آموزش بورس در ایلام

  • تاریخ درج ۱۳ دی ۱۳۹۹
  • تاریخ ویرایش ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
  • ۰ نظر
  • ۵۸۷ مشاهده
آموزش بورس ایلام

یکی از دغدغه‌های اصلی امروز جامعه ایران، حفظ ارزش پول در برابر تورم است. این روزها، قیمت‌ها به صورت لحظه‌ای تغییر می‌کنند و همه در تلاش هستند که پول نقد خود را به دارایی‌های غیر نقد تبدیل کنند.

در چنین شرایطی، بازار سرمایه توانسته است توجه افراد بیشتری را به خود جلب کند. فعالیت در این بازار به آموزش نیاز دارد و خوشبختانه این روزها، در تمامی نقاط کشور می‌توان به کلاس‌ها و دوره‌های متنوع بورسی دسترسی داشت. در این مطلب، امکانات آموزش بورس در ایلام را معرفی می‌کنیم.

 

فهرست مطالب

 

آموزش بورس چه ضرورتی دارد؟

هر بازاری ادبیات خاص خود را دارد و ابزارها و فرایندهای بازارها با هم متفاوت است. برای سرمایه‌گذاری در هر بستری لازم است با اصطلاحات و فرایندهای مخصوص به آن آشنا شویم، اما در مورد بسیاری از بسترهای سرمایه‌گذاری این موضوع نادیده گرفته می‌شود. مثلا کمتر کسی برای معامله ارز یا سکه و طلا به دنبال آموزش می‌رود. با این حال در همین بازارها هم اگر بخواهید یک معامله‌گر حرفه‌ای و موفق باشید، لازم است ابتدا مواردی را بیاموزید.

ضرورت آموزش بورس پررنگ‌تر از سایر بازارها است، زیرا حتی در مراحل اولیه شروع سرمایه گذاری در این بازار تا حدودی تسلط به ابزارها و مفاهیم لازم است. از مراحل ابتدایی که بگذریم، سرمایه گذاری در بورس به دانش و مهارت تحلیل نیاز دارد. باید بدانیم چه سهمی را در چه زمانی بخریم و چه زمانی به فروش برسانیم. فعالیت بدون آگاهی در این بازار منجر به ضرر و زیان‌های بسیاری خواهد شد.

آموزش بورس یک روند تدریجی است که وقت و انرژی و اشتیاق بسیاری نیاز دارد. البته افرادی که توانایی و حوصله شرکت در کلاس‌ها را ندارند، می‌توانند از روش‌های غیر مستقیم سرمایه گذاری استفاده کنند؛ روش‌هایی مانند خرید واحدهای صندوق‌های سرمایه‌گذاری یا استفاده از خدمات سبدگردانی اختصاصی. موضوع بحث امروز ما شهر ایلام است؛ بنابراین در ادامه، انواع کلاس بورس در ایلام را به شما معرفی خواهیم کرد.

دوره‌های آموزش بورس آگاه در ایلام

با توجه به استقبال مردم از بورس، مراجع آموزشی و اطلاع‌رسانی متعددی اخیرا آغاز به فعالیت کرده‌اند. بازار موسسات آموزشی داغ است و برخی افراد به صورت مستقل در این زمینه فعالیت می‌کنند و در مواردی، سیگنال‌فروشی نیز به چشم می‌خورد. در چنین شرایطی، انتخاب یک مرجع آموزشی معتبر بسیار مهم است.

کارگزاری آگاه یکی از باتجربه‌ترین مراجع آموزش بورس در کشور است و بیش از یک دهه در این زمینه فعالیت دارد. اساسا ارائه خدمات آموزشی یکی از مهمترین فعالیت‌های آگاه است و این کارگزاری بر فراهم کردن دسترسی به امکانات آموزشی در سراسر کشور تاکید دارد. در ادامه فهرست انواع دوره آموزش بورس در ایلام را مشاهده خواهید کرد:

مبانی سرمایه‌گذاری در بورس اوراق بهادار (رایگان)

تابلوخوانی و آموزش فیلترنویسی در وب سایت TSETMC

مدیریت سرمایه و روانشناسی بازار بورس

تحلیل بنیادی (همراه با ارائه مدرک)

تحلیل تکنیکال مقدماتی (همراه با ارائه مدرک)

تحلیل تکنیکال پیشرفته (همراه با ارائه مدرک)

مبانی سرمایه‌گذاری در آتی سکه، زعفران و اختیار معامله

همان طور که مشاهده می‌کنید، این کلاس‌ها تمامی جنبه‌های بورس و بازار سرمایه را پوشش می‌دهند و دانش‌پذیران را در یک مسیر تدریجی همراهی می‌کنند. برای شرکت در کلاس‌ها، بهتر است پیش‌نیازها را رعایت کنید. افرادی که به دنبال کلاس بورس آنلاین در ایلام هستند، می‌توانند در دوره‌های غیر حضوری شرکت کنند.

در ابتدای مسیر، لازم است هر فرد با مبانی سرمایه‌گذاری در بورس آشنا شود. آگاه به این منظور اولین دوره آموزش بورس در ایلام را به مباحث و اصطلاحات اساسی و ابتدایی بورس اختصاص داده است. این کلاس به صورت یک کارگاه رایگان برگزار می‌شود و در آن، نحوه کار با نرم‌افزار آساتریدرآگاه نیز آموزش داده خواهد شد. بنابراین، افرادی که با بورس آشنا هستند، اما به تازگی به جمع مشتریان آگاه پیوسته‌اند نیز می‌توانند از این کلاس برای آشنایی با جزئیات و امکانات نرم‌افزار معاملاتی اختصاصی آگاه استفاده کنند.

یکی از مهم‌ترین منابع و مراجع معامله‌گران، وب سایت شرکت فناوری بورس تهران به آدرس tsetmc.com است. بنابراین، فعالان بازار سرمایه باید با این سایت و امکانات آن آشنا باشند. تابلوی بورس در این وب سایت به نمایش در می‌آید و دانش‌پذیران باید از قبل مهارت تابلوخوانی را بیاموزند. همچنین در بخش دیده‌بان من امکان غربال کردن اطلاعات وجود دارد که به آن فیلترنویسی گفته می‌شود. دوره آموزش بورس در ایلام کلاس‌های تابلوخوانی و فیلترنویسی را نیز در بر می‌گیرد.

پس از یادگیری مباحث ابتدایی و نحوه کار با ابزارها، می‌توان وارد حوزه تحلیل شد. دو روش تحلیل تکنیکال و بنیادی در دوره آموزش بورس در ایلام تدریس خواهد شد. هر یک از این روش‌ها بازار بورس را با رویکردها و تکنیک‌های خاصی تحلیل می‌کنند تا بهترین سهم‌ها و بهترین زمان خرید و فروش آن‌ها مشخص شوند. در پایان این دوره‌ها، شرکت‌کنندگان مدرک دریافت خواهند کرد.

برای علاقه‌مندان به بورس کالا و بازار آتی نیز کلاس‌هایی طراحی شده است که در آن می‌توانند با فرایندها، قراردادها و ابزارهای این بازار آشنا شوند و نحوه انجام معاملات آتی سکه و زعفران و آپشن‌ را بیاموزند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کلاس‌ها و دوره‌های آموزش بورس در ایلام با شعب آگاه در این شهر تماس بگیرید:

 

آدرس و شماره تماس شعبه ایلام

 

فرم تماس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: