب مهارت‌ها و تکنیک‌های این بازار بپردازد و هر روز دانش بورسی خود را ارتقا دهد.

برای آموزش بورس راه‌های متفاوتی وجود دارد، مطالعه کتب، مقالات و فیلم‌های آموزشی و کلاس‌های حصوزی و مجازی، نمونه‌های آن هستند. اما چالشی که معمولا کاربران در زمان آموزش با آن روبرو می‌شوند این است که نمی‌دانند از کجا باید شروع کنند. به عبارتی تمامی روش‌های آموزش ذکر شده در بالا می‌توانند مفید باشند، مشروط بر اینکه شخص به ترتیب و با الویت‌بندی به یادگیری این علم بپردازد.

اما تشخیص این الویت‌بندی برای تازه‌واردان به بورس دشوار خواهد بود و داشتن راهنما در این زمان می‌تواند تا حد زیادی راه‌گشا باشد. در همین راستا کارگزاری آگاه به عنوان کارگزار رتبه الف کشور، اقدام به برگزاری کلاس‌های آموزش بورس از مقدماتی تا پیشرفته به صورت حضوری و مجازی در تمام نقاط ایران کرده است.

این کارگزاری با توجه به نیاز و درخواست کاربران، خدمات مختلفی را در سطح کشور ارائه می‌دهد. از آنجایی که شهرستان آباده در استان فارس در مدت اخیر حجم بالایی از ورود به بازار بورس را تجربه کرده است، کارگزاری آگاه خدمات خود را در این منطقه گسترش داده و پس از افتتاح شعبه، هم‌اکنون امکان دریافت کد بورسی رایگان در آباده، ثبت‌نام هم‌زمان در سامانه سجام و سایت کارگزاری و… برای هم‌وطنان فراهم است.

دوره‌های آموزش بورس در آباده

دوره‌های آموزش بورس در شهرستان آباده در سه سطح پایه، مقدماتی و پیشرفته برگزار می‌شوند. همچنین این دوره‌ها به صورت حضوری در شعبه آباده و مجازی ارائه می‌گردند.

لیست دوره‌های آموزش بورس آباده به شرح زیر است:

آموزش مبانی سرمایه‌گذاری موفق در بورس در آباده

در این دوره شما با کلیات بازار بورس، اصطلاحات و انواع صنایع فعال در این بازار آشنا می‌شوید.

آموزش سایت tsetmc از جمله تابلوخوانی و تکنیک‌های معاملات در آباده

تابلوخوانی اولین تکنیک برای پیش‌بینی قیمت‌ها در بازار بورس است؛ و همچنین tsetmc.com یک سایت ارائه‌دهنده اطلاعات کامل شرکت‌های بورسی و نمادهاست.

دوره تحلیل تکنیکال مقدماتی در آباده

تحلیل تکنیکال به عنوان علم مادر در بین روش‌های تحلیلی شناخته می‌شود و یادگیری آن از طرفی برای تحلیل بازار و از طرف دیگر به عنوان پیش‌نیاز یادگیری دیگر روش‌ها الزامی است.

دوره تحلیل بنیادی کاربردی در آباده

تحلیل بنیادی روشی است که در آن تحلیلگر با استفاده از صورت‌ها و اطلاعات مالی شرکت به پیش‌بینی آینده قیمت سهام مذکور می‌پردازد.

آموزش فیلترنویسی در دیده‌بان بازار در آباده

فیلترنویسی در واقع ابزاری است که در آن، کاربر می‌تواند با اعمال فیلترهای مدنظر، مناسب‌ترین سهام را جهت سرمایه‌گذاری در کوتاه‌ترین زمان ممکن تشخیص دهد.

دوره استراتژی معاملات بر مبنای ACD در آباده

روش ACD یک استراتژی معامله‌گری است که در زمان نوسان بالای بازار به کمک سرمایه‌گذاران می‌آید. با استفاده از این استراتژی سرمایه‌گذار می‌تواند معاملات خود را در بازار پرنوسان مدیریت کند.

آموزش مدیریت سرمایه و طراحی سیستم معاملاتی در آباده

گاهی در بازار بورس عباراتی مانند: بازار منفی یا مثبت و از این قبیل به گوش می‌خورد. به این عبارات را اصطلاحا «رفتار بازار» می‌گویند. شناخت این رفتارها و مدیریت سرمایه با توجه به رفتار بازار از آموزش‌های این دوره است.

دوره تحلیل تکنیکال پیشرفته در آباده

تحلیل تکنیکال پیشرفته، بخش تکمیلی دوره تکنیکال است و در آن کاربر به صورت تخصصی با مفاهیم و نحوه انجام این تحلیل آشنا می‌شود.

دوره روان‌شناسی بازار با نمودار شمعی در آباده

نمودار شمعی یک روش تحلیلیست که برای شناخت کف و سقف قیمت‌ها در بازار کاربرد دارد.

دوره پرایس اکشن در آباده

پرایس‌اکشن روشی است که به تحلیل و بررسی الگوی قیمت در بازار می‌پردازد و با کشف دلایل الگوی بدست آمده، سرمایه‌گذار حرکت بعدی خود را مدیریت می‌کند.

دوره امواج الیوت در آباده

امواج الیوت یک نمودار قیمتی است که با توجه به تاریخچه رفتار بازار رسم می‌شود. سپس سرمایه‌گذار جایگاه خود را در نمودار پیدا می‌کند و طبق آن رفتار بعدی بازار را نسبت به سهام خود پیش‌بینی می‌کند.

سخن آخر

همانطور که در ابتدای مقاله ذکر شد، بازار بورس می‌تواند برای سرمایه‌گذاران بیش از هر بازار دیگری سودآوری داشته باشد، اما این مورد تنها با یادگیری مهارت‌های سرمایه‌گذاری در بورس میسر خواهد شد؛ بنابراین اگر شما هم علاقه‌مند ورود به این بازار هستید، آموزش بورس را در الویت کار خود قرار دهید.

 

آدرس و شماره تماس شعبه آباده

 

فرم تماس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: