قله‌های باشگاه مشتریان کارگزاری آگاه

  • ۱۷ بهمن ۱۴۰۱
  • ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
  • ۰ نظر
  • ۶۲۷ مشاهده

در این ویدیو اطلاعاتی را در رابطه با سطوح یا قله‌های بآشگاه مشتریان آگاه در اختیار شما قرار می‌دهیم.

قله‌های بآشگاه در اصل به سطوح مختلفی گفته می‌شود که از سطح کاربر تا سطح ۱۵ در سایت بآشگاه تعریف شده‌‌ است. کاربران و مشتریان بآشگاه می‌توانند با کسب امتیازهای بیشتر در حساب کاربری خود، به قله‌های بالاتر صعود کنند. هر کدام از این قله‌ها دارای تخفیف‌ها و تسهیلات متنوعی هستند و با افزایش سطح باشگاه، میزان این تخفیف‌ها هم بیشتر می‌شود. به عبارت بهتر، یک فرد در زمان عضویت، در سطح کاربر قرار می‌گیرد و برای صعود به سطح بالاتر یا قله اول، باید ۱۰۰۰ امتیاز به دست بیاورد.وقتی شخص به سطح ۱ یا قله بیستون رسید، می‌تواند از تسهیلات و تخفیف‌هایی که در نظر گرفته شده، استفاده کند. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه امتیاز باشگاه و نحوه جمع‌آوری آن به ویدئوهای قبلی ما مراجعه کنید. مزایای عضویت در باشگاه مشتریان آگاه شامل، ۸ درصد تخفیف کارمزد معاملات در بازار بورس و بازار آتی / ۲۰ درصد تخفیف خرید بسته‌های همفکران و ۲۰ درصد تخفیف برای شرکت‌ در دوره‌های آموزشی آگاه است.

لازم به ذکر است که این تخفیف‌ها، تنها برای سطح ۱ در نظر گرفته شده است. در حال حاظر ۱۵ سطح یا قله وجود دارد. شما می‌توانید با کسب امتیاز بیشتر به سطوح بالاتر با تخفیف‌‌های بیشتر صعود کنید.

به این نکته هم توجه کنید که روند صعود از سطح کاربر تا سطح ۱۰ یعنی قله دماوند به یک شکل است و شما می‌توانید با افزایش امتیاز به سطح بعدی دست پیدا کنید. اما سطح ۱۱ تا ۱۵، مختص مشتریانی است که به سطح ۱۰ رسیده باشند. به عبارت ساده‌تر، تمام مزایا و تسهیلات ۱۰ سطح اول ثابت هستند و تا زمانی که در یک سطح قرار دارید، می‌توانید از مزایای آن استفاده کنید. اما افرادی که به سطح ۱۰ رسیده‌اند، می‌توانند با صرف امتیاز‌های مازاد بآشگاه، سفری سه ماهه به قله‌های ۱۱ تا ۱۵ داشته باشند. جالب است بدانید که مقدار تخفیف کارمزد از سطح ۱۱ تا ۱۵ و به ازای هر سطح، دو درصد بیشتر می‌شود تا اینکه در سطح ۱۵ یا اورست، شما می‌توانید از نهایت تخفیف کارمزد معاملات آگاه یعنی ۲۵ درصد، استفاده کنید.

افرادی که به نوعی بلیط سفر سه ماهه به یکی از این ۵ قله را می‌گیرند، باید بدانند که مزایای این سطوح دائمی نیست و بعد از سه ماه به سطح ۱۰ باز می‌گردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: