Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=130107

عدم نمایش تعداد پالایش یکم در دارایی های آنلاین

با عرض سلام و تقدیم احترام
اینجانب در کارگزاری آگاه پالایش یکم را خریداری کردم اما در پرتفو اطلاعات نماد مشاهده نمیشه؟دارایی ندارم؟

  • ۳پاسخ
  • ۱۱۲۶بازدید
پاسخ
اشتراک

۳پاسخ

3 پاسخ به “عدم نمایش تعداد پالایش یکم در دارایی های آنلاین”

  1. جواد گفت:

    سلام وقت بخیر.
    من پلایش یکم رو از طریق کارگزاری آگاه خریدم. تو دیدبان دارایی های من نیست و فقط تو قسمت مدیریت سبد سهام هست. البته اونم تو ستون (تعداد) نوشته ۳۰۰ ولی تو ستون (تعداد سپرده گذاری) صفر زده و وقتی میخوام بفروشم نمیتونم چون قسمت داریی صفر هست.ممنون میشم راهنمایی کنید چیکار کنم

    ۱

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در ارتباط با سهام صندوق پالایشی یکم لازم است در سامانه معاملاتی آنلاین بر روی نماد پالایش "تغییر کارگزار ناظر" انجام دهید.بعد از گذشت دو روز کاری قادر به خرید و فروش نماد پالایش خواهید بود. این روند از سمت سازمان بورس اعلام شده و برای تمام کارگزاری ها می باشد. از هر کارگزاری که خرید صندوق etf دولتی انجام شود، باید تغییر کارگزار ناظر هم زده شود.

      ۰
  2. Agah7 گفت:

    سلام دوست عزیز،
    جهت اضافه شدن سهام صندوق پالایشی یکم به سبد دارایی های خود لازم است بر روی نماد پالایش "تغییر کارگزار ناظر" انجام دهید.پس از تایید درخواست تغییر کارگزار ناظر:
    ۱. در صورتی که دارایی در این نماد داشته باشید، روز کاری بعد تعداد تخصیص یافته به دارایی سپرده گذاری شما اضافه خواهد شد.
    مشتریانی که خرید خود را از طریق کارگزاری آگاه انجام داده اند، اطلاعات خرید خود را در سبد سهام مشاهده مینمایند.
    در صورتی که خرید خود را از کارگزاری دیگر و یا درگاه های بانکی انجام داده اید، میبایست خرید خود را از طریق گزینه تراکنش دستی در منو سبد سهام آنلاین نسخه وب و یا نسخه دسکتاپ در سیستم ثبت نمایید تا محاسبات سود و زیان آن در سبد سهام شما انجام شود.
    ۲. در صورتی که در این نماد دارایی نداشته باشید، درخواست تغییر کارگزار ناظر برای شما رزرو خواهد شد؛ تا پس از اولین خرید به دارایی شما در کارگزاری آگاه اضافه شود. برای اطلاع از دارایی های سپرده گذاری خود میتوانید به درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه به آدرس https://ddn.csdiran.ir/login مراجعه نمایید.

    ۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: