Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=54340

پیگیری صدور کدبورسی

میخواستم بدونم من ایمیلمو عوض کردم و تایید هم شد این کدبورسی من و… به کدوم ایمیلم میادچندروزه که نیومده لطفارسیدگی کنید!

  • ۲۷پاسخ
  • ۱۳۱۷۳بازدید
پاسخ
اشتراک

۲۷پاسخ

27 پاسخ به “پیگیری صدور کدبورسی”

  1. محمد گفت:

    سلام من ازطریق اپلیکیشن سیگنال درسجام ثبت‌نام کردم واحراز هویتم انجام دادم بعد پیامک اومد که کد معاملاتی شما طی یک روز توسط سپرده گزاری مرکزی برای شما پیامک خواهد شد.
    ۲روزه هنوز ارسال نشده باید چکارکنم؟

    ۰

    بهترین جواب

  2. زینب سالارزهی گفت:

    سلام خانم من در تاریخ ۲۵ مرداد احراز هویتم را در دفتر پیشخوان جمالزهی /واقع در شهرستان خاش تقاطع بهشتی و رودکی/ که با کارگزاری آگاه قرار داد دارد انجام دادم،  مبلغ ۱۷ تومن هم برای احراز هویت پرداخت کردم.کد پیگیری سجام را هم موقع ثبت نام دادم

    چرا کارگزاری تان اینقدر مشتریان تان را برای دریافت کدبورسی با مشکل مواجه میکنه 

    الان شما میگین که احراز هویت انجام نشده الان ۱۰ روز گذشته از احراز هویتم لطفا پیگیری کنید 

    ۰

    بهترین جواب

    • Agah7 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که احراز هویت سجام را انجام دهید کد بورسی صادر می شود و در صورتی که احراز هویت آگاه را در دفاتر پیشخوان طرف قرارداد با آگاه انجام دهید حساب معاملاتی شما با ارسال نام کاربری و کلمه عبور فعال می شود.

      ۰
  3. ابراهیم گفت:

    سلام.
    من تمام کارهای ثبت نام را انجام دادم و احراز هویت هم از طریق اپلیکیشن سیگنال انجام دادم و بعد از مدتی کد معاملاتی برام ارسال شد ولی حدود سه ماه ازش گذشته و من هنوز از حالت آزمایشی خارج نشده ام. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که احراز هویت سجام را از طریق نرم افزار سیگنال انجام دهید کد بورسی توسط سازمان بورس صادر می شود و بعد از احراز هویت آگاه در دفاتر پیشخوان طرف قرارداد با آگاه حساب معاملاتی با ارسال نام کاربری و کلمه عبور فعال می شود و از حالت آزمایشی خارج خواهید شد.

      ۰
  4. مهدی گفت:

    با سلام.
    بنده حدود ۱۰ روزه پیش ثبت نام آنلاینم رو انجام دادم و نزدیک ۶ روز پیش هم به کارگزاری مراجعه کردم و مراحل احراز هویتم رو تکمیل کردم و کد معاملاتی بازار سرمایه هم برام پیامک شده اما طی ساعات کاری بورس هرچقدر سعی میکنم وارد برنامه معاملاتی آنلاین حالا چه نسخه گوشی های همراه یا چه سامانه وب بشم با ارور مواجه میشم که میگه "دسترسی شما طی ساعات کاری بورس محدود است. لطفا مراحل احراز هویت خود را پیگیری کنید" که من این مرحله رو انجام داد و کد معاملاتی هم برام پیامک شده.

    نام کاربری و رمزی برای ورود به سامانه برای بنده اس ام اس نشده. از همون نام کاربری و رمزی برای ورود استفاده میکنم که موقع ثبت نام آنلاین داخل کارگزاری ساختم.

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که احراز هویت سجام را انجام دهید کد بورسی صادر می شود و بعد از احراز هویت آگاه در دفاتر پیشخوان حساب معاملاتی با ارسال نام کاربری و کلمه عبور فعال می شود .پس بنابراین شما لازم است که برای فعال شدن حساب معاملاتی لازم است برای احراز هویت آگاه به یکی از دفاتر پیشخوان طرف قرارداد باآگاه مراجعه بفرمائید.

      ۰
  5. arman گفت:

    با سلام
    من اول دفتر پيشخوان رفتم و مداركو تحويل دادم و بعدش در اپليكيشين سيگنال احراز هويت كردم.كد معاملاتي برام ارسال شده ولي نام كاربري و رمز عبور برام نيومده . وقتي هم با نام كاربري اوليه ميخوام وارد بشم ، پيغام ميده كه دسترسي طي ساعات بورسي براي شما محدود مي باشد . ميشه راهنمايي كنين؟

    ۱

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      توجه داشته باشید که احراز هویت شامل احراز هویت سجام و احراز هویت آگاه است. در صورتی که احراز هویت سجام را انجام دهید،کد بورسی توسط سازمان بورس صادر می شود و بعد از انجام احراز هویت به صورت حضوری در دفاتر پیشخوان طرف قرارداد با آگاه کد بورسی و حساب معاملاتی شما با ارسال نام کاربری و کلمه عبور فعال می شود که البته فعال شدن دسترسی به سامانه معاملاتی زمان بر است.

      ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: