مفاهیم موجود در آمار ژنولوژی به چه معنی است؟

  • تاریخ درج ۱۴ تیر ۱۳۹۵
  • تاریخ ویرایش ۴ دی ۱۳۹۸
  • ۲۵۰ نظر
  • ۲۲۰۹۲ مشاهده

تعداد زیرمجموعه سطح ۱: هر درختواره یا ژنولوژی شامل سطوح مختلفی از زیرمجموعه ها است. به اولین ردیف زیرمجموعه های هر معرف، زیرمجموعه های سطح ۱ یا زیرمجموعه های مستقیم گفته می شود. در این زیرمجموعه ها برخی کاربر سایت بآشگاه هستند و برخی مشتری کارگزاری هستند. مشتری کسی است که با سامانه معاملاتی کارگزاری آگاه، معامله می کند.

تعداد زیرمجموعه غیر مستقیم: زیرمجموعه هایی که غیر از سطح ۱ هستند، زیرمجموعه های غیرمستقیم محسوب می شوند. اضافه شدن هر زیرمجموعه غیرمستقیم ۱۰۰ امتیاز را برای معرف به همراه خواهد داشت.

تعداد مشتری با قابلیت فعال شدن (۵۰ هزارتومانی): در زیرمجموعه های سطح ۱ هر معرف، مشتریانی وجود دارند که به تازگی مشتری کارگزاری شده اند و یا قبلا مشتری بوده اند ولی معاملاتی نداشته اند. با ایجاد اولین درآمد ۱۰۰ هزار تومانی توسط این مشتریان، زیرمجموعه فعال شده و ۵۰ هزارتومان به معرف مستقیم تعلق می گیرد. این بهره‌مندی برای هر مشتری غیرفعال سطح یک، فقط یک بار است. لذا این آیتم در آمار ژنولوژی به شما نشان می دهد که چند نفر از مشتریانی که زیرمجموعه مستقیم شما هستند، هنوز فعال نشده اند.

تعداد کاربر با قابلیت فعال شدن (۵۰ هزارتومانی): در زیرمجموعه های سطح ۱ هر معرف، کاربرانی از بآشگاه وجود دارند که مشتری کارگزاری نیستند. این افراد با اولین خرید ۱۰۰ هزار تومانی بسته های آموزسی یا تحلیلی از داخل بآشگاه، به کاربر فعال تبدیل شده و ۵۰ هزارتومان به معرف مستقیم تعلق می گیرد. این بهره‌مندی برای هر کاربر غیرفعال سطح یک، فقط یک بار است. لذا این آیتم در آمار ژنولوژی به شما نشان می دهد که چند نفر از کاربرانی که زیرمجموعه مستقیم شما هستند، هنوز فعال نشده اند.

نکته مهم: برای دریافت جایزه ۵۰ هزارتومانی، حتماً لازم است زیرمجموعه (مشتری کارگزاری یا کاربر بآشگاه) پیش از فعالیت معرف خود را انتخاب کرده باشد. به این معنی که اگر شخص الف به عنوان مشتری جدید آگاه معاملاتی انجام داده باشد و پس از آن اقدام به معرفی معرف در بآشگاه نماید، هدیه شامل حال معرف نخواهد شد، زیرا مشتری پیش از ثبت معرف خود در بآشگاه، فعال بوده است. همین طور درخصوص کاربر.

  • mehran گفت:

    سلام وقت بخیر.ببخشید چنتا از زیر مجموعه های من با وجود کسب ۱۰۰ هزارتومان درآمد .هنوز مبلغ ۵۰ هزارتومان تو حساب من فعال نشده دلیلش چیه؟

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      اگر زیرمجموعه‌های شما پس از کدگیری در کارگزاری آگاه، برای اولین بار ۱۰۰ هزار تومان درآمد ایجاد کنند (این درآمد شامل کارمزد حاصل از معاملات، شرکت در کلاس‌های آموزشی، استفاده از بسته‌های تحلیلی می‌تواند باشد)، ۵۰ درصد این مبلغ (یعنی ۵۰ هزار تومان) به حساب شما که معرف آن‌ها که شما هستید واریز خواهد شد.جهت پیگیری لطفا در ساعات اداری با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ داخلی ۲ بخش پذیرش آنلاین تماس حاصل فرمائید.

      ۰
  • امیر حسین جمالی گفت:

    سلام چطوری میشود امتیاز کسانی که در آگاه ثبت نام نکردن را انتقال داد به حساب خود ممنون

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      برای انتقال امتیاز هم فرد گیرنده امتیاز و هم انتقال دهنده لازم است در سایت بآشگاه ثبت نام و عضو بآشگاه باشند.جهت انتقال امتیاز به کد باشگاهی دیگر، در سمت چپ بر روی دایره (پروفایل) کلیک نموده و گزینه انتقال امتیاز را انتخاب نمائید و سپس کد بآشگاهی که تمایل به انتقال امتیاز دارید و همچنین میزان امتیاز انتقالی را وارد و سپس تائید نمائید.در غیر این صورت بدون عضویت در سایت بآشگاه امکان انتقال امتیاز وجود نخواهد داشت.

      ۰
  • حسن گفت:

    باسلام اگه زیرمجموعه معاملاتی انجام بده ایا از معاملات اون کارمزدی برای باشگاه من هم لحاظ میشه؟
    مثلا مقداری سهم میفروشه فرض کنیم ۳۰۰تومان به باشگاهش اضافه میشه ایابرای منم اضافه میشه؟

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      خیر ، در صورتی که زیر مجموعه شما زیرمجموعه‌های شما پس از کدگیری در کارگزاری آگاه، برای اولین بار ۱۰۰ هزار تومان درآمد ایجاد کنند (این درآمد شامل کارمزد حاصل از معاملات، شرکت در کلاس‌های آموزشی، استفاده از بسته‌های تحلیلی می‌تواند باشد)، ۵۰ درصد این مبلغ (یعنی ۵۰ هزار تومان) به حساب شما که معرف آن‌ها که شما هستید واریز خواهد شد.

      ۰
  • M گفت:

    سلام و خسته نباشید
    اگر من به دوستم انتقال ژنولوژی رو انجام بدم ، آیا امکان این هست که بعداز چندوقت دوستم دوباره مجدد ژنولوژی رو به من انتقال بدن ؟

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      هر یک ازاعضای بآشگاه (مشتریان و کاربران) این امکان را دارند تا در هر زمان، ژنولوژی خود را به فرد دیگری از اعضا منتقل نماید. پس از" انتقال ژنولوژی"، امکان بازگشت آن برای شخص منتقل کننده یا مدیریت سایت میسر نیست، بلکه تنها کسی که امکان عودت آن را دارد، شخص گیرنده ژنولوژی است.

      ۱
  • والح گفت:

    اگه کسی بدون اجازه خودشو معرف ما اعلام کنه چطور میشه لغوش کرد

    ۱
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    250 پاسخ به “مفاهیم موجود در آمار ژنولوژی به چه معنی است؟”

    1. AG9054 گفت:

      سلام،زیر مجموعه بنده
      Aj8594
      بیش از ۱۰۰ هزار تومان تا حالا کارمزد داده است،لطفا جایزه ۵۰ هزار تومانی مرا واریزنمایید،در ضمن برنامه اندروید اگاه بسیار هنگ میکند،لطفا بررسی کنید.

      ۲
      • agah5 گفت:

        سلام دوست گرامی
        فرمایش شما صحیح است و مبلغ ۵۰ هزار تومان بابت فعال شدن زیرمجموعه به شما تعلق نگرفته است.
        لازم است اعلام کنیم که این مشکل به پشتیبانی بآشگاه اعلام شده و در حال پیگیری است.
        در خصوص اپلیکیشن‌های معاملاتی کارگزاری آگاه باید خدمتتان عرض کنیم که نسخه جدیدی درحال راه اندازی و تست است که موارد اینچنینی در آن برطرف شده است.
        لطفا تا زمانی که نسخه جدید منتشر شود نسخه تحت وب آسا online.agah.com را با مرورگر گوشی خود باز نمایید.
        با تشکر از صبوری و همراهی شما

        ۲
    2. cragsman گفت:

      با سلام
      این ۵۰ هزار تومان فقط یکبار واریز میشود یا برای هر درامد ۱۰۰ هزار تومانی واریز می شود؟

      ۲
      • agah5 گفت:

        سلام
        تنها یکبار بعد از اینکه زیرمجموعه شما اولین درآمد ۱۰۰ هزار تومانی خود را در کارگزاری آگاه ایجاد کند، واریز می گردد.
        با تشکر

        ۱
    3. AG9054 گفت:

      سلام،زیر مجموعه بنده
      AJ9333
      بیش از ۱۰۰ هزار تومان تا حالا کارمزد داده است،لطفا جایزه ۵۰ هزار تومانی مرا واریزنمایید،در ضمن برنامه اندروید اگاه بسیار هنگ میکند،لطفا بررسی کنید

      ۳
      • agah5 گفت:

        ضمن عرض سلام و احترام
        دوست عزیز هدیه فعال شدن زیرمجموعه معادل ۵۰ هزار تومان برای زیرمجموعه آقای میثم دالوند در تاریخ ۲۰ شهریور به حساب بآشگاهی شما واریز شده است. این موضوع رو می توانید در گزارش تراز ریال و هزینه خود مشاهده نمایید.
        با تشکر

        ۳
    4. AM5091 گفت:

      سلام خسته نباشید از کدام گزینه باید اقدام کنم که بتونم کسی رو که کد بورسی از باشگاه اگاه داره رو به عنوان زیر مجموعه خودم معرفی وثبت کنم؟

      ۳
    5. علی گفت:

      با عرض سلام و خسته نباشید
      میخواستم بدانم در صورت معرفی معرف به خود کاربر هم هدیه ای تعلق می گیرد؟

      ۴
      • Agah2 گفت:

        سلام
        دوست گرامی درصورتی که کاربر یا مشتری، معرف انتخاب کند، ۴۰۰ امتیاز دریافت می‌کند.
        معرف نیز بابت هر زیرمجموعه (اگر مشتری کارگزاری آگاه باشد)، ۵۰۰ امتیاز می‌گیرد و درصورتی که زیر مجموعه معرف، کاربر باشد (مشتری کارگزاری آگاه نباشد)، ۵۰ امتیاز اخذ می‌کند که با تبدیل حساب کاربری به مشتری، ۴۵۰ امتیاز دیگر به بآشگاه معرف اضافه می‌شود.

        ۴

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید: