Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=39146

عدم واریز مبلغ بعد از تقاضای دریافت وجه در سامانه معاملات آنلاین

سلام
من در آگاه آنلاین دو تاریخ تقاضای دریافت وجه کردم، وضعیت هر دو درخواست رو زده انجام شده ولی هیچ پولی به حساب من واریز نشده.

  • ۵۵پاسخ
  • ۸۶۶۸بازدید
پاسخ
اشتراک

۵۵پاسخ

55 پاسخ به “عدم واریز مبلغ بعد از تقاضای دریافت وجه در سامانه معاملات آنلاین”

  1. سبحان گفت:

    سلام من حساب کاربری معاملاتی خودم رو شارژ کردم اما پولی نیومده در پرتفوی من چه کار باید کنم؟

    ۰

    بهترین جواب

    • سحر جمشیدی گفت:

      سلام دوست عزیز، لطفا در سامانه آنلاین کارگزاری آگاه، بخش منو، قسمت پرداخت شتابی، بازه زمانی مدنظر را تنظیم نمایید و وضعیت پرداخت شتابی خود را مشاهده فرمایید. واریز وجه های انجام نشده (ناموفق) حداکثر ظرف ۷۲ ساعت توسط بانک به حساب بانکی شما برگشت داده می‌شود. چنانچه وجه طی ۷۲ ساعت عنوان شده به حساب شما عودت داده نشده است و یا وضعیت پرداخت شتابی موفق بوده ولی به مانده حساب شما در کارگزاری اضافه نشده است، لطفا این اطلاعات را در تیکت پشتیبانی سامانه آنلاین ارسال نمایید: مبلغ دقیق پرداخت شتابی، نام بانك، شماره کارت عابر بانک، نام درگاه، تاريخ، ساعت واریز، شماره پیگیری، شماره مرجع.

      ۰
  2. فاطمه نصابي گفت:

    سلام وقت بخیرمن تو بورس تقاضای وجه کردم ولی هیچ پولی به حسابم واریز نشده

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که شماره حساب شما صحیح نباشد در سیستم ثبت و پذیرفته نمی شود.توجه داشته باشید شماره حساب باید به نام خود شما باشد.برای اینکه بتوانید شماره حساب خود را به کارگزاری معرفی یا ویرایش و یا اضافه و یا حذف نمایید ، باید اطلاعات هویتی خود را اعم از نام و نام خانوادگی ،کد ملی،کد بورسی ،شماره حساب و شماره شبایی که میخواهید معرفی و یا ویرایش و یا حذف کنید،کپی کارت ملی و کپی شناسنامه باید بصورت ضمیمه به ایمیل پشتیبانی crm@agah.com بفرستید (با همان ایمیلی که به کارگزاری معرفی کردید باید ایمیل بزنید) تا شماره حساب شما معرفی و یا ویرایش و یا اضافه و یا حذف می شود.در ضمن در صورت فراموشی ایمیل ثبت شده در سیستم می توانید به صورت حضوری به شعب کارگزاری مراجعه نمایید.جهت پیگیری بیشتر لطفا در سامانه معاملاتی آنلاین تیکت ثبت فرمائید.

      ۰
  3. نگار گفت:

    سلام وقت بخیر من یک میلیون و هفتصد از سهام پالایش یکم رو فروختم ولی از تعداد کم شده ولی پولی نیومده دو روزه میگذره من واقعا به این پول احتیاج دارم با ضرر فروختم خداشاهده چیکار کنم؟

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      بعد از فروش سهام باید درخواست وجه ثبت نمائید .البته توجه فرمائید زمانی که سهام می فروشید ، وجه به مانده قابل معامله و بعد از گذشت دو روز به مانده قابل برداشت منتقل می شود که قادر به برداشت پول خواهید بود و در صورتی که شماره حساب شما صحیح باشد پول به حساب شما واریز می شود. جهت پیگیری بیشتر لطفا در سامانه معاملاتی آنلاین تیکت ثبت فرمائید.

      ۰
  4. حمیدرضا گفت:

    سلام وقت بخیر همیشه وجه سر تایم به حسابم واریز میشد ولی اینبار که تاریخ برای ۱۴ تیر ماه بود واریز نشده آیا بخاطر تعدد واریزی کارگذاری بوده یا اینکه باید پشتیبانی تماس بگیرم؟

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      بر طبق قوانین جدید بانک ; در صورتی که شماره حساب شما صحیح باشد ، پول به حساب شما واریز می شود.اگر درخواست وجه را تا قبل از ساعت ۱۲ بزنید پول فردای آن روز( روز کاری) به حساب شما واریز خواهد شد . اما اگر بعد از ساعت ۱۲ درخواست وجه بزنید ۲ الی ۳ روز کاری طول می کشد تا پول به حساب شما واریز شود. بعد از ارسال تقاضای وجه، درصورتی که وضعیت درخواست شما در حالت "انجام شد" قرار گرفته باشد, زمان پرداخت وجه مورد نظر شما بین ۸:۳۰ صبح تا ۱۶:۳۰ متغیر است و به صورت خودکار به حساب شما واریز می گردد.جهت پیگیری لطفا در سامانه معاملاتی آنلاین تیکیت ثبت فرمائید.

      ۰
  5. محمدزارع گفت:

    سلام
    در تاریخ ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ تقاضای وجه کردن
    و در تاریخ ۱۴۰۰/۱/۷ محلت واریز پول به حساب من بوده ولی هنوز واریز نشده

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که شماره حساب شما صحیح نباشد ، پول به حساب شما واریز نمی شود و بعد از ثبت درخواست وجه پول به حساب معاملاتی شما برگشت داده می شود.جهت پیگیری از صحت شماره حساب خود در سامانه معاملاتی آنلاین تیکت ثبت فرمائید.

      ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: