Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=37221

تفاوت دارایی سهام و دراریی سپرده گذاری در سامانه معاملاتی آنلاین آگاه

با سلام و عرض خسته نباشید.
میخواستم بدونم فرق بین دارایی سهام و دارایی سپرده گذاری چیه؟ آیا میشه آنها را جدا از هم فروخت؟

  • ۴۴پاسخ
  • ۱۸۷۵۷بازدید
پاسخ
اشتراک

۴۴پاسخ

44 پاسخ به “تفاوت دارایی سهام و دراریی سپرده گذاری در سامانه معاملاتی آنلاین آگاه”

  1. سید مجید گفت:

    با سلام
    ببخشید من در کارگزاری ۱۷۰میلیون سهام خریدم و الان ضرر و زیان با مبلغ سهام روز حساب میکنم نزدیک داراییم ۵۰کم می‌باشد میشه راهنمایی کنید

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      جهت پیگیری و دریافت مشاوره لطفا در ساعات اداری با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ داخلی ۷ بخش همفکران تماس حاصل فرمائید.

      ۰
  2. امیر گفت:

    با سلام و خسته نباشید . من برای اعضای خانواده قبلا از طریق اپلیکیشن آپ صندوق پالایشی یکم را خریداری کردم و بعد از ثبت نام در کارگزاری آگاه برای همه اعضای خانواده با تغییر کارگزار ناظر هم اکنون پالایشی یکم وارد پرتفو آنها شده و تعداد سپرده گذاری به درستی ۵۰۰ عدد نمایش داده میشود ، چنانچه قصد فروش پالایشی یکم را در روزهای آینده داشته باشم آیا باید حتمی در قسمت تراکنش دستی خرید انجام بدهم که سود و زیان نمایش داده بشه ؟ یا اینکه نیازی نیست و با قابل مشاهده بودن تعداد سپرده گذاری اجازه فروش داده میشود ؟ چونکه محاسبه سود و زیان و نمایش تعداد دارایی برام مهم نیست که نمایش داده بشه و فقط قابل فروش بودنش برام مهمه . ممنون از شما .

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      برای مشاهده سود و زیان سهام خود در زمان فروش باید تراکنش دستی انجام دهید چون در صورتی که از سود و زیان سهام خود اطلاعی نداشته باشید ، امکان فروش سهام با زیان به وجود خواهد آمد.

      ۰
  3. سعید گفت:

    سلام من سهم وثوق وکاذر رااز سامانه آنلاین آگاه خریداری کردم بعداز آفزایش سرمایه تعداد سهم باتعداد سپرده گذاری فرق داره و نمیتونم همه سهمم رو بفروشم چکار باید کنم ؟

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که به شما سهام جایزه تعلق یابد تا زمانی که توسط شرکت سپرده گذاری تائید نشود غیر قابل معامله است.در سامانه معاملاتی آنلاین در قسمت سبد سهام بر روی علامت چشم در کنار نماد کلیک نمائید و از جزئیات نماد و قابل معامله بودن سهام جایزه مطلع شوید.در صورتی که سهام جایزه قابل معامله باشد ، ردیفی به عنوان قابل فروش اضافه می شود و چنانچه گزینه قابل فروش اضافه شده بود و به دارایی سپرده گذاری شما اضافه نشده بود،باید بر روی نماد مورد نظر "تغییر کارگزار ناظر" انجام دهید.

      ۰
  4. A گفت:

    باسلام ببخشید بنده ی سهمم تعدادش با تعداد سپرده گذاریش متفاوته چکار باید بکنم ک تعداد واقعی نشون بده

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که تعداد سهم از تعداد سپرده گذاری کمتر و یا صفر نمایش داده می شود ، لازم است در سامانه معاملاتی آنلاین بر روی نماد "تراکنش دستی (خرید)" و در صورتی که تعداد سپرده گذاری صفر و یا کمتر از تعداد سهم نمایش داده می شود بر روی نماد "تغییر کارگزار ناظر" انجام دهید.

      ۰
  5. فرجی گفت:

    با سلام. من سهامی رو به صورت کاغذی از چند سال پیش داشتم.کد بورسی که گرفتم تغییر کارگزار ناظر زدم.سهام به صورت تعداد سپرده گذاری در پرتفوی من نشسته ولی در قسمت دارایی صفر هست.به نماینده آگاه هم مراجعه کردم ولی میگن اوکی هست سپرده گذاری مهمه.ولی در قسمت دارایی ها نه مقدار سود نه ارزش لحظه ای هیچی برام نمایش نمیده فقط میزنه فلان سهم و مقدار سپرده گذاری رو نشون میده همین.

    ۰

    بهترین جواب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: