Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=130108

علت عدم موجودی سهام برای پالایش یکم چیست؟

من سهم پالایش یکم از کارگزاری آگاه خریدم تعداد سهم خریداری میاره ولی برای فروش ۰ میزنه!!

  • ۱۵پاسخ
  • ۳۵۸۶بازدید
پاسخ
اشتراک

۱۵پاسخ

15 پاسخ به “علت عدم موجودی سهام برای پالایش یکم چیست؟”

  1. سعید گفت:

    سلام. جهت ثبت درخواست تغییر کارگزار ناظر نماد پالایش یکم وجود ندارد چرا؟

    ۰

    بهترین جواب

    • کارشناس 2016 گفت:

      سلام
      دوست عزیز در قسمت تغییرکارگزار ناظر سامانه معاملاتی کارگزاری آگاه از علامت ذره بین استفاده کنید و نام نماد خود را جهت جستجو وارد کنید.

      ۰
  2. حمید اختر گفت:

    سلام برای تغییر کارگزار کد گواهینامه نقل انتقال رو از کجا بیاریم؟

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که تمایل دارید که سهام خود را به کارگزاری آگاه انتقال دهید نیازی به وارد کردن کد گواهینامه نقل و انتقال نمی باشد و برای ارسال درخواست می‌توانید به قسمت درخواست‌ها و گزینه درخواست "تغییر کارگزارناظر" مراجعه کنید. با استفاده از آیکن + پنجره درخواست جدید باز می شود.گزینه آخرین معامله نماد را در کارگزاری آگاه انجام داده ام ، نماد خود را انتخاب کرده و درخواست خود را برای کارگزاری ارسال کنید. درخواست شما توسط کارشناسان بخش اوراق بهادار بررسی شده و در صورتی که منع قانونی برای انتقال ناظروجود نداشته باشد، کارگزار ناظر شما تغییر می کند و کارگزاری آگاه به عنوان ناظر نماد مدنظر شما می‌شود.

      ۱
  3. محمد گفت:

    چجوری بایدتغییر کارگذار ناظر انجام بدیم هرکاری میکنم نمیشه

    ۱

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      برای ارسال درخواست می‌توانید به قسمت درخواست‌ها و گزینه درخواست "تغییر کارگزار ناظر" مراجعه کنید. با استفاده از آیکن + پنجره درخواست جدید باز می شود. گزینه آخرین نماد را در کارگزاری آگاه معامله نموده ام و سپس نماد خود را انتخاب کرده و درخواست خود را برای کارگزاری ارسال کنید. درخواست شما توسط کارشناسان بخش اوراق بهادار بررسی شده و در صورتی که منع قانونی برای انتقال ناظروجود نداشته باشد، کارگزار ناظر شما تغییر می کند و کارگزاری آگاه به عنوان ناظر نماد مدنظر شما می‌شود.

      ۳
  4. امیررضا گفت:

    سلام من تعدادی سهام پالایش یکم از طریق کارگذاری آگاه خریدم و وقتی فروش رو میزنم با پیام "موجودی سهام کافی نمی باشد" رو به رو میشم؟

    ۲۵

    بهترین جواب

  5. Agah7 گفت:

    سلام دوست عزیز،
    در صورتی که در زمان فروش با پیام خطای عدم موجودی سهام مواجه می شوید، لطفا در سامانه معاملاتی آنلاین بر روی نماد پالایش "تغییر کارگزار ناظر " انجام دهید.

    ۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: