Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=37420

مهلت تسویه حساب اعتبارهای معاملاتی در کارگزاری آگاه

باسلام وخسته نباشید . ایا مهلت تسویه حساب اعتباری کارگزاریها شهریور هست ؟؟؟ چون دلیل افت بازار را این روزها به این دلیل میدونن .با تشکر

  • ۵پاسخ
  • ۸۰۴۱بازدید
پاسخ
اشتراک

۵پاسخ

5 پاسخ به “مهلت تسویه حساب اعتبارهای معاملاتی در کارگزاری آگاه”

  1. حسین رحیمی گفت:

    سلام در سایت آگاه ثبت نام کردم پیام داد جهت احراز هویت به دفاتر پیشخوان مراجعه شودآیا نیازی به ثبت نام در سامانه سجام هم جداگانه هست یا ثبت نام شده ام.

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که از طریق آگاه اکسپرس موفق به ثبت نام در سجام شوید ف کد ده رقمی بعد از یک الی دو روز برای شما ارسال می شود و در صورتی که کد ده رقمی ارسال نشد به این معنی است که ثبت نام شما در سامانه سجام انجام نشده است و برای ثبت نام به سامانه سجام مراجعه ، ثبت نام و کد ده رقمی را دریافت نمائید و به همراه کد ده رقمی و مدارک هویتی شناسنامه و کد ملی به دفاتر پیشخوان طرف قرارداد با آگاه مراجعه و احراز هویت آگاه و سجام را انجام دهید.

      ۰
  2. محمدرضا گفت:

    ببخشید نحوه تسویه کردن بسته اعتباری چگونه است یعنی اگه سهم رو بفروشیم دیگه نیازی نیست کار دیگه ای بکنیم و خود کارگزاری پول رو بر میداره؟؟؟

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز،
      در صورت رسیدن زمان تسویه بسته اعتباری، از مانده قابل معامله شما به صورت خودکار این فرآیند انجام خواهد شد وچنانچه مبلغ کافی در حساب معاملاتی خود نداشته باشید ، از طریق واریز وجه می توانید اعتبار در یافتی خود را تسویه کنید. همچنین می‌توانید سهام‌های خریداری شده با اعتبار را تا دو روز قبل اتمام بسته بفروشید و همان مبلغ اعتبار دریافتی در حساب شما موجود باشد و با آن معامله ای انجام ندهید.

      ۰
  3. Bashgah گفت:

    سلام دوست گرامی
    مهلت تسویه حساب اعتبار کارگزاری ها، بسته به قوانین هر کارگزاری متفاوت است. زمان تسویه اعتبارات کارگزاری آگاه، بر اساس اتمام مدت بسته است یعنی اگر شما در مردادماه یک بسته اعتباری ۳ماهه درخواست کنید زمان تسویه آن آبان ماه خواهد بود و اگر در همان تاریخ بسته اعتباری ۱۲ماهه را درخواست کنید زمان تسویه آن مردادماه سال آینده خواهد بود.

    با سپاس از همراهی شما

    ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: