Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=37421

مدارک مورد نیاز و زمان احراز هویت غیرحضوری در کارگزاری آگاه

با سلام
جهت پیگیری زمان دریافت مدارک به سایت آگاه اکسپرس رفتم با متن زیر مواجه شدم،روز ۰۰؟
(کاربر گرامی;
طبق توافق صورت گرفته با شما، همکاران ما روز ۰۰ به آدرس … با مشتری هماهنگ میکند(۰۶/۰۷) به منظور احراز هویت و تکمیل فرایند ثبت نام، مراجعه خواهند کرد. به همراه داشتن مدارک زیر در زمان کدگیری الزامی است:
اصل شناسنامه و کپی از تمام صفحات آن
اصل کارت ملی و کپی پشت و روی آن
کپی مدرک تحصیلی)

  • ۹۷پاسخ
  • ۲۴۵۱۹۱بازدید
پاسخ
اشتراک

۹۷پاسخ

97 پاسخ به “مدارک مورد نیاز و زمان احراز هویت غیرحضوری در کارگزاری آگاه”

  1. سمیرا گفت:

    سلام من به صورت غیر حضوری اهراز هویت رو انجام دادم کد بورسی هم واسم اومد و در asa trader هم ثبت نام کردم اما کاربر ازمایشی هستم و خرید نمیتونم داشته باشم میشه راهنمایی کنین
    ضمن اینکه میگه با در دست داشتن مدارک برین دفاتر پیشخوان ....

    ۲

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که احراز هویت آگاه را در دفاتر پیشخوان انجام دهید کد بورسی و دسترسی به سامانه معاملاتی برای شما با ارسال نام کاربری و کلمه عبور فعال می شود.

      ۰
  2. مجتبی گفت:

    آیا میشود برای کودک دوساله معاملات آنلاین انجام داد؟؟پدرش که کد بورسی دارد میتواند این کار را برای او انجام دهد؟؟

    ۱

    بهترین جواب

    • agah8 گفت:

      سلام دوست عزیز
      برای دریافت کد بورسی شما ابتدا باید در سامانه آگاه اکسپرس و سجام ثبت نام کنید . پس از ۱ الی ۲ روز کد ۱۰ رقمی سجام برای شما ارسال میشود.
      سپس بعد از آن باید برای احراز هویت آگاه و سجام به صورت حضوری توسط ولی فرزند با به همرا داشتن مدارک هویتی خود و فرزند و کد ۱۰ رقمی سجام و شماره حساب به نام فرزند و شماره شبا و شماره تلفن همراه جداگانه در یکی از دفاتر پیشخوان طرف قرارداد با آگاه اقدام نماید .
      افراد زیر ۱۸ سال که ولی، وصی، یا قیم ایشان متقاضی دریافت دسترسی معاملات آنلاین میباشد، میتوانند با امضای تعهدنامه( توسط ولی ، وصی یا قیم) به صورت حضوری در دفاتر پیشخوان طرف قرارداد با آگاه, اقدام به دریافت این دسترسی نماید.
      این تعهد نامه حتما باید توسط ولی قانونی امضا گردد.

      ۰
  3. Hmd گفت:

    سلام من در سایت سجام ثبت نام کردم کد ده رقمی برام اومد از طریق آپ سیگنال احراز هویت کردم کد معاملاتی هم برام اومده الان باید چیکار کنم؟؟

    ۳

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      درصورتی که در آگاه اکسپرس ثبت نام نموده اید ، لازم است که احراز هویت آگاه را در دفاتر پیشخوان انجام دهید تا قادر به دسترسی به سامانه معاملاتی آسا شوید .

      ۱
  4. امین گفت:

    سلام، روزتون بخیر
    من دیشب تو سایت آگاه اکسپرس ثبت نام کردم و هنوز کد تایید سامانه سجام برام نیومده تا برم احراز هویت انجام بدم.. میشه بگید چقدر طول میکشه تا کد پیگیری ۱۰ رقمی برام ارسال بشه. ممنونم

    ۱

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که بعد از گذشت یک الی دو روز از ثبت نام در آگاه اکسپرس کد ده رقمی سجام دریافت نفرمودین ، لازم است که در سامانه سجام ثبت نام و کد ده رقمی را دریافت نمائیدو برای احراز هویت آگاه اکسپرس و سجام به دفاتر پیشخوان طرف قرارداد با آگاه مراجعه بفرمائید. بعد از انجام این مراحل کد بورسی صادر و نام کاربری و کلمه عبور برای ورود به سامانه معاملاتی آسا برای شما ارسال می شود.

      ۲
  5. الهه گفت:

    با سلام- من ثبت نام سجام را از طریق آگاه انجام دادم و کد ۱۰ رقمی اومده برام.. فقط موندم برا احراز هویت ... مگر قرار بر احراز هویت غیرحضوری نبود ؟
    و اگه امکانش هست لطفا هزینه احراز هویت سجام و آگاه را بفرمایید

    ۳

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در حال حاضر احراز هویت به صورت حضوری انجام می شود.
      هزینه احراز هویت آگاه ۱۶/۳۰۰ تومان و احراز هویت سجام ۱۱/۱۰۰ تومان و پرینت قرارداد ۵۰۰۰ تومان برای قرارداد و ثبت نام اولیه ۳۰/۰۰۰ تومان است.

      ۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: