نحوه دریافت اعتبار معاملاتی از سایت بآشگاه

  • تاریخ درج ۱۸ مهر ۱۳۹۵
  • تاریخ ویرایش ۱۳ تیر ۱۴۰۲
  • ۴۸ نظر
  • ۲۲۰۸۹ مشاهده

در این ویدیو از مجموعه ویدیوهای آموزشی سایت باشگاه مشتریان کارگزاری آگاه با نحوه دریافت بسته‌های اعتباری از بآشگاه مشتریان کارگزاری آگاه آشنا خواهید شد.

 

 

 

48 پاسخ به “نحوه دریافت اعتبار معاملاتی از سایت بآشگاه”

  1. وحدانی گفت:

    سلام،،من تقاضای دومیلیون تومن اعتبارکردم ردشده،میشه دلیلش بفرمائید؟
    آیا دارایی من نزدکارگزاری کمترازاین مبلغ است؟یاتابحال اعتباری گرفتم وتسویه نشده؟واقعا تعجب اوره،دوتومن راردکردین درحالیکه ۱۰برابرش رانزدکارگزاری سهم دارم،،

    ۰
    • کارشناس 1124 گفت:

      سلام دوست عزیز. این موضوع نیاز به بررسی دارد. برای بررسی موضوع لطفا با همکاران ما درکارگزاری با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ تماس بگیرید و یا تیکت پشتیبانی ارسال کنید.
      جهت ارسال تیکت پشتیبانی به یکی از روش های زیر می تونید اقدام کنید:
      از طریق سیستم کامپیوتری: به سایت online.agah.com مراجعه نموده و در قسمت ویجت های سمت چپ گزینه ی ثبت تیکت پشتیبانی را نتخاب کنید.
      از طریق اپلیکیشن: گزینه «بیشتر» را انتخاب نموده در قسمت «تیکت پشتیبانی» علامت مثبت را انتخاب کنید.
      دقت داشته باشید درصورتی که از طریق مرورگر تلفن همراه خود به آدرس سایت online.agah.com مراجعه می کنید، بایستی تلفن همراه خود را به فرمت سایت مخصوص رایانه (Desktop site) تغییر دهید.

      ۰
  2. مهدی طوسی گفت:

    با سلام کوپن{ قرعه‌کشی چیست: کوپن قرعه کشی لینک یا کارتی است که حاوی شماره یا کد قرعه‌کشی بوده و امکان شرکت در قرعه کشی را برای دارنده آن فراهم می‌کند}.این کوپن را از کجا به دست آورم

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که هر روز به مدت ده روز لاگین نمائید ، کوپن قرعه کشی برای شما ارسال می شود.برای شرکت در قرعه کشی در بآشگاه ، به بخش گزارش ، قرعه کشی مراجعه و در قرعه کشی شرکت نمائید. در صورتی که کوپن قرعه کشی برای شما ارسال شود تا دو روز مهلت و اعتبار دارد بعد از این دو روز منقضی شده و نمی توانید شرکت فرمائید.

      ۰
  3. مهدی طوسی گفت:

    با درود برایم این پیام آمده این مشتری دارای بیش از ۳ بار تخلف اعتباری می باشد. لطفا این مشکل مرا حل نمایید الان چه باید بکنم یک پیشهناد دارم مدت وام واعتبار را ۳۳ روز کنید که مشکلات پیش نیاید ممنون

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که برای تسویه اعتبار بیش از سه بار تخلف نمائید ، قادر به دریافت اعتبار نخواهید شد.جهت پیگیری لطفا در سامانه معاملاتی آنلاین تیکت ثبت فرمائید.

      ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید:

1 3 4 5