Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=44133

مشکل ذخیره نشدن تحلیل‌ها روی نمودار در بخش تکنیکال

با سلام و احترام. بنده این مشکل رو با کارگزاری هم مطرح کردم و البته، هنوز تغییر رو در سیستم تحلیل تکنیکال ندیدیم: بعد از هر بار انجام تحلیل، با خروج از بخش تحلیل تکنیکال و یا خروج از سایت، همه تحلیل ها حذف میشه! این مشکل بسیار بسیار بزرگی هست! بنده تدریس میکنم و با شعبه زنجان (آقای حبیبی) این مشکل رو مطرح کرده بودم که همین ایراد باعث شده، در کلاسها، کنار متاتریدر، به جای پلتفرم آگاه، از سیستم رهاورد ۳۶۵ استفاده کنم!!! این ضعف بسیار بزرگی هست که به عنوان همکار شما، مجبورم دوستان حاضر در کلاس رو، به عضویت در رهاورد تشویق کنم!! البته عرض کنم، برای سایت تریدینگ ویو، پیام دادم و در پاسخ اعلام شد، امکان سیو خودکار وجود داره! و حتی زمان ذخیره خودکار هم قابل تنظیم هست که هر چند ثانیه، یکبار به صورت خودکار، نمودار با تمامی تحلیلها، ذخیره بشه! لطفا اصلاح بفرمایید تا مجبور نباشیم به جای کار با آگاه، از سایت های دیگر با همین پلتفرم تریدینگ ویو، استفاده کنیم .

با تشکر سید بهروز حسینی

  • ۱۶پاسخ
  • ۱۲۶۵۴بازدید
پاسخ
اشتراک

۱۶پاسخ

16 پاسخ به “مشکل ذخیره نشدن تحلیل‌ها روی نمودار در بخش تکنیکال”

  1. حسن گفت:

    سلام وقت بخیر
    قسمت بالای صفحه ترندینگ ویو روی شکل ابر کلیک کنید و گزینه autosaveرو فعال کنید مشکل حل میشه.

    ۱

    بهترین جواب

  2. شاهپور گفت:

    توی تریدینگ ویو باید برای رفع شدن این مشکل روی اون علامت که مثل ابر هستش بالای برنامه بزنید بعد از شما میخواد که یک بار ورود کنید با جیمیل و رمز عبوری که برنامه رو از اول باهاش راه اندازی کرده بودین.

    ۰

    بهترین جواب

  3. امین گفت:

    سلام وقت بخیر،من برا استفاده از اندیکاتور های تریدینگ ویو مشکل دارم،فقط سه تا اندیکاتور میتونم رو هر نمودار انتخاب کنم.هر کدام از اندیکاتور ها را که انتخاب میکنم،ارور میده که
    روند پنهان و فرصت های تجاری را با حداکثر ۲۵شاخص را در هر نمودار آشکار کنید،فقط در برنامه های ارتقاء یافته ما،شما فقط قادر به استفاده از ۳اندیکاتور هستید.

    ۰

    بهترین جواب

  4. رضا گفت:

    تا جایی که من می دونم باید اشتراک ماهانه و یا سالانه سایت را بخرید بعد به همه امکانات سایت دسترسی داشته باشید. امکان ذخیره تمام اندیکاتورها و تحلیل ها روی چارت هم شامل اش می شود.

    ۰

    بهترین جواب

  5. مهدی گفت:

    یافتم مشکل را.کنترل اس را یه مرتبه استفاده کنید و یه نمودار ذخیره کنید من بعد همش خودکار ذخیره میشه

    ۱

    بهترین جواب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: