ثبت نام و عضویت در کارگزاری آگاه چگونه است؟

  • تاریخ درج ۱۴ شهریور ۱۳۹۵
  • تاریخ ویرایش ۱۱ شهریور ۱۳۹۷
  • ۱۱۷ نظر
  • ۴۶۳۳۷ مشاهده

راحت ترین راه، استفاده از سامانه آگاه اکسپرس است. با ثبت نام در آگاه اکسپرس به طور رایگان و غیر حضوری هم کد بورسی میگیرید، هم کد آنلاین معاملاتی، و همینطور به عضویت بآشگاه مشتریان آگاه با خدمات متنوع همچون تخفیف کارمزد، اعتبار و وام قرض الحسنه درخواهید آمد. برای جزئیات بیشتر به راهنمای آگاه اکسپرس مراجعه نمایید.

راه دوم مراجعه حضوری به شعب کارگزاری آگاه و پر کردن فرمها در حضور نمایندگان کارگزاری است.

  • سرخوش گفت:

    سلام
    من در کارگزاری آگاه ثبت نام کردم و احراز هویت نموده ام ولی نیاز به ویرایش اطلاعات دارم.چکارکنم؟

    ۰
    • Agah گفت:

      سلام دوست گرامی
      برای تغییر اطلاعات خود لازم است، اطلاعات صحیح را به همراه اطلاعات نام و نام خانوادگی، کدبورسی به آدرس crm@agah.com ایمیل نمایید تا همکاران آنلاین، تغییرات لازم را در سیستم ثبت نمایند
      باتشکر

      ۰
  • هادی سلدوزنیا گفت:

    سلام
    من دو ساله از کارگذاری مفید کد بورسی گرفتم یعنی دو ساله تو بازار سهامم و کد سجام هم دارم به خاطر خدماتی که بالا ذکر کردین و نداشتن همچین خدماتی در کارگذاری مفید میخوام معاملاتم رو از کارگذاری اگاه انجام بدم بفرمایید که از کجا اقدام کنم

    ۰
    • Agah گفت:

      سلام دوست عزیز
      شما می توانید ابتدا در سامانه "آگاه اکسپرس" ثبت نام کنید و پس از احراز هویت، نام کاربری و رمز عبور سیستم معاملات آنلاین آگاه را دریافت نمایید.
      باتشکر

      ۰
  • احمد گفت:

    سلام من میخوام در آگاه اکسپرس پست الکترونیکی خود رو ویرایش کنم و من هنوز ثبت نهایی نکردم ولی نمیدونم چرا پست الکترونیکی من ویرایش نمیشه بقیه موترد ویرایش میشن ولی شماره همراه و پست الکترونیکی ویرایش نمیشن الان باید چکار کنم

    ۰
    • Agah گفت:

      سلام
      دوست عزیز امکان ویرایش ایمیل و شماره تماس از طریق سایت امکان پذیر نیست.
      ولی این امکان وجود دارد زمانی که برای احراز هویت مراجعه می‌کنید، فرم‌ها را پرینت بگیرید و به صورت دستی، شماره حساب ثبت شده در فرم‌ها را اصلاح بفرمایید.
      باتشکر

      ۰
  • اهواز گفت:

    سلام
    در سامانه آگاه اکسپرس جها دریافت کد ثبت نام انجام دادم، نام بانک اشتباه وارد کردم اما کد شعبه و شماره حساب صحیح میباشد برای ویرایش چکار باید کرد.
    با تشکر

    ۰
    • Agah گفت:

      با سلام
      دوست عزیز لطفا شماره حساب، شماره شبا، نام بانک و نوع حساب خود را به همراه اطلاعات نام و نام خانوادگی، کدبورسی به آدرس crm@agah.com ایمیل نمایید تا همکاران آنلاین، تغییرات لازم را در سیستم ثبت نمایند
      باتشکر

      ۰
  • AX3117 گفت:

    سلام
    من بعد از ثبت نام در آگاه اکسپرس، ۲۳ خرداد برای احراز هویت رفتم یکی از دفاتر پیشخوان منتخب و هنوز کد بورسی برام صادر نشده.مسیج سجامی شدن هم برام اومده.

    ۰
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    117 پاسخ به “ثبت نام و عضویت در کارگزاری آگاه چگونه است؟”

    1. Mino گفت:

      سلام
      من مراحل ثبتنام در سجام انجام دادم و حالا در اگاه اکسپرس ثبتنام کردم ولی در مرحله اخر که باید یه کد بده اون کد واسم نیومد که وارد کنم چیکار کنم الان ثبتنام من کامل نیست؟

      ۰
      • agah9 گفت:

        سلام دوست عزیز
        در صورت بروز هر گونه مشکل در مرحله ثبت نام در سامانه سجام ، می توانید در ساعات اداری روزهای شنبه تا چهارشنبه با شماره تلفن پشتیبانی سامانه سجام ۰۲۱۶۴۶۱ تماس حاصل فرمایید.

        ۳
    2. احمدی گفت:

      با سلام
      من بیش از ۱۰ سال است که دبیر بازنشسته آموزش و پرورش هستم و مدرک تحصیلی در دسترس ندارم آیا با حکم بازنشستگی میتوانم کد آنلاین بگیرم ؟

      ۰
      • agah9 گفت:

        سلام دوست عزیز
        بله ، در صورتی که کارتی که نشان دهد شما دبیر آموزش و پرورش بوده اید و مدرک تحصیلی دارید ، با ارائه آن به کارگزاری می توانید دسترسی به سامانه معاملاتی آنلاین داشته باشید.

        ۰
    3. shaghayegh گفت:

      سلام خسته نباشید بنده دانشجو هستم و شغلی ندترم ولی برای ثبت نام نوشتن محل کار و...اجباریست
      چیکار باید بکنم؟

      ۰
    4. سجاد گفت:

      من همه مراحل ثبت نام رو انجام دادم حتی در سامانه سجام هم ثبت نام کردم ولی موقع ثبت نام مدارک رو ارسال نکردم،به دفتر پیشخوان که مراجعه میکنم برای احراز هویت میگن پیغام میده در سامانه سجام ثبت نام انجام ندادی.

      ۰
    5. الهام گفت:

      برای گرفتن کد حتما باید مدرک دیپلم داشته باشیم؟

      ۰

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید: