بورس آباده (شعبه کارگزاری آگاه)

آگاهی به وسعت ایران

بورس را از همین لحظه آغاز کنید

افتتاح حساب آگاهدوره‌های آموزشی

سرمایه‌گذاری برای همه

سرمایه‌گذاری در دنیای امروز نه یک انتخاب بلکه یک ضرورت محسوب می‌شود. اگر می‌خواهید در مسیر سرمایه‌گذاری قدم بگذارید، در هر کجای کشور که هستید، از شمال تا جنوب و از غرب تا شرق ایران آگاه میزبان شما است. برای آغاز فعالیت در بورس، کافی است به شعب ما در سراسر کشور مراجعه کنید:

کارگزاری آگاه شعبه ۱:

آباده، بلوار استقلال، کمی بالاتراز هتل لاله، سمت چپ کدپستی:۷۳۹۱۷۶۳۱۸۱
۴۱۷۹۲۴۷۸ (۰۲۱)

امنیت مالی دیگر یک رویا نیست!

حتی اگر دانش یا زمان کافی را برای حضور در بورس نداشته باشید، آگاه ۱۶ سال تجربه حضور در این بازار را همراه شما می‌کند. می‌توانید سرمایه‌تان را به دستان مطمئن متخصصان ما در تیم مدیریت دارایی آگاه بسپارید و رویاهایتان را در بازار سرمایه به واقعیت تبدیل کنید.

آموزش، مهم‌ترین ابزار موفقیت در بورس

سرمایه گذاری آگاهانه فقط با آموزش صحیح و اساتید مجرب ممکن است. کارگزاری آگاه به عنوان برترین کارگزاری بورس و اوراق بهادار کشور در بخش آموزش با ارائه دوره های آموزشی متنوع و با بهره گیری از اساتید مجرب، در تلاش است تا امکان سرمایه گذاری آگاهانه، هدفمند و پرسود را برای مشتریان عزیز فراهم سازد.

درباره اقتصاد و بورس در بندرعباس

    • استان فارس همواره یکی از مهمترین استان‌های کشور بوده و در تمامی لحظات حساس تاریخی، نقش مهمی ایفا کرده است. این روزها، اقتصاد مهمترین مسئله کشور محسوب می‌شود و نقش استان فارس در این زمینه نیز پررنگ است. هر یک از شهرستان‌های این استان ویژگی‌های خاص خود را دارد اما در این مطلب قصد داریم از اقتصاد و بورس در آباده صحبت کنیم و شرایط محیطی، صنایع و کسب‌وکارهای آن را بشناسیم.

      شرایط محیطی آباده

      قبل از آشنایی با بازار سرمایه و بورس آباده لازم است با شرایط محیطی و اقتصادی این منطقه آشنا شویم. شهرستان آباده در شمال استان فارس قرار دارد و از شهرهای آباده، سورمق، صغاد، بهمن و ایزدخواست تشکیل شده است. تاریخ تمدن در این شهر نیز مانند دیگر بخش‌های استان فارس بسیار کهن است و آثار باستانی، ردپای زیست انسانی در آباده را تا هزاره پیش از میلاد دنبال کرده‌اند.

      با این اوصاف طبیعی است که در این منطقه آثار باستانی و بناهای تاریخی فراوانی وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به قلعه باستانی ایزدخواست و قصر بهرام گور اشاره کرد. بنابراین، آباده از جهت صنعت توریسم ظرفیت‌های فراوانی برای رشد و توسعه دارد.

      آباده شهرستانی مرتفع محسوب می‌شود و مراتع آن مدت‌های ییلاق عشایر قشقایی بوده است. آب و هوای این منطقه نیمه کوهستانی است و زمستان‌های سرد و تابستان‌های خنک از ویژگی‌های آن محسوب می‌شود. جمعیت ساکنان شهر آباده در سرشماری‌ها، حدود ۶۰ هزار نفر برآورد شده است.

    • اشراف به آب های بین المللی، کشورهای حوزه خلیج فارس و دریای عمان و همچنین همسایگی با استان های سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان و بوشهر، بالاترین ظرفیت تبادل مرزی و تجاری را به استان هرمزگان علی الخصوص شهر بندرعباس اختصاص داده است. این شهر تمامی شاخه های حمل و نقل (راه زمینی، هوایی، دریایی و ریلی) را در اختیار دارد و بازرگانان می‌توانند از این ظرفیت ها جهت رساندن کالا به بنادر دیگر یا انتقال کالا به سمت دیگر استان ها استفاده کنند.تاسیسات مهم دریایی و زیربنایی همچون بندر شهید رجایی (دروازه طلایی اقتصاد ایران)، پالایشگاه نفت و گاز، کارخانجات آلومینیوم سازی، صنایع فولاد و سیمان، ذخایر معدنی، پتروشیمی، نیروگاه تولید برق و کشتی سازی در بندرعباس از اهمیت بالایی در اقتصاد کشور برخوردار است.بخش عمده ای از فعالیت مردم بندرعباس بر صنعت کشاورزی و ماهیگیری استوار شده است. محصولات کشاورزی گرمسیری شامل گوجه فرنگی، خیار، بامیه، هندوانه، نارنگی، پرتغال و لیمو شیرین در این شهر کشت می‌شود. صنعت پروررش ماهی و میگو و به طور کلی شیلات از جمله مهم‌ترین صنایع دریایی بندرعباس محسوب می شود. علاوه بر این استان هرمزگان باتوجه به بافت سنتی و فرهنگ غنی از دیرباز بخش مهمی از انواع صنایع دستی مانند گلدوزی، سفالگری، حصیربافی، قالیبافی، مجسمه سازی و… را در خود جای داده است.بندرعباس با برخورداری از مناظر و چشم اندازهای دریایی بسیار زیبا دارای پتاسیل بالایی برای جذب گردشگر است. همچنین وجود جزایر متعدد و زیبا در استان هرمزگان مانند قشم، کیش، ابوموسی، لارک و … آن را به قطب گردشگری و تبادل سرمایه در مناطق جنوب کشور تبدیل کرده است.بنابراین بندرعباس با ایجاد فرصت های بی نظیر اقتصادی، ایجاد اشتغال گسترده، مهاجرپذیری و … نقش بسزایی در اقتصاد کشور دارد.
      • بازار سرمایه در بندرعباس

      یک عقیده متداول این است که رونق بازار بورس، بازتاب اقتصاد در حال پیشرفت است که در بلندمدت ارتباط مثبت و دو طرفه‌ای میان رشد اقتصادی و شاخص‌های توسعه بازار بورس به وجود می‌آورد. این به معنی یک اثر دوجانبه است؛ یعنی تاثیر بورس بر اقتصاد و تاثیر اقتصاد بر بورس.

      اقتصاد و بورس در بندرعباس نیز دارای ارتباطات متقابلی هستند. افزایش در سرمایه گذاری می تواند منجر به افزایش توانایی اقتصادی، کاهش واردات، افزایش ذخایر ارزی و حرکت سریع تر به سوی توسعه اقتصادی گردد. سرمایه گذاری در بازار بورس بندرعباس می تواند نقش بسزایی در تامین مالی و فرآیند رشد اقتصادی این شهر ایفا کند.

      شرکت ها با پذیرش در بازار سرمایه مزایای متعددی را به‌دست خواهند آورد که از آن جمله می ‌توان به معافیت مالیاتی، سهولت در تأمین مالی، افزایش اعتبار در سطح داخل و بین الملل و … اشاره کرد. همان طور که ذکر  گردید بندر عباس و به طور کلی استان هرمزگان دارای صنایع مختلفی است که هم اکنون برخی در بازار بورس و اوراق بهادار فعالیت دارند. از جمله؛ سیمان هرمزگان، فولاد هرمزگان، پالایش نفت بندر عباس.

      لازمه ورود به بازار سرمایه و شروع سرمایه ‌گذاری در آن، انتخاب یک کارگزاری شایسته است تا سهام را برای سرمایه ‌گذار خرید و فروش کند. از جمله مهم ‌ترین کارگزاری ‌ها می‌ توان به کارگزاری آگاه اشاره نمود. داشتن امتیازات ذیل می تواند از عوامل اهمیت و به دنبال آن موفقیت کارگزاری آگاه در اقتصاد بندرعباس باشد:

      • داشتن رتبه الف در میان ۱۰۸ کارگزاری
      • برتر بودن به عنوان سه کارگزار اول کشور در سال‌های اخیر
      • بهره‌مندی انحصاری از خدمات شرکت ویستا سامانه آسا در حوزه فناوری‌های پیشرفته
      • دریافت کلیه مجوزهای مربوط به حوزه و…

      کارگزاری آگاه در شهر بندرعباس دارای دو شعبه است که برای سرمایه‌گذاران خدمات ویژه‌ای در نظر گرفته است. این خدمات در وهله اول شامل ایجاد کد بورسی در بندرعباس می شود و در ادامه به برقراری کلاس های متنوع و پربار آموزش بورس در بندرعباس می پردازد. برای اطلاع از برنامه آموزشی می‌توانید با شعب کارگزاری آگاه در بندرعباس تماس حاصل فرمایید.

نظر به رفاه حال شما شهروندان گرامی، در سهولت دریافت خدمات احراز هویت سجام و احراز هویت کد بورسی کارگزاری آگاه درشهر آباده کارگزاری آگاه اقدام به قرارداد با دفاتر پیشخوان منتخب در شهر آباده نموده است که شما عزیزان می توانید با مراجعه به هر کدام از دفاتری که در لیست زیر وجود دارند اقدام به احرازهویت کد بورسی یا سجام در محل دفاتر پیشخوان نمایید.

ضمنا یادآور می شود جهت دریافت کد بورسی در آباده نیز می توانید به هر یک دفاتر پیشخوان منتخب در لیست زیر مراجعه فرمایید.

لیست دفاتر پیشخوان آباده
آباده شادی عابدی بلوار استقلال روبروی ساختمان پزشکان ۴۴۳۴۷۷۲۰
آباده اصغر  عبدالهی استان فارس شهرستان آباده میدان بسیج جنب هلال احمر ۰۷۱۴۴۳۴۱۰۰۳
آباده مریم  اسعدی اباده خ امام روبروی بانک ملی مرکزی ۴۴۳۶۰۶۰۷
آباده سید یحیی نعمت الهی اباده خیابان سعدی ۴۴۳۴۱۹۹۰
آباده مریم میرابی اباده خیابان آشورا ۰۷۱۴۴۳۳۶۶۱۱
آباده ايمان يوسفي نيا ميدان ولي عصر (عج) ۴۴۳۴۳۴۰۰

با طرح بازاریابی آگاه همراه شوید

شما می‌توانید برای جذب سایر افراد به سرمایه گذاری در بورس با ما همکاری کنید و علاوه بر کسب درآمد بیشتر، در گسترش فرهنگ سرمایه‌گذاری میان اقشار مختلف جامعه نیز سهیم باشید.

صندوق املاک و مستغلات آگاه به بازار می‌آید

گروه آگاه از آغاز فعالیت خود همواره تلاش کرده است بهترین و متنوع‌ترین روش‌های سرمایه‌گذاری را به فعالان بازار بورس ارائه دهد و از این طریق، مشتریان خود را در راستای رسیدن به آسایش مالی همراهی کند. تاسیس صندوق املاک و مستغلات نیز گامی جدید در همین مسیر است. این صندوق نوع جدیدی از صندوق‌های

مسیر سرمایه‌گذاری در بورس؛ راهنمایی برای شروع روزهای پرسود!

به دنیای جذاب و پرهیجان بورس خوش آمدید! ثبت نام در کارگزاری و شروع سرمایه‌گذاری در بورس، یک گام مهم در مسیر رسیدن به آسایش مالی است و بابت برداشتن این قدم، به شما تبریک می‌گوییم. ممکن است سوالات بسیاری ذهنتان را به خود مشغول کرده باشد. ما برای رسیدن به پاسخ‌ها در کنارتان هستیم،

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.