Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=130512

چرا پالایش قابل معامله است اما من قادر به فروش نیستم؟

سلام خسته نباشید من ۲۰۶ تا سهم دارا دوم (پالایش) خریدم امروز اقدام به فروش کردم اخطار داد که حجم سهام شما کافی نمیباشد ، تو معاملات روزم ثبت نشده الان باید چیکار کنم ممنون

  • ۳پاسخ
  • ۱۹۴۴بازدید
پاسخ
اشتراک

۳پاسخ

3 پاسخ به “چرا پالایش قابل معامله است اما من قادر به فروش نیستم؟”

  1. Agah7 گفت:

    سلام دوست عزیز
    در صورتی که در زمان فروش سهام مورد نظر، با پیام خطای موجودی سهام کافی نمی باشد مواجه شده اید ، ناظر سهام کارگزاری آگاه نمی باشد و در صورتی که ناظر سهام شما کارگزاری آگاه نباشد ، قادر به فروش سهام مورد نظر نمی باشید و برای فروش آن سهام باید تغییر کارگزار ناظر را از طریق سامانه معاملاتی آسا تریدر اعمال بفرمائید. برای ارسال درخواست می‌توانید به قسمت درخواست‌ها و گزینه درخواست انتقال ناظر مراجعه کنید. با استفاده از آیکن + پنجره درخواست جدید باز می شود. نماد خود را انتخاب کرده و درخواست خود را برای کارگزاری ارسال کنید. درخواست شما توسط کارشناسان بخش اوراق بهادار بررسی شده و در صورتی که منع قانونی برای انتقال ناظروجود نداشته باشد، کارگزار ناظر شما تغییر می کند و کارگزاری آگاه به عنوان ناظر نماد مدنظر شما می‌شود.

    ۳
  2. LEILA گفت:

    چرا پالایش قابل معامله است اما به من میگه موجودی کافی نیس ؟

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در ارتباط با سهام صندوق پالایشی یکم لازم است در سامانه معاملاتی آنلاین بر روی نماد پالایش "تغییر کارگزار ناظر" انجام دهید.بعد از گذشت دو روز کاری قادر به فروش نماد پالایش خواهید بود.

      ۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: