Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=39146

عدم واریز مبلغ بعد از تقاضای دریافت وجه در سامانه معاملات آنلاین

سلام
من در آگاه آنلاین دو تاریخ تقاضای دریافت وجه کردم، وضعیت هر دو درخواست رو زده انجام شده ولی هیچ پولی به حساب من واریز نشده.

  • ۵۵پاسخ
  • ۸۶۷۳بازدید
پاسخ
اشتراک

۵۵پاسخ

55 پاسخ به “عدم واریز مبلغ بعد از تقاضای دریافت وجه در سامانه معاملات آنلاین”

  1. سیدفاخر گفت:

    سلام
    میخوام از حساب بانکی خودم برای فرزندم در حساب کارگزاری آگاه براش پول واریز کنم که قبول نمیکنه میگه شماره کارت با کد ملی یکی نیست؟
    چرا اینجوری شد قبل براش واریز میکردم

    ۰

    بهترین جواب

    • کارشناس 2537 گفت:

      سلام دوست عزیز، طبق قوانین جدید پرداخت شتابی؛ حساب بانکی و صاحب کد بورسی باید مطابقت داشته باشد در غیر این صورت امکان پرداخت وجود ندارد. برای انتقال وجه به حساب معاملاتی اشخاص وابسته به خود که سن آن‌ها زیر ۱۸ سال است، ابتدا حساب معاملاتی خود را شارژ نموده و متن زیر را تکمیل کرده و از طرق تیکت پشتیبانی ارسال نمایید:

      با سلام، اینجانب ....... با کد ملی ....... و کدبورسی ….… خود را ولی/قیم ........ با کد ملی ....... یا کدبورسی ……… معرفی می‌نمایم و درخواست انتقال ریال قابل معامله خود را در کارگزاری آگاه به مبلغ ...... ریال به سامانه معاملاتی ایشان در کارگزاری آگاه دارم.

      ارسال مدارک زیر برای پیگیری درخواست شما الزامیست (درصورتیکه قبلا یک مرتبه مدارک مورد نیاز را ارسال کرده‌اید، نیاز به ارسال مجدد نیست):
      - در صورتی که ولی فرزند هستید، تصویر صفحه اول و بخش اطلاعات فرزند شناسنامه خود و تصویر صفحه اول شناسنامه فرزندتان را ارسال نمایید.
      - در صورتی که پدر در قید حیات نباشد، پدر بزرگ پدری با ارسال گواهی فوت پدر و تصویر صفحات شناسنامه خود به همراه تصاویر شناسنامه نوه، می‌تواند انتقال را انجام دهد.
      - اگر شخص دیگری بجز پدر و پدربزرگ پدری هستید، می‌بایست قیم نامه صادر شده از دادگاه که تاریخ در آن درج شده را ارسال نمایید.

      ۰
  2. اکبر مرادی گفت:

    سلام
    من دیروز درخواست وجه دادم قرار بود امروز به حسابم واریز بشه وضعیت انجام شده و پرداخت هم هارمونی ذکر شده از بورسم کم شده ولی به حسابم واریز نشده الان ۸ شب است تا کی باید منتظر بمانم حسابم هم هیچ مشکلی ندارد الان باهاش خرید کردم.

    ۰

    بهترین جواب

    • کارشناس 1621 گفت:

      با سلام دوست عزیز، درصورتی‌که در تاریخ مورد نظر موفق به دریافت وجه مذکور نبوده‌اید و طی ۲۴ ساعت کاری، مبلغ به حساب شما عودت داده نشده است، لطفا درخواست خود را جهت پیگیری موضوع، همراه با شرح مشکل و گردش حساب معتبر (همراه با مهر و امضای بانک و مشخص بودن شماره حساب، شماره شبا، نام صاحب حساب و تاریخ) از طریق تیکت پشتیبانی ارسال فرمایید.
      جهت ارسال تیکت پشتیبانی به یکی از روش‌های زیر می‌توانید اقدام نمایید:
      از طریق سیستم کامپیوتری: به سایت online.agah.com مراجعه نموده و در قسمت ویجت های سمت چپ گزینه ی ثبت تیکت پشتیبانی را انتخاب نمایید.
      از طریق اپلیکیشن: گزینه «بیشتر» را انتخاب نموده در قسمت «تیکت پشتیبانی» علامت مثبت را انتخاب نمایید.
      دقت داشته باشید درصورتی که از طریق مرورگر تلفن همراه خود به آدرس سایت online.agah.com مراجعه می کنید، می‌بایست تلفن همراه خود را به فرمت سایت مخصوص رایانه (Desktop site) تغییر دهید.

      ۰
  3. محمد گفت:

    سلام، هنگام ثبت نام در قسمت پرداخت کارمزد، ۱۰هزار تومان واریز کردم، پیام برداشت از حساب برام اومده ولی سیستم ثبت نام به گام بعدی نمیره و هنوزمنتظر پرداخت ۱۰تمن بعدی هست

    ۰

    بهترین جواب

    • کارشناس1170 گفت:

      سلام دوست عزیز، شما مستقیم در سایت سجام ثبت نام نموده‌اید که نیاز است برای پیگیری و پشتیبانی ثبت نام شما باید با شماره ۱۵۶۹ تماس بگیرید.

      ۰
  4. نگین گفت:

    سلام من به کارگزاری پول واریز کردم و از حسابم برداشت شد ولی به کارگزاری واریز نشده.

    ۰

    بهترین جواب

    • کارشناس 1621 گفت:

      سلام دوست عزیز با توجه به اینکه درخواست شما نیاز به بررسی داره، لطفا تیکت پشتیبانی ارسال کنین و یا با مرکز تماس به شماره ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ تماس بگیرین.
      جهت ارسال تیکت پشتیبانی به یکی از روش‌های زیر می‌توانید اقدام نمایید:
      از طریق سیستم کامپیوتری: به سایت online.agah.com مراجعه نموده و در قسمت ویجت‌های سمت چپ گزینه‌ی ثبت تیکت پشتیبانی رو انتخاب نمایید.
      از طریق اپلیکیشن: گزینه «بیشتر» رو انتخاب نموده در قسمت «تیکت پشتیبانی» علامت مثبت رو انتخاب نمایید.
      دقت داشته باشید درصورتی‌که از طریق مرورگر تلفن همراه خود به آدرس سایت online.agah.com مراجعه می‌کنین، می‌بایست تلفن همراه خودتون رو به فرمت سایت مخصوص رایانه (Desktop site) تغییر بدید.

      ۰
  5. فاطمه گفت:

    سلام از ۷۲ ساعت گذشته ولی پولی به حسابم واریزنشده!!!؟؟

    ۰

    بهترین جواب

    • کارشناس 1093 گفت:

      سلام دوست عزیز
      تقاضای وجه در تاریخ مورد نظر مشتریان تا پایان روز به حساب آنان واریز می گردد.درصورتی‌که در تاریخ مورد نظر موفق به دریافت وجه نبوده‌اید جهت بررسی دقیق‌تر لطفا با همکاران ما درکارگزاری با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ تماس بگیرید و یا تیکت پشتیبانی ارسال نمایید.
      جهت ارسال تیکت پشتیبانی به یکی از روش های زیر می توانید اقدام نمایید:
      از طریق سیستم کامپیوتری: به سایت online.agah.com مراجعه نمایید و از قسمت ویجت های سمت چپ «ثبت تیکت پشتیبانی» را انتخاب نمایید.
      از طریق اپلیکیشن: گزینه «بیشتر» را انتخاب نموده در قسمت «تیکت پشتیبانی» علامت مثبت را انتخاب نمایید.
      دقت داشته باشید درصورتی که از طریق مرورگر تلفن همراه خود به آدرس سایت online.agah.com مراجعه می کنید، می بایست تلفن همراه خود را به فرمت سایت مخصوص رایانه (Desktop site) تغییر دهید.
      با تشکر

      ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: