Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=68715

صندوق دارا یکم

با سلام من روز شنبه صندوق دارا یکم را خریدم الان دو روز میشه که پول کسر شده ولی در لیست سفارشات فعالم باقی مانده خواستم بپرسم که چ زمانی وارد سبد سهامم میشه؟

  • ۱۰پاسخ
  • ۸۲۶۸بازدید
پاسخ
اشتراک

۱۰پاسخ

10 پاسخ به “صندوق دارا یکم”

  1. غلام حسین گفت:

    سلام من دارایکم را در کارگزاری. آگاه خریدم ودر قسمت. سفارشات به نمایش در می اید وخرید هم. زده
    یعنی. خریده. شده. یا. نه تشکر

    ۲

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که سفارش خود را به درستی ثبت نموده باشید تا اتمام مهلت تخصیص سهام دارا یکم توسط شرکت سپرده گذاری تکمیل شود صبر بفرمائید.

      ۰
  2. محمد گفت:

    سلام. من مبلغ ۱میلیون و ۵۰۰ هزار تومن دارا یکم سفارش دادم ولی از فرداش دیدم مجموع داراییم که تقریبا ۱ملیون و ۸۰۰ هزار تومن بود ازم کسر شده. فعلا هم دارا یکم به پورتفوی اضافه نشده

    ۱

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      بعد از تأئید شرکت سپرده گذاری مرکزی و بورس و تخصیص سهام ها به هر کد بورسی و کسر مبالغ ، سهام ها به سبد دارایی شما افزدوه می شود.

      ۰
  3. محمد گفت:

    سلام و وقت بخیر.
    بنده دوبار بابت خرید صندوق دارایکم از حسابم پول کسرشد یعنی ۴ میلیون تومن، اما فقط ۲ میلیون مسدودی غیر وکالتی نشان می دهد. نکته دیگر آنکه، هنوز سهام خریداری شده در حسابم ننشسته است. لطفا راهنمایی کنید.

    ۱

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که ۲ بار سفارش خرید صندوق دارا یکم را ثبت نموده اید ، یکی از این دو سفارش خریداری می شود البته در صورتی که به درستی ثبت نموده باشید و نکته دوم اینکه پول شما به میلغ ۴ میلیون تومان مسدودی غیروکالتی می شود و بعد از تأئید شرکت سپرده گذاری مرکزی و سازمان بورس و تخصیص تعداد سهام ، وجه مورد نظر از حساب معاملاتی شما کسر و سهام به سبد دارایی شما افزوده و مابقی وجه از حالت مسدودی خارج شده و به حساب معاملاتی شما برگشت داده می شود.

      ۱
  4. Agah7 گفت:

    سلام دوست عزیز،
    درنظر داشته باشید که معاملات انجام شده در سامانه کمی با تاخیر به نمایش در می آید، به منظور کسب اطمینان از صبت شدن دارایی خود در پرتفوی بورسی، در ساعات اداری با شماره ۹۱۰۰۴۰۰۴ داخلی خدمات آنلاین تماس حاصل نمایید.

    ۲
  5. صدرا گفت:

    بعد از اتمام مهلت پذیره‌نویسی، حداکثر طی ۵ روز کاری، درخواست‌های ثبت‌شده، تجمیع شده و پس از پالایش اطلاعات، به هر کد ملی حداکثر به میزان ۲۰۰ واحد سرمایه‌گذاری اختصاص خواهد یافت. درصورتی‌که مجموع ارزش ریالی درخواست‌های خرید بیش از ارزش سهام مدنظر جهت انتقال به صندوق باشد، واحدهای صندوق به روش تسهیم‌به‌نسبت به متقاضیان تخصیص می‌یابد.

    ۲

    بهترین جواب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: