Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=44133

مشکل ذخیره نشدن تحلیل‌ها روی نمودار در بخش تکنیکال

با سلام و احترام. بنده این مشکل رو با کارگزاری هم مطرح کردم و البته، هنوز تغییر رو در سیستم تحلیل تکنیکال ندیدیم: بعد از هر بار انجام تحلیل، با خروج از بخش تحلیل تکنیکال و یا خروج از سایت، همه تحلیل ها حذف میشه! این مشکل بسیار بسیار بزرگی هست! بنده تدریس میکنم و با شعبه زنجان (آقای حبیبی) این مشکل رو مطرح کرده بودم که همین ایراد باعث شده، در کلاسها، کنار متاتریدر، به جای پلتفرم آگاه، از سیستم رهاورد ۳۶۵ استفاده کنم!!! این ضعف بسیار بزرگی هست که به عنوان همکار شما، مجبورم دوستان حاضر در کلاس رو، به عضویت در رهاورد تشویق کنم!! البته عرض کنم، برای سایت تریدینگ ویو، پیام دادم و در پاسخ اعلام شد، امکان سیو خودکار وجود داره! و حتی زمان ذخیره خودکار هم قابل تنظیم هست که هر چند ثانیه، یکبار به صورت خودکار، نمودار با تمامی تحلیلها، ذخیره بشه! لطفا اصلاح بفرمایید تا مجبور نباشیم به جای کار با آگاه، از سایت های دیگر با همین پلتفرم تریدینگ ویو، استفاده کنیم .

با تشکر سید بهروز حسینی

  • ۱۶پاسخ
  • ۱۲۶۵۳بازدید
پاسخ
اشتراک

۱۶پاسخ

16 پاسخ به “مشکل ذخیره نشدن تحلیل‌ها روی نمودار در بخش تکنیکال”

  1. ساناز گفت:

    واقعا مشکل بزرگیه ... هر بار باید بری بگردی دنبال چارت هایی ک ذخیره کردی
    حدقل ی صفحه بذارید چارت هایی ک ذخیره کردیم اونجا سیو شه
    من چارتی ک ۱ هفته قبل ذخیره کردم و براش اسم گذاشتم تا گم نشه رو باید تو حافظه چارت هایی که قبلا باز کردم برم بگردم پیدا کنم در صورتی که تو این یک هفته کلی صفحه دیگه باز کردم و باید از بین همه اینا بگردم تا ...... چرا خب
    اگه چیزی هست ک من بلد نیستم بهم بگید لطفا :))))))))

    ۰

    بهترین جواب

    • کارشناس 1942 گفت:

      سلام دوست عزیز، در صورتی که قصد ذخیره template برای نمادهای بعدی خود را دارید، پس از ذخیره نمودار، از قسمت بارگذاری (نماد ابر) تحلیل خود را بازیابی کرده و از قسمت جستجوی نماد، نماد جدید را انتخاب کنید. پس از انتخاب نماد جدید، از قسمت راست بالای صفحه، نام نماد جدید را انتخاب کرده و ذخیره کنید. به عبارتی تحلیل قبلی شما بستری برای نماد جدید است که می‌بایست تنها نام جدید را انتخاب نموده و ذخیره کنید.

      ۰
  2. علیزاده گفت:

    مشکل اینجاست که گزینه های ذخیره و بارگذاری کار نمی کند

    ۰

    بهترین جواب

  3. Reyhaneh گفت:

    ذخیره کردن نمودار تحلیل تکنیکال به چه نحوی میباشد؟

    ۰

    بهترین جواب

    • کارشناس 2232 گفت:

      اسلام دوست عزیز
      در صورتی‌که قصد ذخیره ی template برای نمادهای بعدی خود را دارید، پس از ذخیره نمودار، از قسمت بارگذاری ( نماد ابر ) تحلیل خود را بازیابی کرده و از قسمت جست جوی نماد، نماد جدید را انتخاب نمایید. پس از انتخاب نماد جدید از قسمت سمت راست بالای صفحه، نام نماد جدید را انتخاب و ذخیره نمایید. به‌عبارتی تحلیل قبلی شما بستری برای نماد جدید می‌باشد که می‌بایست تنها نام جدید را انتخاب نموده و ذخیره نمایید. درصورت داشتن مشکل در نحوه ذخیره کردن وبارگزاری لطفا باشماره ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴تماس حاصل فرمایید.

      ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: