آموزش بورس قم

  • تاریخ درج ۱۵ دی ۱۳۹۹
  • تاریخ ویرایش ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
  • ۰ نظر
  • ۹۵۳ مشاهده
آموزش بورس قم

یکی از دغدغه‌های اصلی سرمایه‌گذاران در بازار بورس در سال‌های اخیر، کسب آموزش بورس از صفر، تکنیک‌های معامله‌گری و یادگیری روش های نوین برای کسب بیشترین سود در این بازار است.

همانطور که میدانید را‌های مختلفی برای این منظور وجود دارد، اما همچنان انتخاب راهبردهای اشتباه و یا سرمایه‌گذاری بدون داشتن دانش و تنها با دریافت سیگنال، بین اکثر افراد در بازار بورس مشاهده می‌شود. در همین راستا در این بخش به دلیل لزوم آموزش ورود به بورس و همچنین چگونگی انتخاب بهترین روش برای انجام معاملات، به نکات مهمی اشاره خواهیم کرد.

 

لزوم آموزش بورس

هر بازار سرمایه‌گذاری دارای سیاست ها و چهارچوب مربوط به خود است؛ که بدون آشنایی با این قواعد، ورود و موفقیت در آن، امری دور از واقعیت خواهد بود. بعضی بازارها مانند بازار مسکن روند ورود و سرمایه‌گذاری ساده‌تری دارند، و اکثر افراد بدون دانش خاص می توانند در این بازار شروع به سرمایه گذاری کنند اما میزان دارایی لازم برای سرمایه گذاری بسیار بالا است و احتمالا برای بیشتر افراد جامعه امکان فعالیت در آن فراهم نیست.

بازاری مانند طلا هم سازوکار نسبتا ساده‌ای دارد، در نظر داشته باشید که با میزان سرمایه کم هم می‌توان مقداری طلا تهیه کرد و همچنین میزان ریسک این بازار نیز پایین است، اما سود آن نیز قابل توجه نبوده و بیشتر نوعی پس‌انداز محسوب می شود و شاید تنها در شرایط خاصی (مانند نوسان قیمت سکه) بتوان از این بازار کسب سود خوب کرد.

همانطور که می دانید در رابطه با بازار بورس، شرایط متفاوت است؛ نحوه ورود به این بازار ساده بوده اما نحوه سرمایه‌گذاری در آن پیچیده است. باید به این نکته توجه کنید که با میزان سرمایه ناچیزی می‌توانید فعالیت خود را در بورس آغاز کنید و با توجه به بالا بودن میزان سود، بهره خوبی نسیب شما خواهد شد؛ اما در کنار آن ریسک بازار بورس هم مانند بازارهای موازی دیگر باید قابل توجه شما باشد.

پس با این اوصاف اگر شخصی دانش بورسی داشته باشد و به یادگیری مهارت‌ها و تکنیک های این بازار بپردازد و با انتخاب استراتژی صحیح، دارایی خود را مدیریت کند، بورس به یکی از بهترین بازارها برای سرمایه‌گذاری شخص تبدیل می شود. چه بسا طی زمان مشاهده کرده ایم که افرادی در بدو شروع با میزان سرمایه ناچیز فعالیت خود را در این بازار آغاز کرده‌اند و با کسب سود خوب، به مرور توانسته‌اند به یک سرمایه‌گذار حرفه‌ای تبدیل شوند؛ و همچنین هستند کسانی که در ابتدا با سرمایه زیادی کار خود را آغاز کرده‌اند، اما به دلیل عدم دانش و همچنین دریافت مشاوره‌های اشتباه، داراییشان از بین رفته است.

بیشتر بخوانید: برای آموزش بورس از کجا شروع کنیم؟

پس با توجه به نکاتی که در این قسمت اشاره کردیم می‌توان نتیجه گرفت که لازمه سرمایه‌ گذاری در بورس، در گام اول داشتن دانش، مهارت، بهره‌گیری از روش‌های تحلیلی و تکنیک‌های معامله‌گری است.

آموزش بورس در قم

کارگزاری آگاه، به عنوان یکی از قدیمی‌ترین کارگزاری‌ها در کشور، شرایط مختلفی را برای یادگیری مهارت‌های بورسی برای کاربران خود فراهم کرده است. درج بیش از ۵۰۰ مقاله رایگان آموزشی، تهیه ویدئوهای آموزش بورس، انتشار پکیج خودآموز مهارت‌های بورسی و برگزاری کلاس‌های مجازی و حضوری آموزش بورس در اقصی نقاط ایران، از جمله خدمات کارگزاری آگاه است.

اگرچه تمامی روش‌های ذکر شده با توجه به شرایط و میزان دانش افراد می‌توانند نقش بسزایی داشته باشند، اما کلاس‌های آموزش بورس با توجه به الویت‌بندی، امکان تعامل با استاد و همچنین برگزاری مرتب و بدون اختلال، با استقبال خوبی مواجه شده‌اند. شهر قم یکی از شهرهایی است که دوره‌های آموزشی به صورت مرتب در آن تمدید شده و تمامی دانشجویان و علاقه مندان قادر هستند در این دوره ها ثبت نام و شرکت نمایند.

 

لیست دوره‌های آموزش بورس در قم به شرح زیر است:

مبانی سرمایه‌گذاری در بورس اوراق بهادار در قم (رایگان)

تابلوخوانی و آموزش فیلترنویسی در وب سایت TSETMC در قم

مدیریت سرمایه و روانشناسی بازار بورس در قم

تحلیل بنیادی در قم (همراه با ارائه مدرک)

تحلیل تکنیکال مقدماتی و پیشرفته در قم (همراه با ارائه مدرک)

مبانی سرمایه‌گذاری در آتی سکه، زعفران و اختیار معامله در قم

مبانی سرمایه‌گذاری در بورس اوراق بهادار در قم (رایگان)

در گام اول باید بدانیم بازار بورس چیست و دقیقا چطور عمل می‌کند، ریسک بازار چیست، بررسی اصطلاحات رایج بازار، صنایع فعال در آن، نمادها و وضعیتی که هر نماد می‌تواند داشته باشد و تمامی اطلاعات پایه که برای شروع فعالیت در بورس نیازمند دانستن آنها هستیم، در این دوره آموزش داده می‌شود.

 

تابلوخوانی و فیلترنویسی در وب سایت TSETMC در قم

خواندن تابلو بورس یکی از مهارت‌های اولیه و بسیار مهم و کاربردی در بازار است. تمام رویدادهای این بازار در سایت tsetmc.com بارگزاری شده و به صورت مرتب بروزرسانی می‌شوند. نحوه بررسی و ارزیابی از این اطلاعات یکی از مهارت‌هایی است که هر سرمایه‌گذار بورسی باید به خوبی آن را فرا بگیرد.

همچنین درنظر داشته باشید که فیلترنویسی نوعی ابزار است که با استفاده از آن می‌توان بهترین سهام را در کوتاه‌ترین زمان ممکن جهت سرمایه‌گذاری شناسایی کرد.

 

مدیریت سرمایه و روانشناسی بازار بورس در قم

برای مدیریت صحیح در امر سرمایه‌گذای، ما باید دارای پتانسیل و دانش کافی به منظور شناسایی رفتارهای مختلف بازار و انتخاب بهترین روش مدیریت دارایی با توجه به هیجان های مختلف در بازار باشیم. مثلا بازار مثبت، بازار منفی و… اصطلاحاتی هستند که جزو رفتارهای بازار بوده و افراد در این دوره می‌آموزند که بهترین استراتژی در این دوره ها چیست و چه تصمیماتی را باید اتخاذ کنند.

 

تحلیل بنیادی در قم (همراه با ارائه مدرک)

یکی از روش‌های تحلیل سهام در بازار با استفاده از ارزیابی تاریخچه، صورت‌های مالی و اطلاعات شرکت‌هاست؛ در این روش کل بازار مورد بررسی قرار نمی‌گیرد، بلکه سهام مدنظر انتخاب شده و آینده آن پیش‌بینی می‌شود.

 

تحلیل تکنیکال مقدماتی و پیشرفته در قم (همراه با ارائه مدرک)

این روش یکی از مهم‌ترین روشهایی تحلیلی است که یادگیری آن می‌تواند در درک هرچه بهتر بازار و تبدیل شدن به یک سرمایه‌گذار حرفه‌ای، برای سرمایه گذار نقش مهمی داشته باشد؛ تحلیل تکنیکال دارای مفاهیم و ابزارهای زیادی است و این فرآیند در طی دو دوره مقدماتی و پیشرفته آموزش داده می‌شود.

 

مبانی سرمایه‌گذاری در آتی سکه، زعفران و اختیار معامله در قم

بورس کالا یکی دیگر از بخش‌های بازار بورس بوده که دارای قوانین، اصطلاحات و شرایط ورود مربوط به خود است؛ برای ورود به این بخش نیاز به دریافت کد معاملاتی جداگانه بوده و همچنین معاملات آن روند متفاوتی از سهام دارد. در این دوره کاربران صفر تا صد بازار بورس کالا را خواهند آموخت.

برای مشاهده لیست دوره‌های آموزش بورس آگاه در شهرستان قم و ثبت نام در آن، می‌توانید از طریق باشگاه مشتریان اقدام نمایید.

 

 

آدرس و شماره تماس شعبه قم

 

فرم تماس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: