Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=46522

ثبت برگه سهام قدیمی در بخش دارایی سهام

سلام و وقت بخیر.
ما چندین سال پیش قبل از اینکه معاملات سازمان بورس به این شکل باشه سهام یک کارخونه ای رو داشتیم که سالیان سال در وضعیت خوبی به سر نمی برد. تا اخیرا که هیات مدیره عوض شد.
می خواستم بدونم از اونجایی که ما یک سری برگه از اسناد سهامداری داریم چطوری باید در سجام ثبت نام کنیم که اینها هم لحاظ بشن؟

اصلا به هم مربوط هستند؟ سپاس.

  • ۸۳پاسخ
  • ۳۱۲۱۱بازدید
پاسخ
اشتراک

۸۳پاسخ

83 پاسخ به “ثبت برگه سهام قدیمی در بخش دارایی سهام”

  1. Masoo گفت:

    باسلام دوست عزیز
    منم مثل خیلی دوستان سهم قدیمی پدر دارن که الان پدر مشتری اگاه هستن و اون سهم هارو ک سال ۷۰ از شرکت نفت بصورت اوراق داشتن میخان ببینن انتقال میشه داد یا نه ...طبق گفته شما در سامانه معاملاتی بخش تغییر کارگزاری رفتم نماد و توضیحاتو نوشتم اما هنگام ذخیره ارور شماره ۱۰۰۱ میدهد میگوید یا تصویر گواهی انتقال باشد یا از این نماد قبلا خریداری کردم با اگاه یعنی چی؟؟؟ممنون میشم راهنمایی کنید

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      جهت پیگیری لطفا در ساعات اداری با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ داخلی ۲ بخش پذیرش آنلاین تماس حاصل فرمائید.

      ۱
  2. رضا گفت:

    سلام پدر من چند سال پیش که معاملات افلاین بوده یه سهمی خریدن و الان که معاملاتو انلاین کردن میخوایم بفروشیم سهمو میگه تعداد سهام شما کافی نمیباشد فک کنم بروزرسانی سهم میخواد این کارو چجوری باید انجام بدم؟

    ۲

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که در زمان فروش سهام مورد نظر، با پیام خطای موجودی سهام کافی نمی باشد مواجه شده اید ، ناظر سهام کارگزاری آگاه نمی باشد و در صورتی که ناظر سهام شما کارگزاری آگاه نباشد ، قادر به فروش سهام مورد نظر نمی باشید و برای فروش آن سهام باید تغییر کارگزار ناظر را از طریق سامانه معاملاتی آسا تریدر اعمال بفرمائید. برای ارسال درخواست می‌توانید به قسمت درخواست‌ها و گزینه درخواست انتقال ناظر مراجعه کنید. با استفاده از آیکن + پنجره درخواست جدید باز می شود. نماد خود را انتخاب کرده و درخواست خود را برای کارگزاری ارسال کتید. درخواست شما توسط کارشناسان بخش اوراق بهادار بررسی شده و در صورتی که منع قانونی برای انتقال ناظروجود نداشته باشد، کارگزار ناظر شما تغییر می کند و کارگزاری آگاه به عنوان ناظر نماد مدنظر شما می‌شود.

      ۰
  3. محسن گفت:

    سلام.۳۴۰۰عدد سهام توسعه پدیده را دارم .نماد گشان. در کار گزاری آگاه هم ثبت نام کردم وکد بورسی گرفتم اما اطلاعات سهامم در قسمت کاربری قابل رویت نیست.لطفا راهنمایی کنید ممنون.

    ۲

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که تمایل دارید که برگه سهام خود را به کارگزاری آگاه انتقال دهید نیازی به وارد کردن کد گواهینامه نقل و انتقال نمی باشد و برای ارسال درخواست می‌توانید به قسمت درخواست‌ها و گزینه درخواست انتقال ناظر مراجعه کنید. با استفاده از آیکن + پنجره درخواست جدید باز می شود.نماد خود را انتخاب کرده و درخواست خود را برای کارگزاری ارسال کنید. درخواست شما توسط کارشناسان بخش اوراق بهادار بررسی شده و در صورتی که منع قانونی برای انتقال ناظروجود نداشته باشد، کارگزار ناظر شما تغییر می کند و کارگزاری آگاه به عنوان ناظر نماد مدنظر شما می‌شود.

      ۰
  4. مهدی گفت:

    سلام حدود سال ۸۰ تعدادی سهام خریدم ولی کدملی تو برگه سهام نیست و نام خانوادگی هم اشتباه تایپی داره چگونه به پرتفو آگاه انتقالش بدم ؟

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      لطفا جهت پیگیری با شماره ۰۲۱۴۱۷۹۲۰۰۰ یا ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴داخلی ۱ بخش اکسپرس از شنبه تا چهارشنبه از ۸ صبح تا ۱۶ تماس بگیرید .

      ۰
  5. مصطفی گفت:

    با سلام. من یک تعداد سهام در سال ۷۹ خریداری کرده بودم و الان هم مشتری اگاه هستم. برای انتقال ان سهام ها هم همانطور که گفتید در قسمت تغییر کارگزار اقدام کردم.اما درخواستم رد شد و دلیل رد شدن هم نوشته بود "سایر". میخواستم ببینم برای بررسی بیشترباید چکار کنم.؟

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      لطفا جهت پیگیری با شماره ۰۲۱۴۱۷۹۲۰۰۰ یا ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ داخلی ۲ بخش آنلاین از شنبه تا چهارشنبه از ۸ صبح تا ۱۶ تماس بگیرید .

      ۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: