Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=47677

عدم نمایش دارایی در آساتریدر

چندروزه اساتریدر در نمایش دارایی سهام و سود وزیان حاصله مشکل دارد و سهام خریداری شده و فروخته شده در دارایی نشان نمیدهد.

  • ۱۵پاسخ
  • ۱۰۰۰۴بازدید
پاسخ
اشتراک

۱۵پاسخ

15 پاسخ به “عدم نمایش دارایی در آساتریدر”

  1. حسینی گفت:

    سلام چرا من سهم فملی را با ۳میلیون شش ماه پیش ۱۵۹۱ سهم خریدم حالا در قسمت دیده بان نوشته ۸۰۷ سهم به قیمت یک میلیون و پانصد و در قسمت دارایی ها نوشته ۱۵۹۱ سهم . چرا این اختلاف هست؟ حالا من می خواهم سهم را بفروشم قیمت ش یک و پانصد میشه ؟

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که تعداد سپرده گذاری از تعداد سهام شما کمتر است در سامانه معاملاتی بر روی نماد فملی "تغییر کارگزار ناظر" انجام دهید و در صورتی که تعداد سهام از تعداد سپرده گذاری کمتر است بر روی نماد فملی "تراکنش دستی (خرید )" انجام دهید.جهت پیگیری بیشتر لطفا در سامانه معاملاتی آنلاین تیکت ثبت نمائید.

      ۰
  2. رویا گفت:

    با سلام

    من ۱۰۸۵ عدد سهم فاسمین خریداری کردم. بعد که رفت مجمع ۲۰۰% سهام جایزه تعلق گرفت باید ۲۱۷۰ عدد به سهمم اضافه میشد. این در حالی است که در کارگزاری ۲۱۴۴ سهام جایزه زده شده. ۲۶ عدد سهام من کجاست؟
    برای سایر دوستانم که این سهم رو داشتن رو چک کردیم همه درست هستند ولی برای من درست نیست. میشه بررسی کنید؟

    ۰

    بهترین جواب

    • Agah7 گفت:

      سلام دوست عزیز
      جهت پیگیری لطفا در سامانه معاملاتی آنلاین تیکت ثبت نمائید. همچنین می توانید در ساعات اداری با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ داخلی ۲ بخش پذیرش آنلاین تماس حاصل فرمائید.

      ۰
  3. مجید زعفرانیه گفت:

    سلام من داریکم خرید زدم الان موقع فروش با اخطار موجود سهام کافی نیست مواجه شدم و داریکم نیز تو سایت ددین نیست مشکل کجاس

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که در زمان فروش سهام مورد نظر، با پیام خطای موجودی سهام کافی نمی باشد مواجه شده اید ، ناظر سهام کارگزاری آگاه نمی باشد و در صورتی که ناظر سهام شما کارگزاری آگاه نباشد ، قادر به فروش سهام مورد نظر نمی باشید و برای فروش آن سهام باید تغییر کارگزار ناظر را از طریق سامانه معاملاتی آسا تریدر اعمال بفرمائید. برای ارسال درخواست می‌توانید به قسمت درخواست‌ها و گزینه درخواست تغییر کارگزار ناظر مراجعه کنید. با استفاده از آیکن + پنجره درخواست جدید باز می شود. نماد خود را انتخاب کرده و درخواست خود را برای کارگزاری ارسال کنید. درخواست شما توسط کارشناسان بخش اوراق بهادار بررسی شده و در صورتی که منع قانونی برای انتقال ناظروجود نداشته باشد، کارگزار ناظر شما تغییر می کند و کارگزاری آگاه به عنوان ناظر نماد مدنظر شما می‌شود.

      ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: