Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=46522

ثبت برگه سهام قدیمی در بخش دارایی سهام

سلام و وقت بخیر.
ما چندین سال پیش قبل از اینکه معاملات سازمان بورس به این شکل باشه سهام یک کارخونه ای رو داشتیم که سالیان سال در وضعیت خوبی به سر نمی برد. تا اخیرا که هیات مدیره عوض شد.
می خواستم بدونم از اونجایی که ما یک سری برگه از اسناد سهامداری داریم چطوری باید در سجام ثبت نام کنیم که اینها هم لحاظ بشن؟

اصلا به هم مربوط هستند؟ سپاس.

  • ۸۳پاسخ
  • ۳۱۲۰۶بازدید
پاسخ
اشتراک

۸۳پاسخ

83 پاسخ به “ثبت برگه سهام قدیمی در بخش دارایی سهام”

  1. کیوان ر گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    حدود ۲۰۰۰ سهم شرکت ایران ناسیونال رو سال ۱۳۴۲ خریدیم و برگه سهام موقتش رو داریم . میشه وضعیتش رو چک کرد و پیگیری کرد .یا اوردش تو کارگزاری آگاه؟

    ۵

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      به منظور انتقال برگه سهام به کارگزاری آگاه، باید مشتری کارگزاری اگاه باشید. در صورتی که مشتری کارگزاری آگاه نیستید از طریق سامانه آگاه اکسپرس به نشانی ex.agah.com به منظور دریافت کد بورسی اقدام نمایید. در هر حال بعد از دسترسی به سامانه معاملات آنلاین از گزینه تغییر کارگزار ناظر استفاده نمایید تا درخواست انتقال برگه سهام مدنظرتان در کارگزاری آگاه ثبت شود.

      ۱
  2. محمد ص گفت:

    سلام پدر بنده در سال ۷۵ تعدادی برگه سهام شرکت تعاونی مصرف کارگران خریداری کرده چطور از وضعیت کنونی این سهم آگاه شوم ممنون...

    ۱۵

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      به منظور انتقال برگه سهام به کارگزاری آگاه، باید مشتری کارگزاری اگاه باشید. در صورتی که مشتری کارگزاری آگاه نیستید از طریق سامانه آگاه اکسپرس به نشانی ex.agah.com به منظور دریافت کد بورسی اقدام نمایید. بعد از دسترسی به سامانه معاملات آنلاین از گزینه تغییر کارگزار ناظر استفاده نمایید تا درخواست انتقال برگه سهام مدنظرتان در کارگزاری آگاه ثبت شود. برای انتقال برگه سهام خود به کارگزاری آگاه نیازی به وارد کردن کد گواهینامه نقل و انتقال نمی باشد و برای ارسال درخواست می‌توانید به قسمت درخواست‌ها و گزینه درخواست انتقال ناظر مراجعه کنید. با استفاده از آیکن + پنجره درخواست جدید باز می شود.نماد خود را انتخاب کرده و درخواست خود را برای کارگزاری ارسال کنید. درخواست شما توسط کارشناسان بخش اوراق بهادار بررسی شده و در صورتی که منع قانونی برای انتقال ناظروجود نداشته باشد، کارگزار ناظر شما تغییر می کند و کارگزاری آگاه به عنوان ناظر نماد مدنظر شما می‌شود.

      ۳
  3. شایان گفت:

    سلام وقت بخیر . پدر بنده بیست سال پیش چنذین سهام به صورت کاغذی خریده و الان فقط کد بورسی رو داره چطور میتونیم بفهمیم با این کد بورسی چه سهامهایی خریداری کرده بوده ؟

    ۲

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      می توانید برگه سهام را به سامانه معاملاتی آنلاین انتقال دهید. به منظور انتقال برگه سهام به کارگزاری آگاه، باید مشتری کارگزاری اگاه باشید. در صورتی که مشتری کارگزاری آگاه نیستید از طریق سایت آگاه اکسپرس به نشانی ex.agah.com به منظور دریافت کد معاملاتی اقدام نمایید. بعد از دسترسی به سامانه معاملات آنلاین از گزینه تغییر کارگزار ناظر استفاده نمایید تا درخواست انتقال برگه سهام مدنظرتان در کارگزاری آگاه ثبت شود. در صورتی که تمایل دارید که برگه سهام خود را به کارگزاری آگاه انتقال دهید نیازی به وارد کردن کد گواهینامه نقل و انتقال نمی باشد و برای ارسال درخواست می‌توانید به قسمت درخواست‌ها و گزینه درخواست انتقال ناظر مراجعه کنید. با استفاده از آیکن + پنجره درخواست جدید باز می شود.نماد خود را انتخاب کرده و درخواست خود را برای کارگزاری ارسال کتید. درخواست شما توسط کارشناسان بخش اوراق بهادار بررسی شده و در صورتی که منع قانونی برای انتقال ناظروجود نداشته باشد، کارگزار ناظر شما تغییر می کند و کارگزاری آگاه به عنوان ناظر نماد مدنظر شما می‌شود.

      ۷
  4. محمد حسین گفت:

    سلام ببخشید میشه تغییر کارگزاری رو اموزش بدین

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      برای انجام معاملات از طریق کارگزاری آگاه باید مشتری کارگزاری آگاه باشید، در صورتی که مشتری کارگزاری آگاه نیستید ابتدا وارد سایت آگاه اکسپرس شوید و مراحل ثبت نام را تکمیل نمائیدو به صورت حضوری به کارگزاری آگاه مراجعه و احراز هویت خود را انجام دهید. بعد از تکمیل مراحل ثبت نام کد معاملاتی و دسترسی به سامانه معاملاتی با ارسال نام کاربری و کلمه عبور سامانه معاملاتی برای شما ارسال می شود و بعد از دسترسی به سامانه معاملاتی آساتریدر برای اعمال تغییر کارگزار ناظر به بخش درخواست ها و گزینه درخواست انتقال ناظر مراجعه کنید. با استفاده از آیکن + پنجره درخواست جدید باز می شود.نماد خود را انتخاب کرده و درخواست خود را برای کارگزاری ارسال کتید. درخواست شما توسط کارشناسان بخش اوراق بهادار بررسی شده و در صورتی که منع قانونی برای انتقال ناظروجود نداشته باشد، کارگزار ناظر شما تغییر می کند و کارگزاری آگاه به عنوان ناظر نماد مدنظر شما می‌شود. جهت آشنایی بیشتر به مطلب تغییر کارگزار ناظر در بلاگ بآشگاه مراجعه بفرمائید.

      ۳
  5. محمدحسین گفت:

    باسلام. یکی از دوستان تعداد ۱۲۵۱۲ سهام رمپنا در سال ۱۳۹۱ به قیمت هرسهم ۱۰۰۰ ریال خریده است می خواستم بدانم با توجه به قیمت روز و افزایش سرمایه در مدت گذشته ارزش آن الان حدودا چقدر است خودش ایران نیست آیا بنده صرفا می توانم ارزش سهام ایشان را برایش بپرسم باتشکر

    ۸

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      برای کسب اطلاع از میزان افزایش سرمایه و ارزش سهام در حال حاضر ، می توانید با امور سهامداری شرکت گروه مپنا تماس حاصل فرمائید.

      ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: