Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=68715

صندوق دارا یکم

با سلام من روز شنبه صندوق دارا یکم را خریدم الان دو روز میشه که پول کسر شده ولی در لیست سفارشات فعالم باقی مانده خواستم بپرسم که چ زمانی وارد سبد سهامم میشه؟

  • ۱۰پاسخ
  • ۸۲۷۲بازدید
پاسخ
اشتراک

۱۰پاسخ

10 پاسخ به “صندوق دارا یکم”

  1. فتوتی گفت:

    با سلام و احترام. پیش از افتتاح حساب در کارگزاری آگاه و دریافت کدبورسی از طریق سامانه بام و حساب بانک ملی خودم برای دخترم صندوق دارا یکم خریداری کردم و شماره پیگیری هم دارم. در فاصله زمانی بعد از آن ایشان دارای شماره حساب بانک ملی، کد بورسی و حساب فعال در کارگزاری شده. بعد از تعیین تکلیف میزان سهام تخصیصی به هر فرد، سهام ایشون هم خودکار در پرتفوی آگاهش وارد می شه یا باید درخواستی بدم؟ سپاس.

    ۱

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که از طریق بانک و اپلیکیشن صندوق دارا یکم را خریداری نموده باشید و تمایل دارید به سبد دارایی های حساب معاملاتی خود قابل مشاهده باشد لازم است که در سامانه معاملاتی خود تغییر کارگزار ناظر را اعمال بفرمائید و در صورتی که از طریق سامانه معاملاتی خود اقدام به خرید صندوق دارا یکم نموده اید نیازی به اقدام از جانب شما نیست و بعد از تخصیص سهام مورد نظر به هر کد سهامداری و کسر مبلغ آن ، مابقی وجه از حالت مسدودی خارج می شود و صندوق دارا یکم به سبد دارایی های حساب معاملاتی شما افزوده می شود.

      ۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: