Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=37388

اطلاع از دلیل معامله نشدن و ابطال معاملات اوراق در کارگزاری آگاه

با سلام
تعدادی اوراق مشارکت (مسبز و قم) در سیستم فروختم و معامله با موفقیت انجام شد. اما امروز متوجه شدم که بخشی از سفارش مسبز و کل سفارش قم انجام نشده است! از کجا میتوانم دلیل مردود شدن معامله را مطلع شوم؟

با سپاس فراوان

  • ۹پاسخ
  • ۶۵۷۱بازدید
پاسخ
اشتراک

۹پاسخ

9 پاسخ به “اطلاع از دلیل معامله نشدن و ابطال معاملات اوراق در کارگزاری آگاه”

  1. مصطفی گفت:

    سلام.من کد انلاینم نیامده.ممکن از این باشه که شماره کارت وحساب خانمم دادم امروز ۶روز

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      کد بورسی توسط سازمان بورس صادر می شود که البته صدور کد بورسی زمانبر و بر اساس اولویت صورت می گیرد. همچنین در صورتی که شماره حساب معرفی فرمودین به نام شما نباشد در سیستم پذیرفته و ثبت نخواهد شد و برای ویرایش شماره حساب لطفا با شماره ۰۲۱۴۱۷۹۲۰۰۰ یا ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴داخلی ۱ بخش اکسپرس از شنبه تا چهارشنبه از ۸ صبح تا ۱۶ تماس بگیرید .

      ۰
  2. ن گفت:

    سلام من با نام کاربری و رمز عبور راحت وارد سایت آگاه میشم ولی وقتی میخوام وارد اسا تریدر بشم نام کاربری و رمز عبور رو قبول نمیکنه باید چیکار کنم؟

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      لطفا جهت بازیابی نام کاربری و رمز عبور برای ورود به سامانه معاملاتی با شماره ۰۲۱۴۱۷۹۲۰۰۰ داخلی ۲ بخش آنلاین از شنبه تا چهارشنبه از ۸ صبح تا ۱۶ تماس بگیرید .

      ۰
  3. سید جاسم حسینی کرمانی گفت:

    سلام من در کارگزاری ..... ثبت نام کردم .دو روز اول صفحه اصلی رو که باز میکردم بالای صفحه نام کاربری و رمز عبور رو میخواست که وارد میکردم.اما امروز هر بار که وارد سایت میشم بالای صفحه خبری از فرم نام کاربری و رمز نیست نمیدونم کجا باید رمز و نام کاربری رو وارد کنم ضمنا با گوشیهای دیگه امتحان کردم مشکلی نداشت ولی با گوشی من سایت کامل باز نمیشه .گوشیم سامسونگ S3 هست .چکار باید بکنم.ممنون میشم راهنمایی کنید

    ۰

    بهترین جواب

  4. Agah گفت:

    سلام
    شما یک درخواست مسبز با تعداد ۲ داشته اید که پس از ۲۱ بار ویرایش توسط شما، انجام شده است. علاوه بر این یک درخواست ۳ تایی روی این نماد داشته اید که با توجه به قیمتی که تعیین کردید، انجام نشده و پس از پایان معاملات طبق قانون از سیستم حذف شده است.
    در خصوص نماد قم نیز در تایم معاملات سفارش شما انجام شده و پس از ساعت معاملات توسط ناظر بازار لغو شده است.

    ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: