Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=44133

مشکل ذخیره نشدن تحلیل‌ها روی نمودار در بخش تکنیکال

با سلام و احترام. بنده این مشکل رو با کارگزاری هم مطرح کردم و البته، هنوز تغییر رو در سیستم تحلیل تکنیکال ندیدیم: بعد از هر بار انجام تحلیل، با خروج از بخش تحلیل تکنیکال و یا خروج از سایت، همه تحلیل ها حذف میشه! این مشکل بسیار بسیار بزرگی هست! بنده تدریس میکنم و با شعبه زنجان (آقای حبیبی) این مشکل رو مطرح کرده بودم که همین ایراد باعث شده، در کلاسها، کنار متاتریدر، به جای پلتفرم آگاه، از سیستم رهاورد ۳۶۵ استفاده کنم!!! این ضعف بسیار بزرگی هست که به عنوان همکار شما، مجبورم دوستان حاضر در کلاس رو، به عضویت در رهاورد تشویق کنم!! البته عرض کنم، برای سایت تریدینگ ویو، پیام دادم و در پاسخ اعلام شد، امکان سیو خودکار وجود داره! و حتی زمان ذخیره خودکار هم قابل تنظیم هست که هر چند ثانیه، یکبار به صورت خودکار، نمودار با تمامی تحلیلها، ذخیره بشه! لطفا اصلاح بفرمایید تا مجبور نباشیم به جای کار با آگاه، از سایت های دیگر با همین پلتفرم تریدینگ ویو، استفاده کنیم .

با تشکر سید بهروز حسینی

  • ۱۶پاسخ
  • ۱۲۶۴۰بازدید
پاسخ
اشتراک

۱۶پاسخ

16 پاسخ به “مشکل ذخیره نشدن تحلیل‌ها روی نمودار در بخش تکنیکال”

  1. مسعود گفت:

    دقیقا درد ست میفرمائید هر تحلیلی و گراف و خطوط حمایت و مقاومتی کشیده شود بعد از بستن برنامه و ورود مجدد به یکباره همگی از بین می رود که این خود در امور سهامداری یک نوع فاجعه محسوب می شود

    ۲۵

    بهترین جواب

  2. بهرام گفت:

    دقیقا این مشکل رو من هم دارم از انواع مرورگر ها هم استفاده کردم ولی مشکل حل نشد و با هر بار refresh کردن کل تحلیل ها پاک میشه انگار صلا جایی وجود نداره که در اونجا ذخیره بشه. اگه با این مشکل برخورد داشتین راهنمایی کنین.

    ۱۹

    بهترین جواب

  3. سینگال بورس2020 گفت:

    نمودارتون رو که ذخیره کنید همراه بااندیکاتورها ذخیره بعداز بازکردن میتونید نماد دیگه سرچ کنید به همین راحتی

    ۲

    بهترین جواب

  4. متین بیرجندی راد گفت:

    سلام علیکم

    نکته اینجاست که در صورت تمایل به بارگزاری مجدد نمودارهای ذخیره شده و استفاده برای بررسی سایر نمادها می بایست که ابتدا یکی از نمودارهای ذخیره شده را فراخوانی کنید و سپس با استفاده از کومبوباکس بالای سمت چپ صفحه نماد مورد نظر را بیابید.

    موفق باشید

    ۲

    بهترین جواب

  5. سجاد گفت:

    سلام
    در بالا سمت راست دو دکمه وجود دارد که می توانید نمودار را ذخیره یا نمودارهای قبلی را بارگذاری کنید

    ۱۶

    بهترین جواب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: