Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=37631

نحوه واریز وجه نقد برای خرید سهام در سامانه معاملاتی کارگزاری آگاه

با سلام
چطور باید به حساب کارگزاری وجه واریز کنم ؟شماره حساب من در قسمت منبع مالی نیست؛و وقتی سفارش خرید میزنم پیغام موجودی کافی نیست صادر میشود.
باتشکر

  • ۶۸پاسخ
  • ۵۱۶۵۴بازدید
پاسخ
اشتراک

۶۸پاسخ

68 پاسخ به “نحوه واریز وجه نقد برای خرید سهام در سامانه معاملاتی کارگزاری آگاه”

  1. قاسم خرازی گفت:

    سلام میخام حسابمو شارژ کنم میگه انجام تراکنش مربوطه توسط دارنده ی کارت مجاز نمیباشد.مشکلش از کجاست واگر حل نمیشه چجوری واریزی نقدی بکنم از بانک؟

    ۲

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      چنانچه برای تکمیل “حساب نزد کارگزاری” به صورت حضوری به بانک مراجعه نموده و اقدام به پرداخت مبلغ مورد نظر کرده باشید، لازم است در سامانه معاملاتی آسا برای ثبت مشخصات فیش واریزی خود در تب “اعلامیه واریز وجه” بر روی آیکن “+” کلیک کرده و بعد از تکمیل فیلدهای مورد نظر و پیوست نمودن فیش واریزی، روی دکمه ذخیره کلیک نماید. به این ترتیب مشخصات فیش واریزی کاربر به کارگزاری ارسال و پس از بررسی به حساب شمامنظور می‌شود.

      ۱
  2. Meraj گفت:

    سلام
    آیا شارژ حساب کاربری با استفاده از کارت شخص دیگر امکان پذیر هست؟

    ۰

    بهترین جواب

    • agah8 گفت:

      سلام دوست عزیز
      طبق قوانین و مقررات مبارزه با پولشوئی، واریز وجه به حساب کارگزاری از کلیه روش های ممکن، می بایست توسط خود شخص انجام گیرد و وجه واریز شده تنها در حساب کاربری فرد واریز کننده قابل اعمال می باشد. به منظور رعایت قوانین و جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی لطفا در صورتیکه قصد تامین وجه حساب خود را دارید مبلغ مورد نظر را از حساب بانکی شخصی خود به حساب بانکی کارگزاری انتقال دهید .

      ۰
  3. حسین گفت:

    سلام
    من حساب بانکی که نزد کارگزاری آگاه موقع ثبت نام ثبت کردم بانک شهر است به نام خودم است

    آیا برای پرداخت شتابی باید حتما از همین کارت بانک شهرر پول پرداخت کنم؟ یا با هر کارت بانکی (پارسیان و ملت و....)که به نام من است میتوانم حسابم را شارژ کنم؟

    ۳

    بهترین جواب

    • agah8 گفت:

      سلام دوست عزیز
      شما میتوانید جهت پرداخت شتابی از هر کارت بانکی که به نام خود شما است پول به حساب معاملاتی واریز نمایید. شماره حسابی که موفع ثبت نام معرفی کردید جهت درخواست وجه شما می باشد .

      ۲
  4. حسین گفت:

    سلام اگه پول تو‌حساب بمونه و خرید انجام ندیم بهش سود میخوره ؟

    ۱

    بهترین جواب

  5. سینا گفت:

    سلام من چگونه میتونم از کارته خودم پول واریز کنم تو حساب بورسیم؟

    ۱

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      به منظور پرداخت شتابی به سامانه آنلاین، باید به منوی درخواست‌ها در سامانه معاملاتی خود مراجعه نموده و تب پرداخت شتابی را انتخاب کنید. سپس در صفحه بانکی که باز می‌شود اطلاعات کارت بانکی خود را به درستی وارد نمایید. پس از تایید پرداخت، واریز وجه به حساب آنلاین شما صورت گرفته است و چنانچه برای تکمیل “حساب نزد کارگزاری” به صورت حضوری به بانک مراجعه نموده و اقدام به پرداخت مبلغ مورد نظر کرده باشید، لازم است برای ثبت مشخصات فیش واریزی خود در تب “اعلامیه واریز وجه” بر روی آیکن “+” کلیک کرده و بعد از تکمیل فیلدهای مورد نظر و پیوست نمودن فیش واریزی، روی دکمه ذخیره کلیک نماید. به این ترتیب مشخصات فیش واریزی کاربر به کارگزاری ارسال و پس از بررسی به حساب شمامنظور می‌شود.

      ۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: