آموزش بورس در مریوان

  • تاریخ درج ۲۵ بهمن ۱۳۹۹
  • تاریخ ویرایش ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
  • ۰ نظر
  • ۷۷۴ مشاهده
آموزش بورس مریوان

بازار بورس و اوراق بهادار در سال‌های اخیر از محبوبیت بالایی برخوردار شده است؛ و تعداد زیادی از افراد، با سطوح دانش متفاوت و از اقشار مختلف به این بازار پیوسته‌اند. یکی از دغدغه‌هایی که معمولا ذهن تازه‌واردان به بازار بورس را به خود مشغول می‌کند، فراگیری تکنیک‌های مربوط به انجام معامله در این بازار است.

از طرفی بسیاری از افراد هستند که مدتیست در این بازار فعالیت می‌کنند، اما سرمایه‌گذاری خود را تنها بر مبنای دریافت سیگنال و مشاوره از دیگران انجام داده‌اند؛ اگرچه ممکن است با این روش سرمایه‌گذاری، سودی هم کسب کرده باشند، اما در نهایت عدم شناخت بازار و ناتوانی در درک اتفاقات آن، موجب سردرگمی در زمان نوسانات بالا و بعضا تصمیمات عجولانه و نادرست برای ایشان می‌شود. در واقع این افراد گروه دیگری هستند که دغدغه آموزش بازار بورس و فراگیری تکنیک‌های آن را دارند.

 

فهرست مطالب

اگرچه در این روزها مقالات و فیلم‌های آموزشی، کتب تخصصی و حتی کانال‌های فراوانی برای آموزش ورود به بورس وجود دارد، اما طبقه‌بندی نشدن آنها موردیست که افراد را ترغیب به شرکت در کلاس‌های آموزشی می‌کند. حتی در بسیاری مواقع مطالب به صورت طبقه‌بندی شده توسط کارشناسان این حوزه ارائه می‌گردد اما در واقع کاربر نمی‌داند که باید از کجا شروع کند. بنابراین در این زمان لزوم برگزاری کلاس‌های آموزشی بیشتر از هر وقت دیگری حس می‌شود.

در همین راستا، کارگزاری آگاه، که یکی از قدیمی‌ترین و شناخته شده‌ترین کارگزاری‌ها در کشور است، اقدام به برگزاری دوره‌های آموزش بورس به صورت حضوری و مجازی کرده است. این کلاس‌ها در سه سطح پایه، مقدماتی و پیشرفته در تمامی شهرها و با توجه به نیاز کاربران برگزار می‌شود.

شهرستان مریوان در استان کردستان یکی از نقاطی است که در مدت اخیر حجم زیادی از ورود به بازار بورس را تجربه کرده است، به همین دلیل کارگزاری آگاه در کنار ارائه خدمات مختلف مانند: دریافت کد بورسی رایگان و ارائه تخفیفات ویژه، برگزاری دوره‌های آموزش بورس خود را در این شهرستان آغاز نموده است.

دوره‌های آموزش بورس در شهرستان مریوان

  •  مبانی سرمایه گذاری در بورس مریوان
  • تکنیک‌ آموزش سایت tsetmc و سایت شرکت مدیریت فناوری بورس تهران در مریوان
  • مدیریت سرمایه و روانشناسی بازار بورس در مریوان
  • تحلیل بنیادی کاربردی در مریوان
  • تحلیل تکنیکال مقدماتی در مریوان
  • تحلیل تکنیکال پیشرفته در مریوان
  • مبانی سرمایه‌گذاری در آتی سکه، زعفران و اختیار معامله در مریوان

 

مبانی سرمایه‌گذاری در بورس اوراق بهادار در مریوان:

در این دوره کاربران به صورت کاملا تخصصی با مفاهیم و اصطلاحات بازار بورس و نحوه انجام معاملات در این بازار آشنا می‌شوند؛ همچنین آموزش کار با نرم‌افزار آساتریدر از دیگر بخش‌های این دوره است. کلاس مبانی سرمایه‌گذاری در مریوان به صورت رایگان برگزار می‌شود و درواقع پیش‌نیاز دوره‌های دیگر است.

تکنیک‌ تابلوخوانی و سایت tsetmc.com در مریوان:

تکنیک تابلوخوانی روشی برای پیش‌بینی قیمت‌ها در بازار بورس است. اگرچه یادگیری این تکنیک به تنهایی جهت انجام سرمایه‌گذاری کافی نیست ولیکن یادگیری آن مفید و البته ضروریست. همچنین سایت tsetmc.com به عنوان یک سایت مرجع و ارائه‌دهنده اطلاعات کامل شرکت‌های بورسی، سهام آنها، روند بازار و… در بازار بورس است.

آشنایی با سایت tsetmc.com باعث درک روند بازار، تکنیک‌های مختلف معاملات سهام و دیگر اوراق بهادار خواهد شد.

مدیریت سرمایه و روانشناسی بازار بورس در مریوان:

موفقیت در بازار بورس، علاوه بر دانستن تکنیک‌های مبتنی بر ریاضیات و حسات و کتاب، نیاز به یادگیری تکنیک‌های رفتاری و روانشناسی هم دارد. در این دوره کاربران، تحلیل بازار، مدیریت سرمایه و روانشناسی رفتار معامله‌گران را می‌آموزند.

تحلیل بنیادی کاربردی در مریوان:

تحلیل‌گران این روش معتقدند که ارزش هر سهم در طولانی مدت مشمول تغییر شده و به سمت ارزش ذاتی و واقعی خود حرکت می‌کند. کارشناسان تحلیل بنیادی با بررسی صورت‌ها و نسبت‌های مالی شرکت‌ها، ارزش حقیقی سهام آنها را تخمین می‌زنند و با نتیجه حاصل شده تصمیم به خرید و فروش آن می‌گیرند.

بنابراین در این دوره کاربران نحوه استخراج اطلاعات مورد نیاز از صورت‌های مالی شرکت‌ها و نحوه استفاده از آنها برای انجام تحلیل بنیادی را می‌آموزند.

تحلیل تکنیکال مقدماتی و پیشرفته در مریوان:

تحلیل تکنیکال به عنوان علم مادر در بین تمامی روش‌های تحلیلی شناخته می‌شود؛ به عبارتی با فراگیری این علم، یادگیری و درک دیگر روش‌ها، آسان‌تر خواهد بود. کارگزاری آگاه دوره‌های تحلیل تکنیکال خود را در دو سطح مقدماتی و پیشرفته برگزار می‌کند.

کاربران در دوره مقدماتی، انواع اندیکاتورها، الگوهای مهم قیمت، کف‌، سقف‌ و چرخش‌های بازار، مفهوم حمایت و مقاومت و…؛ و در دوره پیشرفته، الگوهای هارمونیک و نحوه استفاده از آنها در تشخیص نقاط ورود و خروج، فیبوناچی، ابزارهای تحلیل زمانی برای انجام معاملات، کار با نرم‌افزار داینامیک تریدر و… را می‌آموزند.

مبانی سرمایه‌گذاری در آتی سکه، زعفران و اختیار معامله در مریوان:

بورس کالا یکی از پرطرفدارترین بازارها در بین سرمایه‌گرازان است؛ اما موضوعی که موجب پیچیدگی و مقاومت افراد برای ورود به آن در ابتدای کار می‌شود، تفاوت‌های زیاد در سازوکار، اصطلاحات و مفاهیم آن با بازار بورس است.

در این دوره کاربران به صورت کامل با مفاهیم این بازار و اصطلاحات آن آشنا می‌شوند؛ و همچنین چگونگی انجام معاملات آتی از طریق نرم‌افزار آساتریدر آگاه را می‌آموزند.

سخن آخر

به یاد داشته باشید که هر بازاری دارای مفاهیم، قوانین، اصطلاحات و پیچیدگی‌های مربوط به خود است. اگرچه یادگیری مفاهیم هر کدام از بازارها می‌تواند در درک سریع‌تر دیگری موثر باشد، ولیکن برای موفقیت در هر کدام کسب دانش مربوط به آن ضروریست.

 

آدرس و شماره تماس شعبه مریوان

 

فرم تماس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: