Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=46522

ثبت برگه سهام قدیمی در بخش دارایی سهام

سلام و وقت بخیر.
ما چندین سال پیش قبل از اینکه معاملات سازمان بورس به این شکل باشه سهام یک کارخونه ای رو داشتیم که سالیان سال در وضعیت خوبی به سر نمی برد. تا اخیرا که هیات مدیره عوض شد.
می خواستم بدونم از اونجایی که ما یک سری برگه از اسناد سهامداری داریم چطوری باید در سجام ثبت نام کنیم که اینها هم لحاظ بشن؟

اصلا به هم مربوط هستند؟ سپاس.

  • ۸۳پاسخ
  • ۳۱۱۹۷بازدید
پاسخ
اشتراک

۸۳پاسخ

83 پاسخ به “ثبت برگه سهام قدیمی در بخش دارایی سهام”

  1. آیدا گفت:

    سلام
    وقت به خیر
    ما قبل از انقلاب اسلامی چند سهم از سهام شرکت تولیدی پارس قوطی (پرایم سابق) رو خریداری کرده بودیم و هیچوقت سودی دریافت نکردیم، الان میخوام از وضعیتش مطلع بشم
    اگر ممکنه لطفاً راهنمایی بفرمایید
    با تشکر

    ۲۷

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      جهت اطلاع از سود و سایر اطلاعات مورد نیاز (اعم از وضعیت سهام ، سود تقسیمی و افزایش سرمایه و ...) در مورد سهام شرکت تولیدی پارس ، می توانید با امور سهام داری شرکت مورد نظر ارتباط برقرار بفرمائید.

      ۶
  2. مهرانگیز طاهری افشار گفت:

    با سلام برگه سهم پلوله (سرمایه گذاری گاز و لوله را در سال ۸۳ خریداری کردم خود برگه است ولی رنگ نام من و نام شرکت محو شده گجا باید مراجعه کنم با تشکر

    ۳

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      جهت پیگیری در مورد سهام مورد نظر خود ، می توانید به امور سهامداری شرکت سرمایه گذاری گاز و لوله (پلوله ) مراجعه بفرمائید.

      ۲
  3. سجاد گفت:

    پدرم از سال ۸۲ برگه سهام پتروشیمی کرمانشاه رو خریداری کرده و از آن زمان تا کنون نه سودی دریافت کرده و نه توانسته آن را بفروشد.
    حال با این وجود که بنده عضو کارگزاری آگاه می باشم چگونه می توانم سهام را به سبد سهام کاربری خودم انتقال بدم.
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    ۲۸

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که برگه های سهام به نام پدر شما می باشد ، نمی توانید بدون وکالت نامه از جانب پدر به سبد دارایی های خود انتقال دهید. اما پدر شما می تواند در سایت آگاه اکسپرس ثبت نمایند و مراحل احراز هویت حضوری را انجام دهند و از طریق گزینه تغییر کارگزار ناظر در سامانه معاملاتی آنلاین برگه سهام خود را به سبد دارایی ها انتقال دهند.

      ۱۰
  4. فرزانه رسیده وند گفت:

    سلام و وقت بخیر
    من مشتری کارگزاری آگاه هستم ،از سال ۸۸ یک سری سهام به صورت برگه و کاغذ دارم که نمیدونم چگونه میتونم آنها رو تبدیل به آنلاین کنم.لطفا راهنمایی بفرمایید
    باتشکر

    ۵۰

    بهترین جواب

    • safarvand گفت:

      سلام دوست عزیز
      چنانچه مشتری آگاه هستید میتوانید از طریق منوی اصلی سامانه و انتخاب گزینه ""تغییر کارگزار ناظر"" دارایی خود را به کارگزاری آگاه انتقال دهید.

      ۱۳
  5. Agah7 گفت:

    سلام دوست عزیز،
    به منظور انتقال برگه سهام به کارگزاری آگاه، باید مشتری کارگزاری اگاه باشید. در صورتی که مشتری کارگزاری آگاه نیستید از طریق سامانه آگاه اکسپرس به نشانی ex.agah.com به منظور دریافت کد بورسی اقدام نمایید. در هر حال بعد از دسترسی به سامانه معاملات آنلاین یا آفلاین از گزینه تغییر کارگزار ناظر استفاده نمایید تا درخواست انتقال برگه سهام مدنظرتان در کارگزاری آگاه ثبت شود. لذا ثبت نام در سامانه سجام ارتباطی با انتقال برگه سهام ندارد.

    ۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید:

1 2 3 9