نحوه دریافت اعتبار معاملاتی از سایت بآشگاه

  • تاریخ درج ۱۸ مهر ۱۳۹۵
  • تاریخ ویرایش ۱۳ تیر ۱۴۰۲
  • ۴۸ نظر
  • ۲۲۱۰۶ مشاهده

در این ویدیو از مجموعه ویدیوهای آموزشی سایت باشگاه مشتریان کارگزاری آگاه با نحوه دریافت بسته‌های اعتباری از بآشگاه مشتریان کارگزاری آگاه آشنا خواهید شد.

 

 

 

48 پاسخ به “نحوه دریافت اعتبار معاملاتی از سایت بآشگاه”

  1. طاهر گفت:

    سلام
    اگر بخوایم اعتبار یک ماهه رو تمدید کنیم لازمه اول تسویه کنیم؟یا همون بسته بدون تسویه شدن ب مدت یک ماه دیگه تمدید میشه؟

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      جهت دریافت بسته جدید لازم است بسته اول را به صورت کامل تسیه نمائید و بعد می توانید بسته جدید را دریافت نمائید .به صورت کلی روش های تسویه اعتبار:
      ۱- اگر مشتری قصد دارد از محل فروش سهام، اعتبار خود را تسویه نماید، لازم است که دو روز کاری قبل از پایان مهلت بسته، نسبت به تسویه آن اقدام کند.
      ۲- اگر مشتری قصد دارد از محل فروش اوراق مشارکت، اعتبار خود را تسویه نماید، لازم است که یک روز کاری پیش از پایان مهلت بسته، نسبت به تسویه آن اقدام کند.
      ۳- چنانچه مشتری قصد تمدید اعتبار خود را دارد، به شرط وجود ریال کافی در بآشگاه با همان شرایط بسته قبلی، می‌تواند به گزارش اعتبارات مراجعه نموده و در گزارش مذکور، بسته مورد نظر را تمدید کند. شایان ذکر است که گزینه “تمدید” تا یک روز قبل از تاریخ سررسید فعال است.
      ۴- چنانچه مشتری قصد تمدید اعتبار خود را داشته باشد ولی شرایط خرید همان بسته را نداشته باشد، می تواند بسته یا بسته‌های دیگری را خریداری نموده و تاریخ اعمال آن را یک روز پس از تاریخ سررسید اعتبار قبلی انتخاب کند ولی باید در نظر داشته باشد که ارزش بسته یا بسته های خریداری شده کمتر از ارزش بسته قبلی نباشد.

      ۰
  2. سجاد احمدی گفت:

    با سلام
    انتقال اعتبار انجام میدیم ولی رد درخواست میده

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      برای رصد وضعیت بسته (پذیرش یا رد آن)،لغو، تمدید یا علت رد بسته اعتباری می توانید در تب گزارش به گزارش اعتبارات مراجعه کرده و از وضعیت بسته‌های اعتباری خود مطلع شده و در صورت نیاز پیگیری نمایید.

      ۰
  3. مهدیه گفت:

    سلام
    من می خواستم درخواست وام قرض الحسنه ۱۰ میلیون شش ماهه بدم که اشتباهی در خواست ۲۰ میلیون سه ماهه دادم. برای لغوش چکار باید بکنم؟

    ۰
    • agah8 گفت:

      سلام دوست عزیز
      اگر پیش از زمان ارسال درخواست به واحد اعتبارات، از درخواست خود منصرف شوید، می‌توانید با استفاده از گزینه لغو (در بخش گزارش اعتبارات) آن را لغو نمایید. بدیهی است پس از لغو وام قرض الحسنه، ارزش دریافت آن مجدداً به حساب بآشگاه شما عودت داده خواهد شد، اگر درخواست شما برای واحد اعتبارات ارسال شده باشد، امکان لغو وام وجود ندارد.

      ۰
  4. آگاه گفت:

    سلام تخلف اعتباری چطوری برداشته میشه چون من دارای تخلف اعتباری هستم و درخواستم رد میشه

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      جهت پیگیری برای رفع تخلف اعتبار لطفا در ساعات اداری با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ داخلی ۲ بخش پذیرش آنلاین تماس حاصل فرمائید.

      ۰
  5. حسام گفت:

    باسلام
    آیا به هنگام دریافت اعتبار به عنوان تضمین؛ سهم یا سهمایی از پرتفو فریز شده و اجازه فروش ندارم؟

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      شما می توانید سهام هایی که فریز شده اند را با سهامی های دیگری جابه جا نمائید.جهت پیگیری لطفا در ساعات اداری با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ داخلی ۲ بخش پذیرش آنلاین تماس حاصل فرمائید.

      ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: