مفاهیم موجود در آمار ژنولوژی به چه معنی است؟

  • تاریخ درج ۱۴ تیر ۱۳۹۵
  • تاریخ ویرایش ۴ دی ۱۳۹۸
  • ۲۵۰ نظر
  • ۲۲۰۹۴ مشاهده

تعداد زیرمجموعه سطح ۱: هر درختواره یا ژنولوژی شامل سطوح مختلفی از زیرمجموعه ها است. به اولین ردیف زیرمجموعه های هر معرف، زیرمجموعه های سطح ۱ یا زیرمجموعه های مستقیم گفته می شود. در این زیرمجموعه ها برخی کاربر سایت بآشگاه هستند و برخی مشتری کارگزاری هستند. مشتری کسی است که با سامانه معاملاتی کارگزاری آگاه، معامله می کند.

تعداد زیرمجموعه غیر مستقیم: زیرمجموعه هایی که غیر از سطح ۱ هستند، زیرمجموعه های غیرمستقیم محسوب می شوند. اضافه شدن هر زیرمجموعه غیرمستقیم ۱۰۰ امتیاز را برای معرف به همراه خواهد داشت.

تعداد مشتری با قابلیت فعال شدن (۵۰ هزارتومانی): در زیرمجموعه های سطح ۱ هر معرف، مشتریانی وجود دارند که به تازگی مشتری کارگزاری شده اند و یا قبلا مشتری بوده اند ولی معاملاتی نداشته اند. با ایجاد اولین درآمد ۱۰۰ هزار تومانی توسط این مشتریان، زیرمجموعه فعال شده و ۵۰ هزارتومان به معرف مستقیم تعلق می گیرد. این بهره‌مندی برای هر مشتری غیرفعال سطح یک، فقط یک بار است. لذا این آیتم در آمار ژنولوژی به شما نشان می دهد که چند نفر از مشتریانی که زیرمجموعه مستقیم شما هستند، هنوز فعال نشده اند.

تعداد کاربر با قابلیت فعال شدن (۵۰ هزارتومانی): در زیرمجموعه های سطح ۱ هر معرف، کاربرانی از بآشگاه وجود دارند که مشتری کارگزاری نیستند. این افراد با اولین خرید ۱۰۰ هزار تومانی بسته های آموزسی یا تحلیلی از داخل بآشگاه، به کاربر فعال تبدیل شده و ۵۰ هزارتومان به معرف مستقیم تعلق می گیرد. این بهره‌مندی برای هر کاربر غیرفعال سطح یک، فقط یک بار است. لذا این آیتم در آمار ژنولوژی به شما نشان می دهد که چند نفر از کاربرانی که زیرمجموعه مستقیم شما هستند، هنوز فعال نشده اند.

نکته مهم: برای دریافت جایزه ۵۰ هزارتومانی، حتماً لازم است زیرمجموعه (مشتری کارگزاری یا کاربر بآشگاه) پیش از فعالیت معرف خود را انتخاب کرده باشد. به این معنی که اگر شخص الف به عنوان مشتری جدید آگاه معاملاتی انجام داده باشد و پس از آن اقدام به معرفی معرف در بآشگاه نماید، هدیه شامل حال معرف نخواهد شد، زیرا مشتری پیش از ثبت معرف خود در بآشگاه، فعال بوده است. همین طور درخصوص کاربر.

  • yasaheb.313.rs@gmail.com گفت:

    بسیار عالی
    آیا امکان انتقال امتیاز یا اعتبار از کاربری به کاربر دیگر وجود دارد.
    یعنی زیرمجموعه من می تواند به من انتقال اعتبار بزند یا من می توانم به زیرمجموعه خود انتقال اعتبار یا امتیاز بزنم؟
    ممنوم

    ۲۹
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    250 پاسخ به “مفاهیم موجود در آمار ژنولوژی به چه معنی است؟”

    1. احمدی گفت:

      سلام چقدر مبلغ خرید سهام کارمزدش میشه صدتومن

      ۱
      • کارشناس 1124 گفت:

        باسلام. دوست عزیز ایجاد حداقل ۱۰۰/۰۰۰ هزار تومان از طریق خرید و فروش برای کسب صد هزار تومان از طریق کارمزد معاملات بایستی حداقل ۵۲/۶۰۰۰/۰۰ هزار تومان معامله انجام دهید. منظور از کارمزد کارگزاری کارمزدی است که به کارگزاری تعلق می گیرد،کارمزد کارگزاری برابر است با ۰/۰۰۱۹۷۶ از مبلغ سفارش در خرید و فروش یکسان است.

        ۰

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    1 22 23 24