دریافت کد بورسی و کد سجام در بروجرد

  • تاریخ درج ۳ دی ۱۳۹۹
  • تاریخ ویرایش ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
  • ۰ نظر
  • ۷۷۰ مشاهده
کدبورسی بروجرد

بروجرد یکی از شهرهای قدیمی کشورمان است. این شهر همانند اغلب مناطق ایران منابع و جاذبه های طبیعی زیادی را شامل می‌شود. با بررسی و سرمایه‌گذاری روی منابع این شهر، میتوان راه پیشرفت و توسعه را هموار کرد.

بدون ‌شک با رشد تولید و کارآفرینی در هر یک از شهرهای ایران، فضای مناسبی برای آبادانی هر چه بیشتر این مرز و بوم فراهم خواهد شد. در ادامه شما را با روش دریافت کد بورسی در بروجرد آشنا خواهیم‌کرد تا بتوانید با سرمایه‌گذاری درست و هدفمند ضمن کسب سود، به اقتصاد مولد در کشور کمک کنید.

 

فهرست مطالب

 

کد بورسی چیست؟

یکی ‌از مفاهیم کلیدی که باید پیش ‌از ورود به دنیای بورس در مورد آن بدانید، کد بورسی است. این کد از الزامات حضور مشتریان بورسی در دنیای خرید و فروش سهام است (برای یادگیری و آموزش خرید و فروش در بورس کلیک کنید). کد بورسی شناسه‌ای یکتا است که به ‌ازای هر یک از افراد جامعه تنها یک مرتبه صادر خواهد شد. سازمان بورس کشور با دریافت اطلاعات هویتی مشتریان، شناسه‌ای منحصربه فرد را در قالب کد بورسی صادر خواهد کرد.

کد بورسی همانند کد ملی، ساختار تعریف شده‌ای دارد. به عنوان مثال چنانچه فردی حقیقی درخواست دریافت کد بورسی کند، سازمان بورس کدی ۸ بخشی را برای وی صادر خواهد کرد. ۳ بخش اولیه این کد از نام خانوادگی متقاضی گرفته می‌شود و در ادامه ۵ عدد نامشخص و تصادفی انتخاب می‌شود. در یک حالت دیگر، هم حروف و هم اعداد تصادفی هستند.

خوشبختانه دریافت کد بورسی در بروجرد بسیار آسان است. از آن جایی که الزامات و باید و نبایدهای بازار بورس بسیار محدود است، افراد مختلف با شرایط گوناگون شانس ورود به این بازار را دارند. اگر شما هم قصد اخذ کد بورسی در بروجرد را دارید، به نکات زیر توجه داشته باشید:

• کد بورسی تنها یک مرتبه صادر خواهدشد و متقاضیان نمی‌توانند برای دریافت کد بورسی تازه اقدام کنند.

• تنها در صورتی که نام خانوادگی فرد تغییر کرده باشد، امکان تغییر کد بورسی وجود دارد.

• افراد زیر ۱۸ سال نیز، به شرط ارائه تعهدنامه ولی، می‌توانند کد بورسی دریافت کنند.

• محدودیت تحصیلی برای دریافت کد بورسی در نظر گرفته نشده است.

نحوه دریافت کد بورسی در بروجرد

برای دریافت کد بورسی در بروجرد باید دو مرحله را پشت سر بگذارید. مرحله اول ثبت نام در دو سامانه است. یکی از این سامانه‌ها سجام نام دارد و سامانه دیگر مخصوص به کارگزاری. پس ‌از این که ثبت نام‌تان را تکمیل کردید، باید در هر یک از این سامانه‌ها احراز هویت انجام دهید.

شما می‌توانید این دو مرحله را به صورت آنلاین یا حضوری انجام دهید. در صورت انتخاب روش حضوری، باید به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنید. شما می‌توانید با کلیک روی لینک دفاتر پیشخوان دولت منتخب آگاه در بروجرد با این دفاتر آشنا شوید. اگر در شهر دیگری سکونت دارید و به دنبال نزدیک‌ترین دفتر پیشخوان دولت هستید، می‌توانید روی لینک دفاتر پیشخوان دولت منتخب کارگزاری آگاه کلیک بفرمایید.

راه دیگر، ثبت نام و احراز هویت آنلاین است. در این روش هیچ نیازی به مراجعه حضوری نیست و شما می‌توانید تمامی مراحل دریافت کد بورسی در بروجرد را با استفاده از اینترنت و به صورت شخصی طی کنید. در روزهای پرمشغله که وقت کافی برای پیگیری‌های حضوری نیست، ثبت نام و احراز هویت آنلاین طرفداران زیادی پیدا کرده ‌است. شما می‌توانید با مراجعه به سامانه آگاه اکسپرس در کوتاه‌ترین زمان ثبت نام رایگان سجام و کارگزاری را به صورت همزمان انجام دهید.

دریافت کد سجام در بروجرد

سامانه جامع اطلاعات مشتریان که به اختصار سجام نام دارد، از تمامی اطلاعات مشتریان بورسی نگهداری می‌کند. به همین دلیل تمامی افراد حقیقی، حقوقی و اتباع ملزم هستند تا پیش ‌از ورود به بازار بورس، نسبت به دریافت کد سجام اقدام کنند.

برای دریافت کد سجام در بروجرد باید به وب‌سایت این سامانه به ادرس www.sejam.ir وارد شوید. در ادامه از شما خواسته می‌شود تا اطلاعات هویتی و مالی خود را تکمیل کنید. پس از آن باید مبلغ ۱۰ هزار تومان پرداخت کنید تا فرآیند ثبت نام تکمیل شود. در انتها یک کد پیگیری که در واقع همان کد سجام است برای‌تان ارسال خواهد شد.

شما می‌توانید از یک راه آسان‌تر برای دریافت کد بورسی و کد سجام در بروجرد اقدام کنید. با ورود به سامانه ex.agah.com در زمانی کوتاه و به طور رایگان ثبت نام‌تان در سامانه‌های سجام و کارگزاری تکمیل می‌شود. هدف اصلی کارگزاری آگاه از به راه‌اندازی این سامانه، ارائه بهترین خدمات به صورت رایگان بوده ‌است. به طوری که متقاضیان بتوانند در کوتاه‌ترین زمان، فرآیندهای ثبت نام خود را با موفقیت به اتمام برسانند.

دریافت کد معاملاتی در بروجرد

برای این که بتوانید در تصمیم‌گیری‌های آنلاین شرکت داشته باشید و از خدمات سامانه‌های معاملاتی بهره ببرید، به کد معاملاتی نیاز خواهید داشت. عده‌ای از افراد کد معاملاتی را با کد بورسی اشتباه می‌گیرند. درصورتی که ماهیت و کاربرد این کدها با یکدیگر تفاوت‌های بسیاری دارد. به عنوان مثال کد معاملاتی توسط کارگزاری صادر می‌شود. درصورتی که کد بورسی از طریق سازمان بورس کشور صادر خواهد شد.

شما می‌توانید چندین بار برای دریافت کد معاملاتی در بروجرد اقدام کنید. درصورتی که کد بورسی تنها یک مرتبه صادر خواهد شد. در حقیقت امکان دریافت کد و استفاده از خدمات چند کارگزاری به صورت همزمان وجود دارد. زمانی که کارگزاری نام کاربری و گذرواژه را به شما ارائه دهد، می توانید به سامانه‌های معاملاتی وارد شوید. پس ‌از آن اجازه خرید و فروش سهام در سامانه های آنلاین را خواهید داشت.

سهام عدالت در بروجرد

سامانه فروش سهام عدالت

این روزها سهام عدالت به یک نام آشنا بین افراد تبدیل شده‌است. چندین سال قبل یعنی در سال ۱۳۸۵ دولت سهامی را به نام سهام عدالت به اقشار ضعیف جامعه واگذار کرد. این سهام در اختیار اقشار خاصی قرار گرفت و در زمانبندی‌های مختلف، مبلغی به عنوان سود سهام به حساب سهامداران واریز می‌شد. البته دولت از همان ابتدا اعلام کرد که صاحبان سهم، اجازه فروش سهام را نخواهند داشت. به تازگی یعنی در سال ۱۳۹۹ این قانون تغییر پیدا کرد. حالا سهامداران می‌توانند مدیریت سهام عدالت را خود به دست بگیرند.

فروش سهم باید باتوجه به اطلاعیه دولت و با اجازه از ناظر بازار باشد. سهامداران می‌توانند با واگذار کردن اختیار فروش سهام عدالت به کارگزاری آگاه، کارشان را آسان کنند. این کارگزاری با در نظر گرفتن شرایط موجود نسبت‌به فروش سهام عدالت اقدام می‌کند. برای فروش سهام عدالت در بروجرد به سامانه سهام عدالت آگاه با آدرس se.agah.com وارد شوید. 

 

جمع‌بندی

بروجرد در بخش‌ها و صنایع مختلفی فعالیت دارد که می‌توانید با داشتن آگاهی کافی و خرید سهم‌های مرتبط، آینده روشنی را برای خودتان رقم بزنید. البته برای این که در این راه به درآمدهای بالا برسید باید در ابتدا برای دریافت کد بورسی در بروجرد اقدام نمایید. کارگزاری آگاه با ارائه خدمات مختلفی از قبیل: ارائه کد بورسی، فروش سهام عدالت، سبدگردانی، و… همراه شما است. به منظور آشنایی بیشتر با خدمات کارگزاری آگاه می‌توانید با نمایندگی این مجموعه در شهر خودتان تماس حاصل کنید و از نظر کارشناسان مجموعه برخوردار شوید. ضمن این که بآشگاه مشتریان آگاه نیز راهنمای خوبی برای‌تان خواهد بود.

آدرس و شماره تماس شعبه بروجرد

 

 

فرم تماس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: