آموزش بورس در آبادان

  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
  • ۲۵ بهمن ۱۳۹۹
  • ۰ نظر
  • ۸۳۰ مشاهده
آموزش بورس آبادان

این روزها همه به ارزش و اهمیت سرمایه‌گذاری پی برده‌اند. هر کسی به دنبال یافتن روشی برای حفظ ارزش پول در برابر تورم و یافتن روشی برای کسب سود است و در این میان، بورس محبوبیت کم‌سابقه‌ای به دست آورده است.

در چنین شرایطی، آموزش اهمیت اساسی پیدا می‌کند. خوشبختانه در حال حاضر، خدمات آموزشی در سراسر کشور در اختیار مردم قرار دارد. در این مطلب، امکانات آموزش بورس در آبادان را با هم بررسی می‌کنیم.

 

فهرست مطالب

 

آموزش بورس چه ضرورتی دارد؟

رونقی که در بازار بورس شاهد آن هستیم، به علت حضور سرمایه‌گذاران جدید ایجاد شده است. بسیاری از افراد در گذشته با مزایای بورس آشنا نبودند و ترجیح می‌دادند سرمایه‌های خود را به بازارهای دیگر مانند طلا و دلار و مسکن وارد کنند اما به تدریج قشر بیشتری از جامعه با مزیت‌های بورس آشنا می‌شوند؛ مواردی از قبیل شفافیت، قابلیت نقدشوندگی بالا، نبود محدودیت برای سرمایه‌گذاری، معافیت‌های مالیاتی و … .

این شرایط هم به نفع سرمایه‌گذاران خواهد بود و هم به شرکت‌های سرمایه‌پذیر سود می‌رساند. شرکت مردم در اقتصاد مولد به نفع دولت نیز هست و به همین دلیل، شاهد حمایت‌های دولتی از بازار بورس هستیم. با این حال، حضور ناآگاهانه در بورس عواقب خوشایندی نخواهد داشت. در این بازار، سود با کسی است که بیشترین اطلاعات و توانایی تحلیل را داشته باشد. در غیر این صورت، سرمایه‌گذاری با رفتارهای هیجانی همراه خواهد بود که نه به نفع سرمایه‌گذار است و نه به نفع بازار.

با این اوصاف، ضرورت آموزش بورس روشن است. بورس فرایندها و اصطلاحات و ادبیات مخصوص به خود را دارد و نحوه انجام معاملات آن با دیگر بازارها متفاوت است. هر کسی قبل از آغاز فعالیت در این بازار، باید آموزش ببیند. در حقیقت، آموزش یکی از راه‌های کم کردن ریسک سرمایه‌گذاری در بورس محسوب می‌شود. در ادامه انواع کلاس آموزش بورس در آبادان را با هم بررسی می‌کنیم.

کلاس‌های آموزش بورس آگاه در آبادان

هر چه استقبال از بازار بورس بیشتر شود، تعداد مراجع آموزشی نیز بیشتر خواهد شد. این روزها موسسات بسیاری خدمات آموزش بورس را ارائه می‌دهند و طبق معمول، هر چه تعداد گزینه‌ها بیشتر باشد، انتخاب سخت‌تر خواهد شد! یکی از باسابقه‌ترین مراجع آموزش بورس در ایران، کارگزاری آگاه است. آکاه همواره آموزش را یکی از رسالت‌های اصلی خود دانسته است و به همین دلیل شعب این کارگزاری در سراسر کشور، به ارائه خدمات آموزشی در تمامی سطوح و با بهترین کیفیت مشغول هستند. فهرست انواع دوره آموزش بورس در آبادان به این شرح است:

  •  مبانی سرمایه‌ گذاری در بورس (رایگان)
  • آموزش سایت TSETMC
  •  مدیریت سرمایه و روانشناسی بازار بورس
  • تحلیل بنیادی (همراه با ارائه مدرک)
  • تحلیل تکنیکال مقدماتی (همراه با ارائه مدرک)
  • تحلیل تکنیکال پیشرفته (همراه با ارائه مدرک)
  • مبانی سرمایه‌گذاری در آتی سکه، زعفران و اختیار معامله

چنان که مشاهده می‌کنید، این کلاس‌ها سطح‌بندی شده‌اند و تمامی مباحث لازم در زمینه بورس را پوشش می‌دهند.

نخستین کلاس از دوره آموزش بورس در آبادان به بررسی مفاهیم و مبانی سرمایه‌گذاری در بورس می‌پردازد. شرکت در این کلاس برای افرادی که در بازار سرمایه مبتدی محسوب می‌شوند بسیار ضروری است و کمک می‌کند گام‌های ابتدایی را به درستی بردارند. در این کلاس، نحوه کار با نرم‌افزار معاملاتی آساتریدر نیز آموزش داده خواهد شد.

معاملات بورس از طریق سامانه‌های معاملاتی کارگزاری‌ها انجام می‌شود و هر یک از کارگزاری‌های بزرگ، سامانه مخصوص به خود را دارند. بنابراین، در صورتی که در بازار مبتدی محسوب نمی‌شوید اما برای نخستین بار قصد دارید از سامانه اختصاصی آگاه استفاده کنید، در این کلاس می‌توانید زیر و بم‌های آسا تریدر را بیاموزید.

مهمترین ابزار در بازار بورس، اطلاعات است؛ اطلاعات در مورد شرکت‌ها یا نمادهای بورسی و قیمت‌ها و میزان خرید و فروش آن‌ها. معامله‌گران با استفاده از این داده‌ها استراتژی خود را تدوین می‌کنند. وب سایت شرکت فناوری بورس تهران به آدرس tsetmc.com تابلوی بورس را به نمایش می‌گذارد و داده‌های مورد نیاز را به فعالان بازار ارائه می‌کند. در کلاس تابلوخوانی در بورس و کلاس آموزش فیلترنویسی، دانش‌پذیران با نحوه درک و غربال این اطلاعات آشنا می‌شوند.

پس از تسلط بر ابزارها و مفاهیم، نوبت به یادگیری روش‌های تحلیل می‌رسد. برنامه جامع آموزش بورس در آبادان شامل کلاس‌های تحلیل بنیادی و تحلیل تکنیکال نیز می‌شود. در این کلاس‌ها دانش‌پذیران دو رویکرد اصلی در آنالیز بورس را می‌آموزند و در پایان دوره، مدرک دریافت می‌کنند.

شناخت اصول روانشاسی بازار و رفتار معامله‌گران و البته شناخت اصول مدیریت سرمایه، برای تبدیل شدن به یک معامله‌گر موفق ضروری است. با شرکت در کلاس مدیریت سرمایه و روانشناسی بازار بورس در آبادان، دانش‌پذیران این مهارت‌های ضروری را خواهند آموخت.

بورس کالا، قراردادهای آتی و آپشن‌ها بخشی از بازار هستند که فرایندها و اصطلاحات آن‌ها برای مبتدیان پیچیده به نظر می‌رسد. برای فعالیت در این بازار و بهره‌مندی از مزایای آن، می‌توانید در کلاس‌های آموزش بورس آگاه در آبادان شرکت کنید.

دقت داشته باشید که این کلاس‌ها هم به صورت حضوری و هم غیر حضوری برگزار می‌شوند. افرادی که به کلاس آموزش بورس آنلاین در آبادان نیاز دارند نیز می‌توانند از دوره‌های آگاه استفاده کنند.

 

آدرس و شماره تماس شعبه آبادان

 

فرم تماس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: