Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=37421

مدارک مورد نیاز و زمان احراز هویت غیرحضوری در کارگزاری آگاه

با سلام
جهت پیگیری زمان دریافت مدارک به سایت آگاه اکسپرس رفتم با متن زیر مواجه شدم،روز ۰۰؟
(کاربر گرامی;
طبق توافق صورت گرفته با شما، همکاران ما روز ۰۰ به آدرس … با مشتری هماهنگ میکند(۰۶/۰۷) به منظور احراز هویت و تکمیل فرایند ثبت نام، مراجعه خواهند کرد. به همراه داشتن مدارک زیر در زمان کدگیری الزامی است:
اصل شناسنامه و کپی از تمام صفحات آن
اصل کارت ملی و کپی پشت و روی آن
کپی مدرک تحصیلی)

  • ۹۷پاسخ
  • ۲۴۵۱۹۲بازدید
پاسخ
اشتراک

۹۷پاسخ

97 پاسخ به “مدارک مورد نیاز و زمان احراز هویت غیرحضوری در کارگزاری آگاه”

  1. رضا گفت:

    سلام،من شناسنامه ام را گم کرده ام در حال حاضر فقط کارت ملی قدیمی و رسید درخواست المثنی شناسنامه ام با مدرک تحصیلی رادارم،البته کپی شناسنامه هم دارم آیا میتوانم در احراز هویت شرکت کنم،با تشکر

    ۰

    بهترین جواب

  2. مریم گفت:

    سلام
    من از طریق نرم افزار سیگنال احراز هویت غیرحضوری سجام رو انجام دادم تایید شد و کد معاملاتی یا بورسی رو الان دارم. ولی کارگزار ندارم. ۱- چطور از کدی که دارم برای انتخاب کارگزاری آگاه استفاده کنم؟ ۲- مگه چند بار کد معاملاتی باید بگیریم که آگاه بازم میخواد براش ثبت نام کنیم؟ ۳- چرا برای ثبت نام در آگاه بازم باید احراز هویت شیم؟ اگه آگاه اطلاعات ثبت شده در سجام رو قبول داره پس چرا احراز هویتش رو قبول نداره؟

    ۱

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      جهت فعالیت در بازار بورس لازم است که کد بورسی دریافت نمائید و برای دریافت کد بورسی باید در سامانه سجام ثبت نام و احراز هویت شوید و هم در یکی از کارگزاری های مورد تائید بورس حساب معاملاتی داشته باشید. بنابراین به منظور انجام معاملات در کارگزاری آگاه در سایت آگاه اکسپرس ثبت نام و برای احراز هویت به دفتر پیشخوان طرف قرارداد با آگاه مراجعه بفرمائید که بعد از انجام این مراحل کد بورسی و حساب معاملاتی شما با ارسال نام کاربری و کلمه عبور فعال می شود.

      ۲
  3. الهام گفت:

    سلام من به صورت آنلاین برای پدر و مادرم کد معاملاتی گرفتم،ثبت نام در سجام و مرحله ی احراز هویت رو هم طی کردم، وقتی وارد سایت آگاه میشوم در مرحله ی احراز هویت نوشته شده، به چه نحوی میتوان به صورت آنلاین کار رو پیش برد؟

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      توجه داشته باشید که احراز هویت شامل احراز هویت سجام و احراز هویت آگاه است. در صورتی که احراز هویت سجام را انجام دهید،کد بورسی توسط سازمان بورس صادر می شود و بعد از انجام احراز هویت به صورت حضوری در دفاتر پیشخوان طرف قرارداد با آگاه کد بورسی و حساب معاملاتی شما با ارسال نام کاربری و کلمه عبور فعال می شود که البته فعال شدن دسترسی به سامانه معاملاتی زمان بر است.

      ۰
  4. امیرحسین گفت:

    سلام من دانشجوام هیچ مدرکی هم ندارم فقط یه کارت دانشجویی همین تکلیف من چیه چجوری باید احراز هویت بشم برای کارگزاری؟ چون نوشته شده مدرک تحصیلی نیازه من باید چیکار کنم میشه بگید؟ دانشگاه هم بخاطر شیوع کرونا اینجور گواهی های اشتغال به تحصیل یا رو نمیده شهرمم دوره اصلا دسترسی ندارم. ممنون میشم راهنماییم کنین

    ۱

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در حال حاضر با توجه ابلاغیه سازمان بورس مبنی بر حذف اخذ مدرک نیازی به ارائه مدرک تحصیلی برای دریافت کد بورسی نیست.

      ۰
  5. کاظمی گفت:

    با سلام
    من از طریق اگاه اکسپرس ثبتنام کردم و جهت احراز هویت هم رفتم دفتر پیشخوان و کدبورسی من هم اومده و یکساله فعالیت میکنم. اما سود نقدی مجمع شگویا که از طریق سجام واریز شد برای من نشده چه کار کنم؟

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      برای اطلاع از مبلغ و نحوه دریافت DPS هر شرکت پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار، می‌توانید اطلاعیه شرکت را در سایت codal.ir پیدا کنید و یا با امور سهام شرکت مربوطه ارتباط برقرار فرمائید.

      ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: