بازاریابی کارگزاری آگاه

آغاز

یک همکاری سودآور

شروع همکاری

چرا یک همکاری سودآور؟

کارگزاری آگاه، به عنوان یکی از کارگزارهای پیشرو و رتبه الف بازار سرمایه ، به شما این امکان را می‌دهد تا اگر به دنبال موفقیت مالی در زندگی  هستید، یکی از مطمئن ترین راه‌ها  را انتخاب کنید و بتوانید حتی بدون انجام معامله و سرمایه اولیه، درآمد داشته باشید. 

در طرح بازاریابی کارگزاری آگاه، شما با سوق دادن سرمایه گذاران به سمت معاملات آنلاین سهام می توانید از بخشی از کارمزد معاملات آنها بهره‌مند شوید یا با راهنمایی مشاوران ما، آنها را به سمت خرید صندوق های سرمایه گذاری مختلف هدایت کنید  و حتی با تشویق آنها به شرکت در کلاس‌های آموزشی رایگان و پیشرفته کسب درآمد کنید.

چگونه بازاریاب آگاه شویم ؟

برای شروع بازاریابی در آگاه، لازم است با دریافت کد معاملاتی، عضوی از کارگزاری آگاه شوید.

اگر در کارگزاری آگاه کد معاملاتی دارید، برای شروع بازاریابی فرم ثبت نام را کامل کنید.

پس از تکمیل فرم ثبت نام، کارشناسان ما حداکثر  تا ۲ روز کاری (تکمیل مراحل ثبت نام) با شما تماس خواهند گرفت.

پس از تکمیل مراحل ثبت نام و تایید کارشناسان آگاه، قرارداد بازاریابی برای شما تنظیم و ارسال می‌شود. لازم است پس از مطالعه و چاپ قرارداد در ۳ نسخه، نسبت به امضا و ارسال همه نسخ قرارداد به کارگزاری آگاه اقدام کنید.

در این مرحله لینک اختصاصی شما با استفاده از کد بآشگاه ساخته و در اختیارتان قرار خواهد گرفت. شما می‌توانید با استفاده از این کد جذب مشتری (زیرمجموعه) را آغاز کنید.

پس از آغاز فعالیت و شروع معاملات زیرمجموعه شما در کارگزاری آگاه، بخشی از کارمزد معاملات مشتری (طبق قرارداد) به صورت لحظه‌ای به عنوان کمیسیون بازاریابی، به وجه نقد بآشگاه شما اضافه خواهد شد.

جهت شروع همکاری، فرم زیر را تکمیل نمایید

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

چرا کارگزاری آگاه؟

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.