آموزش بورس در شاهرود

  • تاریخ درج ۲۹ آذر ۱۳۹۹
  • تاریخ ویرایش ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
  • ۰ نظر
  • ۶۴۸ مشاهده
آموزش بورس شاهرود

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که به این موضوع فکر کنید بهترین بازار برای سرمایه‌گذاری کدام بازار است. بورس ایران اخیرا رشد قابل توجهی را در قیمت‌ها تجربه کرد و همین مسئله باعث شد تعداد صدور کد بورسی از هر زمانی بیشتر شود.

در چنین شرایطی طبیعتا تعداد افراد تازه‌کار در بازار بیشتر از قبل شده است. بدترین کاری که در زمان فعلی به کرات دیده می‌شود این است که افراد با عضویت در گروه‌های مختلف اقدام به دریافت سیگنال‌های بورسی می‌کنند یا معاملات خود را بر اساس اخبار و شایعه‌ها و هیجانات انجام می‌دهند. تنها را پیشگیری از چنین رفتارهایی، افزایش سطح دانش و شرکت در کلاس‌های مناسب است. در این مطلب به بررسی دوره‌ها و کلاس‌های آموزش بورس از صفر در شاهرود می‌پردازیم.

 

فهرست مطالب

 

آموزش بورس چه ضرورتی دارد؟

در حال حاضر بسیاری افراد در جامعه به دنبال سرمایه‌گذاری در بورس هستند. این بازار فرایندهای مربوط به خود را دارد و بدون آگاهی از این قوانین و قواعد ورود به آن کاملا پر ریسک خواهد بود. با این حال، بورس نسبت به بازارهای موازی مزایایی دارد که می‌تواند افراد بسیاری را به خود جذب کند.

اگر تمایل داشته باشید در بازارهای مختلفی از جمله مسکن سرمایه‌گذاری کنید به طور قطع نیاز به سرمایه‌های بسیار زیادی خواهید داشت که شاید در حال حاضر این مقدار را نتوانید فراهم کنید. قابلیت نقدشوندگی این بازار نیز پایین است و خرید و فروش مسکن دردسرهای بسیاری دارد. بازار طلا نیز یکی از بازارهای پرطرفدار در ایران است اما نگهداری از طلا ساده نیست و قیمت آن نیز نوسانات بسیاری دارد.

با سرمایه‌گذاری در بورس، شرایط متفاتی را می‌توانید تجربه کنید. ورود به این بازار ساده است و به راحتی با طی کردن مراحل ساده‌ای می‌توانید اقدام به خرید و فروش سهام شرکت‌های مختلف کنید. حتی اگر سرمایه شما بسیار محدود و کم باشد هم این راه برای شما هموار خواهد بود. به طور قطع یکی از بهترین بازارها برای دریافت سود قابل توجه بازار بورس است اما باید توجه داشت به همان اندازه که سوددهی خوبی را شامل می‌شود ریسک‌های مربوط به خود را هم به همراه دارد.

اگر کسی آگاهانه و با دانش بورسی مناسب وارد این عرصه شود، بر اساس علم و تجربه اقدام به خرید و فروش کند و مدیریت سرمایه خود را به درستی انجام دهد، این بازار تبدیل به بهترین بازار برای سرمایه‌گذاری می‌شود. در این بازار نمونه‌های زیادی از افرادی وجود دارد که با سرمایه بسیار اندک وارد چرخه خرید و فروش سهام شده‌اند و با سرمایه‌گذاری‌های بلند مدت تبدیل به سرمایه‌گذاران بسیار حرفه‌ای شده‌اند. البته ناگفته نماند افراد زیادی را هم دیده‌ایم که بدون دانش بورسی و با سرمایه زیاد وارد سیستم معاملاتی بورس شده‌اند که در کمتر از چند ماه دچار زیان‌های بسیاری شده‌اند و این نقش کلیدی و مهم آموزش بورس را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: برای ورود به بورس از کجا شروع کنیم؟

در نتیجه بهترین کار برای افرادی که می‌خواهند به تازگی وارد این چرخه معاملاتی شوند این است که با اتکا به دانش و علم روز بورس به همراه تحلیل‌های کاربردی رایج در آن اقدام کنند تا در درجه اول بتوانند سرمایه خود را حفظ کنند و در درجه بعدی، سود مناسب به دست آورند.

آموزش بورس آگاه در شاهرود

کارگزاری آگاه با توجه به تجربه‌ای که در زمینه آموزش بورس دارد شرایط متفاوتی را برای سرمایه‌گذاران فراهم کرده است که به کمک این شرایط می‌توانند به راحتی در بازار بورس سرمایه‌گذاری کرده و شاهد رشد سرمایه‌های خود باشند. از جمله این موارد می‌توان به بارگزاری بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدئوی آموزشی به روز و رایگان، برگزاری دوره‌های آموزشی حضوری و غیر حضوری، اپلیکیشن آموزشی، برگزاری سمینارهای مختلف و … اشاره کرد. آموزش بورس در شاهرود نیز یکی دیگر از خدمات آگاه است و کلاس‌های دوره‌ای این کارگزاری در شاهرود به صورت مداوم در حال تمدید شدن هستند.

فهرست دوره‌های آموزش بورس آگاه در شاهرود به شرح زیر است:

مبانی سرمایه‌ گذاری در بازار سرمایه (رایگان)

تابلوخوانی و آموزش فیلترنویسی در TSETMC

مدیریت سرمایه و روانشناسی بازار بورس

تحلیل بنیادی (همراه با ارائه مدرک)

تحلیل تکنیکال مقدماتی (همراه با ارائه مدرک)

تحلیل تکنیکال پیشرفته (همراه با ارائه مدرک)

مبانی سرمایه‌گذاری در آتی سکه، زعفران و اختیار معامله

شرکت در کارگاه مبانی سرمایه‌گذاری نخستین گام در مسیر آموزش بورس محسوب می‌شود. این که بورس چگونه بازاری است، اصطلاحات مربوط به آن را بشناسیم، ریسک این بازار چگونه است، چه صنایعی در این بازار فعال هستند، وضعیت‌هایی که هر نماد دارد و به طور کلی تمامی اطلاعات پایه در این دوره آموزش داده می‌شود. تابلوخوانی بورس و فیلترنویسی در سایت TSETMC و همچنین کدال‌خوانی از مهمترین مهارت‌هایی هستند که هر فرد باید قبل از شروع تحلیل بازار به دست آورد.

پس از طی این مراحل می‌توان وارد حوزه تحلیل شد. تحلیل بنیادی و تکنیکال دو روش عمده آنالیز بازار بورس هستند و در کنار آن‌ها لازم است مهارت مدیریت سرمایه و روانشناسی بازار را نیز بیاموزید. همچنین علاقه‌مندان به بازار آتی می‌توانند با شرکت در کلاس‌های مربوط به این بازار، با اصطلاحات و فرایندها و قراردادهای آتی اختیار معامله آشنا شوند.

افرادی که امکان شرکت در کلاس‌های حضوری را ندارند، می‌توانند در دوره‌های آموزش آنلاین بورس در شاهرود شرکت کنند. اطلاعات دقیق‌تر و جزئیات تاریخ و نحوه برگزاری کلاس‌ها را می‌توانید در وب سایت بآشگاه مشتریان مشاهده بفرمایید.

 

آدرس و شماره تماس شعبه شاهرود

 

فرم تماس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: