Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=47677

عدم نمایش دارایی در آساتریدر

چندروزه اساتریدر در نمایش دارایی سهام و سود وزیان حاصله مشکل دارد و سهام خریداری شده و فروخته شده در دارایی نشان نمیدهد.

  • ۱۵پاسخ
  • ۹۹۹۶بازدید
پاسخ
اشتراک

۱۵پاسخ

15 پاسخ به “عدم نمایش دارایی در آساتریدر”

  1. جعفر گفت:

    سلام من دارایکم را از طریق بانک ملت خریدم وبعد از طریق تغییر کارگزاری در پرتفوی با تعداد خریداری شده آمده.ولی اصلا نه ارزش خریداری شده ونه درصد سودش نشان داده نمیشود.فقط اسم و تعداد نمایش داده میشود ولی پولش در حساب اگاه اضافه نشده

    ۰

    بهترین جواب

    • agah12 گفت:

      سلام دوست عزيز
      برای مشاهده ی سود و زیان خود کافی است تراکنش دستی ثبت گردیده در سبد سهام را اعمال نمایید.

      • طریقه اعمال تراکنش دستی :

      ۱. ورود به سامانه معاملاتی: online.agah.com

      ۲. منوی سمت راست – سبد سهام

      ۳. سمت چپ بالای صفحه، کلیک بر گزینه تراکنش های دستی باز، انتخاب گزینه اعمال

      حال تراکنش دستی بر روی نماد دارا یکم اعمال شده و شما میتوانید سود و زیان تحقق نیافته بر این نماد را مشاهده کنید. در نظر داشته باشید، اگر پیش از این بر روی نماد دارا یکم تراکنش دستی ثبت نموده اید، گزینه ی لغو را انتخاب نمائید.

      ۲
  2. حسن اکبری گفت:

    سلام
    من قبلا از طریق نرم افزار آپ سهام صندوق مالی یکم رو خریداری کردم
    بعد ثبت نام سجام و احراز هویت رو انجام دادم و بعدشم تو آگاه ثبت نام کردم و وارد اپلیکیشن آساتریدر شدم
    ولی اون سهامی ک تو آپ خریده بودم نشون داده نمیشه
    میشه راهنماییم کنید؟

    ۵

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      جهت فعال شدن حساب معاملاتی آسا لازم است که در یکی از دفاتر پیشخوان طرف قرارداد با آگاه احراز هویت شوید و بعد از احراز هویت آگاه و فعال شدن دسترسی به سامانه معاملاتی با اعمال تغییر کارگزار ناظر می توانید سهام دارار یکم که از طریق نرم افزار آپ خریداری نموده اید به سبد دارایی های آنلاین خود انتقال دهید.

      ۰
  3. هادی گفت:

    سلام من سهم خریده بودم تو قسمت دارای میزنه سهم ۱۲۰۰ تاس ولی در قسمت فروش ۰ نمایش میده و وقتی برای فروش سهممو میزنم میزنه موجودی کافی نیست مشکل از کجاست

    ۷

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که ناظر شما در یک سهم کارگزاری آگاه باشد، تعداد سپرده گذاری تعداد سهام شما را نمایش میدهد و اگر ناظر شما آگاه نباشد، این تعداد برابر با صفر خواهد بود. برای اینکه تعداد سپرده گذاری تعدا سهام شما را نشان دهد باید از طریق سامانه معاملاتی آسا تریدر تغییر کارگزار ناظر دهید. برای ارسال درخواست می‌توانید به قسمت درخواست‌ها و گزینه درخواست انتقال ناظر مراجعه کنید. با استفاده از آیکن + پنجره درخواست جدید باز می شود.نماد خود را انتخاب کرده و درخواست خود را برای کارگزاری ارسال کنید. درخواست شما توسط کارشناسان بخش اوراق بهادار بررسی شده و در صورتی که منع قانونی برای انتقال ناظروجود نداشته باشد، کارگزار ناظر شما تغییر می کند و کارگزاری آگاه به عنوان ناظر نماد مدنظر شما می‌شود. بعد از اعمال تغییر کارگزار ناظر می توانید سهام مورد نظر خود را از طریق آگاه به فروش برسانید.

      ۵
  4. کشوری گفت:

    سلام.من ثبت نام کردم و کد گرفتم.ولی سهامی ک داشتمو وارد نکردم .چطور میتونم سهامی ک از قبل دارمو وارد اپلیکیشن کنم؟؟

    ۲

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      به منظور انجام معاملات و تغییر کارگزاری به آگاه ابتدا از طریق سامانه آگاه اکسپرس ثبت نام کرده و به منظور احرازهویت به دفاتر پیشخوان مراجعه نمایید. بعد از صدور کد معاملاتی دسترسی "کاربر تستی" شما به دسترسی "مشتری" تبدیل خواهد شد. بعد از این فرآیند از طریق منوی اصلی سامانه و انتخاب گزینه "تغییر کارگزار ناظر" می‌توانید دارایی خود را به کارگزاری آگاه انتقال دهید. برای ارسال درخواست می‌توانید به قسمت درخواست‌ها و گزینه درخواست انتقال ناظر مراجعه کنید. با استفاده از آیکن + پنجره درخواست جدید باز می شود. نماد خود را انتخاب کرده و درخواست خود را برای کارگزاری ارسال کتید. درخواست شما توسط کارشناسان بخش اوراق بهادار بررسی شده و در صورتی که منع قانونی برای انتقال ناظروجود نداشته باشد، کارگزار ناظر شما تغییر می کند و کارگزاری آگاه به عنوان ناظر نماد مدنظر شما می‌شود.

      ۳
  5. Agah7 گفت:

    سلام دوست عزیز،
    لطفا از نسخه جدید نرم افزار آساتریدر استفاده نمایید. برای دریافت نسخه جدید از بخش "نسخه بتای “آساتریدر ۲” را آزمایش کنید!" اقدام نمایید.

    ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: