Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=37631

نحوه واریز وجه نقد برای خرید سهام در سامانه معاملاتی کارگزاری آگاه

با سلام
چطور باید به حساب کارگزاری وجه واریز کنم ؟شماره حساب من در قسمت منبع مالی نیست؛و وقتی سفارش خرید میزنم پیغام موجودی کافی نیست صادر میشود.
باتشکر

  • ۶۸پاسخ
  • ۵۱۶۳۰بازدید
پاسخ
اشتراک

۶۸پاسخ

68 پاسخ به “نحوه واریز وجه نقد برای خرید سهام در سامانه معاملاتی کارگزاری آگاه”

  1. jlvd گفت:

    با سلام
    بنده چند روزی هست میخوام حساب کارگزاریرو شاژ کنم از طرق پراخت شتابی این کارو میکنم بعد از ثبت پرداخت حساب شارژ نمیشه و بعد از نیم ساعت بانک وجهو به من برمیگردونه در سامانه کارگزاری هم میزنه ناموفق . در حالی که قبلا این کار به راحتی انجام میشد . دلیل این کار چیه؟

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      فعال شدن دسترسی به سامانه معاملاتی کمی زمانبر است و طبق اولویت ارسال می شود . در صورتی که دسترسی به سامانه معاملاتی برای شما فعال شود نام کاربری و کلمه عبور برای ورود به سامانه معاملات ارسال می شود و می توانید خرید و فروش خود را انجام دهید.

      ۱
  2. رضا گفت:

    سلام من میخام پرداخت شتابی انجام بدم میگه کاربر تستی ؟ چطور میشه حساب رو شارژ کرد
    من یکشنبه. کدبورسی از دفتر پیشخان و امروز کد باشگاه برام فعال شده توی سامانه آسا الان باید چکار کنم؟

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که در سامانه معاملاتی خود با پیام کاربر تستی مواجه شدید و موفق به پرداخت شتابی نشدید ، لطفا در ساعات اداری با شماره تلفن ۰۲۱۴۱۷۹۲۰۰۰ داخلی ۲ بخش آنلاین تماس حاصل فرمائید.

      ۱
  3. سجادی گفت:

    سلام.ببخشید پس از ثبت فیش واریزی به حساب کارگزاری، چقدر طول میکشه تا توسط کارگزاری بررسی بشه و مبلغ به دارایی فرد اضافه بشه که امکان معامله وجود داشته باشه؟

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      چنانچه سرمایه‌گذار برای تکمیل “حساب نزد کارگزاری” به صورت حضوری به بانک مراجعه نموده و اقدام به پرداخت مبلغ مورد نظر کرده باشد، لازم است برای ثبت مشخصات فیش واریزی خود در تب “اعلامیه واریز وجه” بر روی آیکن “+” کلیک کرده و بعد از تکمیل فیلدهای مورد نظر و پیوست نمودن فیش واریزی، روی دکمه ذخیره کلیک نماید. به این ترتیب مشخصات فیش واریزی کاربر به کارگزاری ارسال و پس از بررسی به حساب ایشان منظور می‌شود.
      در صورتی که از طریق فیش بانکی حساب معاملاتی خود را شارژ می نمائید توجه داشته باشید که حتما حساب به نام خود شما باشد و همان روزی که واریزی را انجام می دهید به حساب معاملاتی واریز می شود.

      ۳
  4. عزت اله گفت:

    راهنمایی کنید که چگونه پول به حساب کارگزاری واریز کنیم جهت خرید و فروش سهام

    ۲

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      به منظور پرداخت شتابی به سامانه آنلاین، باید به منوی درخواست‌ها در سامانه معاملاتی خود مراجعه نموده و تب پرداخت شتابی را انتخاب کنید. سپس در صفحه بانکی که باز می‌شود اطلاعات کارت بانکی خود را به درستی وارد نمایید. پس از تایید پرداخت، واریز وجه به حساب آنلاین شما صورت گرفته است و چنانچه برای تکمیل “حساب نزد کارگزاری” به صورت حضوری به بانک مراجعه نموده و اقدام به پرداخت مبلغ مورد نظر کرده باشید، لازم است برای ثبت مشخصات فیش واریزی خود در تب “اعلامیه واریز وجه” بر روی آیکن “+” کلیک کرده و بعد از تکمیل فیلدهای مورد نظر و پیوست نمودن فیش واریزی، روی دکمه ذخیره کلیک نماید. به این ترتیب مشخصات فیش واریزی کاربر به کارگزاری ارسال و پس از بررسی به حساب شمامنظور می‌شود. جهت آشنایی بیشتر به مطلب راهنمای نسخه وب نرم افزار معاملات برخط آسا مراجعه بفرمائید.

      ۰
  5. حسین گفت:

    سلام برای برداشت وجه از کارگزاری حالا چه سهام خریده باشیم و چه اینکه همون مبلغی که واریز کردیم.. که بخواهیم برداشت بزنیم از کدام قسمت باید اقدام کنیم؟

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در سامانه آنلاین، به منوی سمت راست مراجعه کنید. در منو گزینه "تقاضای وجه" را انتخاب کنید. بعد از زدن دکمه + سبزرنگ، تاریخ درخواست و مبلغ مدنظر را انتخاب نمایید.در صورتی که درخواست وجه را تا قبل از ساعت ۱۴ارسال بفرمائید پول فردای آن روز به حساب شما واریز خواهد شد . اما اگر بعد از ساعت ۱۴ درخواست وجه ارسال بفرمائید ۲ روز کاری طول می کشد تا پول به حساب شما واریز شود. بعد از ارسال تقاضای وجه، درصورتی که وضعیت درخواست شما در حالت "انجام شد" قرار گرفته باشد, زمان پرداخت وجه مورد نظر شما بین ۸:۳۰ صبح تا ۱۶:۳۰ متغیر است و به صورت خودکار به حساب شما واریز می گردد.

      ۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: