آموزش بورس در اهواز

  • تاریخ درج ۲۵ بهمن ۱۳۹۹
  • تاریخ ویرایش ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
  • ۰ نظر
  • ۸۳۱ مشاهده
آموزش بورس اهواز

سرمایه‌گذاری یکی از داغ‌ترین موضوعات امروز جامعه ایران است. بورس توانسته است بخش بزرگی از نقدینگی جامعه را به خود جذب کند و این یعنی گروه جدیدی از افراد به جمع فعالان بازار سرمایه افزوده شده‌اند. به همین دلیل، اهمیت و لزوم ارائه خدمات آموزشی در سراسر کشور بیشتر از قبل به چشم می‌خورد. در این مطلب، خدمات آموزش بورس در اهواز را بررسی و انواع کلاس‌ها و دوره‌هایی را که در این شهر برگزار می‌شود معرفی خواهیم کرد.

فهرست مطالب

آموزش بورس چه ضرورتی دارد؟

از مدت‌ها پیش کارشناسان و متخصصان بر لزوم یادگیری روش‌های سرمایه‌گذاری و به جریان انداختن پول‌های راکد تاکید می‌کردند اما تورم بیش از حد، عاملی بود که عموم افراد را متوجه اهمیت این موضوع کرد. این روزها همه به دنبال روشی برای سرمایه‌گذاری هستند و سعی می‌کنند به هیچ وجه پول نقد را نزد خود نگه ندارند. از خرید سکه و دلار و حتی خودرو گرفته تا سرمایه‌گذاری در ملک و بازار بورس، همه راهی برای حفظ ارزش پول محسوب می‌شوند. در این میان، بورس مزایای بسیاری دارد که توانسته است بیشتر از بازارهای دیگر نقدینگی را به خود جذب کند. مزایایی از قبیل شفافیت، امکان سرمایه‌گذاری با مبالغ اندک، معافیت‌های مالیاتی، قابلیت نقدشوندگی بالا و … . مبالغی که در بورس سرمایه‌گذاری می‌شود صرف اجرای طرح‌های توسعه شرکت‌ها می‌شود و به اقتصاد مولد کمک می‌کند؛ بنابراین دولت نیز از حضور مردم در این بازار استقبال می‌کند و با ارائه طرح‌هایی مثل صندوق‌های etf دولتی، سعی دارد افراد بیشتری را به سمت بازار بورس جذب کند. با توجه به تمامی نکاتی که گفته شد، بورس یک بستر عالی برای سرمایه‌گذاری است اما برای فعالیت در آن به مقدماتی نیاز دارید. یکی از این مقدمات، شرکت در کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی است. این بازار فرایندها و اصطلاحات و ابزارهای خاص خود را دارد و فعالیت در آن نیازمند یادگیری این موارد است. به علاوه، برای پیدا کردن بهترین سهم‌ها و بهترین زمان خرید و فروش آن‌ها، لازم است مهارت تحلیل داشته باشید. موضوع بحث امروز ما شهر اهواز است و بنابراین در ادامه، انواع کلاس بورس در اهواز را به شما معرفی خواهیم کرد.

دوره‌های آموزش بورس در اهواز

کارگزاری آگاه یکی از باتجربه‌ترین مراجع آموزش گام به گام بورس در کشور است و بیش از یک دهه در این زمینه فعالیت دارد. آگاه بر فراهم کردن دسترسی به امکانات آموزشی در سراسر کشور تاکید دارد و از این رو، یکی از مهمترین وظایف تمامی شعب این کارگزاری، ارائه خدمات آموزشی است. در ادامه فهرست انواع دوره آموزش بورس در اهواز را مشاهده خواهید کرد:

  • مبانی سرمایه گذاری در بورس
  • آموزش وب سایت TSETMC
  • مدیریت سرمایه و روانشناسی بازار بورس
  • تحلیل بنیادی (همراه با ارائه مدرک)
  • تحلیل تکنیکال مقدماتی (همراه با ارائه مدرک)
  • تحلیل تکنیکال پیشرفته (همراه با ارائه مدرک)
  • مبانی سرمایه‌گذاری در آتی سکه، زعفران و اختیار معامله

برنامه جامع آموزش بورس آگاه در اهواز یک نقشه راه برای علاقه‌مندان فراهم کرده است که دانش‌پذیران را از سطوح مبتدی تا هنگام تبدیل شدن به یک معامله‌گر موفق همراهی می‌کند. کلاس‌ها سطح‌بندی شده‌اند و از مفاهیم ابتدایی و اساسی تا روش‌های تحلیلی پیچیده و حرفه‌ای، تمامی نیازهای مخاطبان را پوشش می‌دهند. در هر کجای مسیر آموزش بورس که باشید با شرکت در این دوره‌ها می‌توانید اطلاعات خود را تکمیل کنید و سطح توانایی و مهارت‌های خود را بالا ببرید. بعضی از این کلاس‌ها به صورت آنلاین و بعضی دیگر به صورت حضوری برگزار می‌شوند. افرادی که به دنبال کلاس‌های آموزش آنلاین بورس در اهواز می‌گردند، می‌توانند از میان فهرست کلاس‌ها گزینه‌های مناسبی را پیدا کنند. به این ترتیب هر جا و در هر شرایطی که باشید، به خدمات آموزشی آگاه دسترسی خواهید داشت. شرکت در کارگاه مبانی سرمایه‌گذاری در بورس اولین گام برای داشتن یک حضور موفق در این بازار است. در این کارگاه به صورت رایگان با اصطلاحات و مفاهیم اولیه و اساسی آشنا می‌شوید و نحوه کار با نرم‌افزار معاملاتی آسا تریدر را می‌آموزید. در گام بعدی لازم است تابلوخوانی و آموزش فیلترنویسی در سایت tsetmc را بیاموزید. این وب سایت مهمترین مرجع اطلاعاتی بورس است و تمامی داده‌های مورد نیاز معامله‌گران را ارائه می‌دهد. با یادگیری مهارت‌های تابلو خوانی در بورس و فیلترنویسی توانایی درک این اطلاعات و غربال کردن آن‌ها را می‌آموزید. در مرحله بعد، دانش‌پذیران وارد حوزه تحلیل خواهند شد. هر کسی با توجه به علاقه خود می‌تواند یکی از رویکردهای تکنیکال یا بنیادی را انتخاب کند و پس از گذراندن کلاس‌ها، مدرک معتبر را از کارگزاری آگاه به دست آورد. یادگیری اصول روانشناسی بازار، مدیریت سرمایه و طراحی سیستم معاملاتی، در مرحله بعدی قرار دارد و گام نهایی در این مسیر محسوب می‌شود.

برای علاقه‌مندان به بورس کالا و بازار آتی نیز کلاس‌هایی طراحی شده است که در آن می‌توانند با فرایندها، قراردادها و ابزارهای این بازار آشنا شوند.

آدرس و شماره تماس شعب اهواز

فرم تماس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: