Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=37389

سلام من چرا نمیتونم وارد سامانه آنلاین کارگزاری آگاه بشم؟

با سلام و خدا قوت
بنده مدتی که برای ورود به سامانه دچار مشکل شدم و با وارد کردن نام کاربری و رمز سامانه پیام(کاربر مورد نظر قفل شده است.) رو میده.یک بار با همکاران شما تو کارگزاری تماس گرفتم و انها با ریست کردن نام کاربری و رمز مشکل بنده رو حل کردن ولی الان دوباره به این مشکل برخوردم.باید چکار کنم.
با تشکر از شما

  • ۲۹۵پاسخ
  • ۲۷۲۲۲۴بازدید
پاسخ
اشتراک

۲۹۵پاسخ

295 پاسخ به “سلام من چرا نمیتونم وارد سامانه آنلاین کارگزاری آگاه بشم؟”

  1. محمدامین گفت:

    بنده در ورد به سامانه به مشکل رمز عبور اشتباه است برخوردم و سامانه کد و یا تغییر رمز رو هم قبول نمیکنه چه باید کرد ممنون محمدامین مختاری ۰۹۰۳۶۲۲۰۱۱۶

    ۰

    بهترین جواب

    • کارشناس 1124 گفت:

      با سلام دوست عزیز ، درصورتی‌که نام کاربری و رمز عبور سامانه‌ آنلاین یا نرم‌افزار خود را فراموش کرده‌اید، از طریق گزینه‌ فراموشی کلمه‌ عبور در سایت https://online.agah.com یا نرم‌افزار آساتریدر اقدام به بازیابی نمایید.
      *شایان ذکر است این روش نام کاربری را نیز به شما نمایش می‌دهد.*

      ۰
  2. حسنعلی دلاوری گفت:

    بنده مدتی هست که برای ورود به سامانه دچار مشکل شدم و با وارد کردن نام کاربری و رمز سامانه پیام (کاربر مورد نظر قفل شده است.) میده.
    باید چکار کنم.

    ۰

    بهترین جواب

    • کارشناس 2239 گفت:

      سلام
      دوست عزیز، بررسی این موضوع در این درگاه میسر نیست. جهت پیگیری با پشتیبانی کارگزاری آگاه شماره ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ تماس بگیرید.

      ۰
  3. نسرین گفت:

    سلام وقت بخیر چند وقت نمیتونم وارد کار گزاری بشم اصلا باز نمیشه

    ۰

    بهترین جواب

    • کارشناس 1492 گفت:

      سلام دوست عزیز، قبل از ورود به سامانه معاملاتی online.agah.com کش مرورگر خود را حذف کرده و ترجیحا از مرورگر کروم استفاده نمایید. از اتصال و سرعت اینترنت خود اطمینان حاصل کرده و در صورت امکان منبع اینترنت خود را تغییر دهید.
      چنانچه مشکل برطرف نشد، جهت بررسی بیشتر لطفاً با شماره‌ ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ تماس بگیرید.

      ۰
  4. سعادت قلی زاده گفت:

    سلام من حدود یک ماه میشه که برای ثبت نام آگاه مشکل دارم و برام کد از طرف آگاه نمیاد امروز کارشناسان آگاه زنگ زدند و فرمودند که مشکل از طرف خطوط بنده هست کارشناس همراه هم فرمود آیا برات از دیگر کارگزاری ها پیامی میاد گفتم آره فرمودند که مشکل اگر از ما بود چرا برات از خط ایرانسل هم که ثبت نام می‌کنی نمیاد مشکل بنده فقط از کارگزاری می‌باشد چون مفید و غیره میتونم ثبت نام کنم و آگاه برام کد نمیاد لطفاً رسیدگی کنید حدودا سی بار تماس گرفتم

    ۰

    بهترین جواب

    • کارشناس 1621 گفت:

      سلام دوست عزیز، در صورتی که پیامک‌های ارسالی از کارگزاری آگاه را دریافت نمی‌کنید، ممکن است پیامک‌های تبلیغاتی خود را بسته باشید.
      ۱. مدل شیائومی یا هوآوی: پیامک‌های تبلیغاتی و خدماتی در قسمت هرزنامه ذخیره می‌شود. برای دسترسی به این قسمت باید از قسمت «منو»، وارد بخش «پیام‌ها» شوید. سپس بر روی گزینه «۳نقطه» کلیک کنید تا به قسمت «هرزنامه» دسترسی داشته باشید.
      ۲. مدل سامسونگ: برای دسترسی به این پیامک‌ها باید از قسمت «منو» بر روی گزینه «۳نقطه» کلیک کنید. سپس از قسمت «تنظیمات» وارد بخش «انسداد شماره‌ها و پیام‌ها» شوید تا در صورت انسداد سرشماره پیامکی مدنظر، آن را از حالت انسداد خارج کنید.
      در صورتی که تنظیمات تلفن همراه خود را طبق توضیحات فوق بررسی کردید و از مسدود نبودن پیامک‌ها اطمینان دارید، در این حالت شماره تماس‌های ایرانسل، همراه اول و رایتل می‌توانید از طریق شماره‌گیری *۸۰۰*۵#، پیامک‌های تبلیغاتی خود را از حالت انسداد خارج کنید.

      ۰
  5. سعادت قلی زاده گفت:

    با سلام و احترام بنده چند روزی میشه ثبت نام میکنم در آگاه اکسپرس متاسفانه کد برام نمیاد به هرزه نامه گوشی هم نگاه کردم نبود به همراه زنگ زدم که شاید از طرف همراه اول بسته باشه پیام بازم نشد موندم مفید میرم ثبت نام قبول می‌کنه اما من آگاه رو انتخاب میکنم که نمیشه

    ۰

    بهترین جواب

    • کارشناس1170 گفت:

      سلام دوست عزیز، برای پیگیری و بررسی این موضوع لطفا با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ داخلی اوراق ارتباط برقرار کنید. بانشکر

      ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: